Silmälaiseista.

mä.vaa

Onko siinä vihja perä, että jos on silmälasit ja toisella on myös, kiinnostuu siitä ihmisestä helpommin?

15

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No siis

ainakin lasisilmissä toi pätee.

• 7+4

Ei ole tullut tuollainen ikinä mieleen. Ei mulla ole toki lasejakaan. Voihan se niinkin olla, elämä on ihmeellistä.

• Ei oo perää.

• Jämsän jätkä

Minulla ei ole (vielä), mutta ne ovat mun mielestä seksikkäitä, varsinkin sellaiset muovikehykset, jossa on tummanruskea tms. väri.

• piilarit silmissä

Mulla on piilolinssit ja hänellä on silmälasit. Ihastuin häneen heti ensisilmäyksellä ja hän on mielestäni komein tietämäni mies.

• silmälasikärmes

itellä on lasit, mutta ihailen paljassilmäisiä naisia,

• oppi ei mene ojaan.

Huonon itsetunnon omistava hakee yhtäläisyyttä samanlaisesta ei tarvitse olla silmälasit vaan muita ominaisuuksia myös.

• toisaalta..

eikö se kuitenkin voisi viittaa myös aika vahvaan itserakkauteen, jos ihastuu sellaiseen joka monin tavoin muistuttaa itseään.. ;D

• .. korjaus..
        toisaalta.. kirjoitti:

eikö se kuitenkin voisi viittaa myös aika vahvaan itserakkauteen, jos ihastuu sellaiseen joka monin tavoin muistuttaa itseään.. ;D

... muistuttaa itseä.
        =D

• 18+4

No kyllä itse tykästyin yhteen miehen vielä enemmän kun sain tietää että hänellä on lasit kuten minullakin.

Kai se jotenkin tasottaa?

• lottamari<3

Olen aina pitänyt ja ihastunut sellaisiin miehiin joilla on silmälasit, enkä tiedä miksi. Silti en ole koskaan seurustellut sellaisen kanssa, jolla on lasit ja päätynyt aina silmälasittomiin tyyppeihin :)

• vähän huopaa jasouta

Siis ihastut silmälasillisiin miehiin ,mutta et seurustele silmälasillisen miestenkanssa vaan silmälasittomienkanssa.

Mitä tunteita sulla sitten on silmälasittomia kohtaan?

• lottamari<3

En ole koskaan saanut niitä silmälasisia miehiä, ovat olleet liian komeita, varattuja tai niin eliittiä, että ei mitään mahkua heidän suhteen :D

Kerran rakastuin yhteen jolla oli silmälasit ja olin ihan myyty, mutta hän oli naimisissa ystäväni kanssa ja minun piti pitää matalaa profiilia. Tämä mies oli myös ihastunut minuun ja olisi luultavasti ollut vietävissä, mutta moraalini ei antanut periksi ja oli vaan laitettava tunteet sivuun. Nykyään ollaan hyviä ystäviä, mutta vieläkin nuo rillit tekevät minuun vaikutuksen, mutta en enää haikaile hänen peräänsä..ollut ja mennyt ja olen onnellinen ystäväni ja tämän miehen liitosta, että ovat yhdessä ja rakastavat toisiaan...niin sen kuuluu mennä.

On täytynyt tyytyä simälasittomiin :))

• tääl vaan ikävöit
        lottamari<3 kirjoitti:

En ole koskaan saanut niitä silmälasisia miehiä, ovat olleet liian komeita, varattuja tai niin eliittiä, että ei mitään mahkua heidän suhteen :D

Kerran rakastuin yhteen jolla oli silmälasit ja olin ihan myyty, mutta hän oli naimisissa ystäväni kanssa ja minun piti pitää matalaa profiilia. Tämä mies oli myös ihastunut minuun ja olisi luultavasti ollut vietävissä, mutta moraalini ei antanut periksi ja oli vaan laitettava tunteet sivuun. Nykyään ollaan hyviä ystäviä, mutta vieläkin nuo rillit tekevät minuun vaikutuksen, mutta en enää haikaile hänen peräänsä..ollut ja mennyt ja olen onnellinen ystäväni ja tämän miehen liitosta, että ovat yhdessä ja rakastavat toisiaan...niin sen kuuluu mennä.

On täytynyt tyytyä simälasittomiin :))

eihän sulla ole minkäänlaista miestä.

• lottamari<3
        tääl vaan ikävöit kirjoitti:

eihän sulla ole minkäänlaista miestä.

Kappas vain, niinpäs ei olekaan. Ihan turhaa ikävöidä ei minkäälaista miestä täällä, höh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4623
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1082
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      132
      1030
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe