Silmälaiseista.

mä.vaa

Onko siinä vihja perä, että jos on silmälasit ja toisella on myös, kiinnostuu siitä ihmisestä helpommin?

15

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No siis

ainakin lasisilmissä toi pätee.

• 7+4

Ei ole tullut tuollainen ikinä mieleen. Ei mulla ole toki lasejakaan. Voihan se niinkin olla, elämä on ihmeellistä.

• Ei oo perää.

• Jämsän jätkä

Minulla ei ole (vielä), mutta ne ovat mun mielestä seksikkäitä, varsinkin sellaiset muovikehykset, jossa on tummanruskea tms. väri.

• piilarit silmissä

Mulla on piilolinssit ja hänellä on silmälasit. Ihastuin häneen heti ensisilmäyksellä ja hän on mielestäni komein tietämäni mies.

• silmälasikärmes

itellä on lasit, mutta ihailen paljassilmäisiä naisia,

• oppi ei mene ojaan.

Huonon itsetunnon omistava hakee yhtäläisyyttä samanlaisesta ei tarvitse olla silmälasit vaan muita ominaisuuksia myös.

• toisaalta..

eikö se kuitenkin voisi viittaa myös aika vahvaan itserakkauteen, jos ihastuu sellaiseen joka monin tavoin muistuttaa itseään.. ;D

• .. korjaus..
        toisaalta.. kirjoitti:

eikö se kuitenkin voisi viittaa myös aika vahvaan itserakkauteen, jos ihastuu sellaiseen joka monin tavoin muistuttaa itseään.. ;D

... muistuttaa itseä.
        =D

• 18+4

No kyllä itse tykästyin yhteen miehen vielä enemmän kun sain tietää että hänellä on lasit kuten minullakin.

Kai se jotenkin tasottaa?

• lottamari<3

Olen aina pitänyt ja ihastunut sellaisiin miehiin joilla on silmälasit, enkä tiedä miksi. Silti en ole koskaan seurustellut sellaisen kanssa, jolla on lasit ja päätynyt aina silmälasittomiin tyyppeihin :)

• vähän huopaa jasouta

Siis ihastut silmälasillisiin miehiin ,mutta et seurustele silmälasillisen miestenkanssa vaan silmälasittomienkanssa.

Mitä tunteita sulla sitten on silmälasittomia kohtaan?

• lottamari<3

En ole koskaan saanut niitä silmälasisia miehiä, ovat olleet liian komeita, varattuja tai niin eliittiä, että ei mitään mahkua heidän suhteen :D

Kerran rakastuin yhteen jolla oli silmälasit ja olin ihan myyty, mutta hän oli naimisissa ystäväni kanssa ja minun piti pitää matalaa profiilia. Tämä mies oli myös ihastunut minuun ja olisi luultavasti ollut vietävissä, mutta moraalini ei antanut periksi ja oli vaan laitettava tunteet sivuun. Nykyään ollaan hyviä ystäviä, mutta vieläkin nuo rillit tekevät minuun vaikutuksen, mutta en enää haikaile hänen peräänsä..ollut ja mennyt ja olen onnellinen ystäväni ja tämän miehen liitosta, että ovat yhdessä ja rakastavat toisiaan...niin sen kuuluu mennä.

On täytynyt tyytyä simälasittomiin :))

• tääl vaan ikävöit
        lottamari<3 kirjoitti:

En ole koskaan saanut niitä silmälasisia miehiä, ovat olleet liian komeita, varattuja tai niin eliittiä, että ei mitään mahkua heidän suhteen :D

Kerran rakastuin yhteen jolla oli silmälasit ja olin ihan myyty, mutta hän oli naimisissa ystäväni kanssa ja minun piti pitää matalaa profiilia. Tämä mies oli myös ihastunut minuun ja olisi luultavasti ollut vietävissä, mutta moraalini ei antanut periksi ja oli vaan laitettava tunteet sivuun. Nykyään ollaan hyviä ystäviä, mutta vieläkin nuo rillit tekevät minuun vaikutuksen, mutta en enää haikaile hänen peräänsä..ollut ja mennyt ja olen onnellinen ystäväni ja tämän miehen liitosta, että ovat yhdessä ja rakastavat toisiaan...niin sen kuuluu mennä.

On täytynyt tyytyä simälasittomiin :))

eihän sulla ole minkäänlaista miestä.

• lottamari<3
        tääl vaan ikävöit kirjoitti:

eihän sulla ole minkäänlaista miestä.

Kappas vain, niinpäs ei olekaan. Ihan turhaa ikävöidä ei minkäälaista miestä täällä, höh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      142
      13275
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      87
      3714
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      130
      3021
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      1445
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      44
      1418
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      156
      1373
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1294
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1244
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1091
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      999
    Aihe