Orgasmi kortsun kanssa

diipduup

Olen nainen ja olen miettinyt vaan, kun miehet sanoo et kortsu tuntuu niin epämukavalta, niin kestääkö miehillä silloin tuleminenkin kauemmin kortsun kartnssa? Käyttääkö sellaiset miehet joilla on ennenaikaista siemensyöksyä kortsua pitkittääkseen tulemista?

20

3392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIehenMIelipide

      Kyllä ja kyllä. Kortsu ei tosin kyllä yleensä tunnu epämukavalta, vaan se juttu on siinä ettei se tunnu paljon miltään, siis koko seksi. Et tunne kosteutta, et tunne lämpöä, et tunne tekstuuria, tunnet vain käytännössä sen puristuksen joka ei itsessään vielä pitkälle vie.

      Siks miehiä ei niin nappaa se kumi, se vie 3/4 koko seksin nautinnosta, jolloin se saattaa vaikeuttaa kiihottumista, orgasmin saantia ja potenssia.

      Itse ainakin haluan seksiä vähemmän jos joudun kumia käyttämään. Useimmiten en edes laukea kumilla, vaikka potenssi pysyykin.

    • kumi uggo

      Kondomin kanssa puuhattaessa seksi on suorituskeskeisempää. Ensin A sitten B ja sitten C. Jos kumin kanssa siirtyy kesken yhdynnän esimerkiksi nuolemaan naista niin koko tuon nuolennan ajan pitää olla kova stondis päällä tai sitten pitää vaihtaa kumia siirryttäessä takaisin yhdyntään ettei tule ongelmia. On oltava jälkiehkäisypillerit etukäteen hankittuna siltä varalta, että kumi hajoaa. Liukkariakin pitäisi olla, sillä luiston puute johtaa helposti rikkoutuneeseen kumiin.


      Hyvän kumin kanssa tuntuma on mielestäni ihan riittävä eli siitä en valita. Seksi kumin kanssa on kivaa mutta ilman kumia paljon kivempaa.

    • diipduup

      Harrastin vaan yhden miehen kanssa seksiä ja hän tuli kortsun kanssa nopeesti ja mietin vaan et voi tulla sit ilman kortsua tosi nopeesti. Voihan tähän nopeesti tuloon vaikuttaa sekin et on uusi seksikumppani ja siksi niin kiihottunut. Hän halusi myös liukkaria kortsun alle. Kannattako sitä liukkaria sitten laittaa kortsun alle vai päälle vai molempiin että vähentäis kumin rikkoutumista? Vai mihin tuo liukkarin laitto kumin alle vaikuttaa?

      • bon appetit

        Orgasmi tulee kondomin kanssa tai ilman , nainen voi nauttia kortsun spermapussista pitkillä työnnöillä ennen sperman tuloa.


      • jäppis

        Liukkari ei vaikuta miehen orgasmiin, pääasia on Se että naiselle yhdyntä on kivuton ja nainen saa kunnon orgasmin.


    • tuleminenkin

      niin kestääkö miehillä silloin tuleminenkin kauemmin kortsun kartnssa?
      – mulla kestää ikuisesti eli ei tule kortsuun. Syytä en käsitä, lieneekö asennevika. Ilman kortsua ”tulee” n. vartissa.

    • Kyllä tulee ihan

      samallatavalla onko kumi tai paljas ainakin meidän isännällä puolentunnin sisällä.Kumi on vain siitä huono etteivoi hetikohta ottaa uusiksi,paljaalla saa jatkaa heti vaikka menut on laskettu sisälle..

    • Yhtä herkästi

      ainakin meidän isännältä mälli lähtee oli paljas tai kuminkanssa 5-10min. sitten tööt

      • Anonyymi

        Miten niin tööt? Joku äänimerkki?


    • Miksi ilman?
    • Anonyymi

      Itsellä ainakin kestää kortsun kanssa helkkarin kauan laueta, jos laukean lainkaan.
      En tiedä onko sinänsä epämiellyttävä käyttää, mutta en tunne kortsun kanssa juuri mitään. En naisen lämpöä, liukkautta, kosteutta en mitään. Nippa nappa sen, onko sisällä vai ei.

      • Anonyymi

        Naisena en tunne yhteyttä mieheen kumin kanssa. Kiihottavinta tuntea kun mies alkaa laukemaan joka kerta siinä vaiheessa saan itsekkin orgasmin😗 N.45


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eipä se kumin kanssa oikeen kunnon panemiselta tunnu. Pahimmillaan saattaa lerssi jopa lerpahtaa kesken hommien kumin kanssa.

    • Anonyymi

      Kyllä kestää,eikä ole mukavaa.Saa panna tuntitolkulla ennen kuin mälli lähtee,naiset kyllä voi tykätä pitkästä sessiosta..

    • Anonyymi

      Kyllä kortsun kanssa kestää kauemmin, eikä tunnu miltään. Tapailen vanhempaa naista(64v)joka ei ota spermaa suuhun. Suu seksissä käytetään kumia kun imee loppuun saakka. Silloin seisokki pysyy loppuun saakka. Toisinaan koitetaan naida kumin kanssa mutta yleensä kalu vaan laskee. Paljaalla naidessa laukean aika nopeaan. M51

    • Anonyymi

      Itse kestän pidempään paljaalla kun orgasmikontrolli on silloin parempi.
      Tuntemuksissa ei sinällään ole isoakaan eroa kumilla tai ilman.

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­­ts­­­um­me sinut kä­­­ymään u­­ude­­­ss­­a cha­tis­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://bapundaporzu.ml/H/H3mvF 👈

    • Anonyymi

      On epämukava ja sen kanssa saa jyystää tuntikausia ,en käytä kuin äärimmäisessä hädässä eli jos ei pillua saa ilman..rikkikin on mennyt usein
      Toki paljaalla pannessa voi saada tipparin tms ja olen saanutkin mutta vain neljä kertaa

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a stream. Sisää­­nkäynti k­­­aikille, jotk­a haluav­at pi­tää ha­­uskaa 👉 http://6211222.com/H/D6xXN 👈

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe