Huom. kaikki Rocket III:sen omistajat. Pyöräänne on tarjolla nyt kunnon ämyreitä, jos alkuperäiset pihinät ei miellytä. Täältä samaisesta paikasta löytyy myös kunnon pöntöt Truxtoniin ja koko systeemejä Bonnevilleen!
http://www.raask.se/
pörinää putkeen Rocket III
7
2334
Vastaukset
- Triumph
Onko sinulla Rocket III ?
Olen harkinnut sellaisen laittamista tilaukseen ensi kesäksi.
Kokemuksia?- Bonneville Bop
Ei oo Rockettia... Vielä? Toivottavasti lähitulevaisuudessa. Bonnevillellähän tässä joutuu toistaiseksi ajelemaan, mutta ihan mukavaa sekin vielä tähän asti on ollut!
- Rocket
Minulla on tämän kesän ollut Rocketti ja täytyy
kyllä sanoa että kun sillä ajaa niin kyllä ääni on aivan sivuasia, meinaan ei kyllä kerkiä kuunteleen kun vääntää kahvaa.
Tosi hieno ja tasapainoinen pyörä.- Bonneville Bop
Niin niin mutta kaikilla ei oo vielä Rockettia...
Köyhä kansa kaipaa sirkushuveja! Kun ei vielä pääse ajamaan voisi nautiskella muhkeista äänistä aina rocketin tavatessaa ;)
Muuten uskon kyllä tuon sivuseikka väittämän. Sen verran on tullut pyörää seurailtua tuolla liikenteessä! - Jussi
No millainen vehje on rocket? Olen sellaista kuolannut siitälähtien kun luonnossa ekan kerran näin....
Kulutus? yms. - cruiser
Jussi kirjoitti:
No millainen vehje on rocket? Olen sellaista kuolannut siitälähtien kun luonnossa ekan kerran näin....
Kulutus? yms.Osta uusin Bike ja saat vastauksia. Omalla kohdallani se vahvisti ajatusta, että seuraava pyörä tulee olemaan Rocket.
- voima
cruiser kirjoitti:
Osta uusin Bike ja saat vastauksia. Omalla kohdallani se vahvisti ajatusta, että seuraava pyörä tulee olemaan Rocket.
sillä ei oo väliä syökööt vaikka riisipiirakoita kun voima puhuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813