Huom. kaikki Rocket III:sen omistajat. Pyöräänne on tarjolla nyt kunnon ämyreitä, jos alkuperäiset pihinät ei miellytä. Täältä samaisesta paikasta löytyy myös kunnon pöntöt Truxtoniin ja koko systeemejä Bonnevilleen!
http://www.raask.se/
pörinää putkeen Rocket III
7
2376
Vastaukset
- Triumph
Onko sinulla Rocket III ?
Olen harkinnut sellaisen laittamista tilaukseen ensi kesäksi.
Kokemuksia?- Bonneville Bop
Ei oo Rockettia... Vielä? Toivottavasti lähitulevaisuudessa. Bonnevillellähän tässä joutuu toistaiseksi ajelemaan, mutta ihan mukavaa sekin vielä tähän asti on ollut!
- Rocket
Minulla on tämän kesän ollut Rocketti ja täytyy
kyllä sanoa että kun sillä ajaa niin kyllä ääni on aivan sivuasia, meinaan ei kyllä kerkiä kuunteleen kun vääntää kahvaa.
Tosi hieno ja tasapainoinen pyörä.- Bonneville Bop
Niin niin mutta kaikilla ei oo vielä Rockettia...
Köyhä kansa kaipaa sirkushuveja! Kun ei vielä pääse ajamaan voisi nautiskella muhkeista äänistä aina rocketin tavatessaa ;)
Muuten uskon kyllä tuon sivuseikka väittämän. Sen verran on tullut pyörää seurailtua tuolla liikenteessä! - Jussi
No millainen vehje on rocket? Olen sellaista kuolannut siitälähtien kun luonnossa ekan kerran näin....
Kulutus? yms. - cruiser
Jussi kirjoitti:
No millainen vehje on rocket? Olen sellaista kuolannut siitälähtien kun luonnossa ekan kerran näin....
Kulutus? yms.Osta uusin Bike ja saat vastauksia. Omalla kohdallani se vahvisti ajatusta, että seuraava pyörä tulee olemaan Rocket.
- voima
cruiser kirjoitti:
Osta uusin Bike ja saat vastauksia. Omalla kohdallani se vahvisti ajatusta, että seuraava pyörä tulee olemaan Rocket.
sillä ei oo väliä syökööt vaikka riisipiirakoita kun voima puhuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998