Olen tekemässä virtuaalitallia, mutta ongelmana on se että en tiedä nimeä. Virtuaalitallista tulisi oriasema. Nimi ehdotuksia siis vain reippaasti tulemaan tykkään nimistä jotka alkavat sanalla oriasema tai lopuuvat sanaan equestrian. Rewe de Haussea on oikein ihana nimi, mutta se on jo käytössä. Nyt tiedätte minkä tyylisistä nimistä pidän. Voitte laittaa ihan mitä vain virtuaalitallille nimiehdotuksiksi. Tallilla tulee olemaan puoliverisiä tms. HUOM. ei sellaista nimeä joka on jo käytössä
Nimi ehdotuksia tulevalle virtuaalitallille
Apua tarvitseva
4
75
Vastaukset
- Ida S.
Täs tulis muutama tällänen nimi... en tiiä onks hyvii mut toivotaan :))
- The Dream World Equestrian / Oriasema Dream World
- Agathe Equestria / Oriasema Agathe
- Albine Equestrian / Oriasema Albine
- Brünhild Equestrian / Oriasema Brünhild
- Dorothea Equestrian / Oriasema Dorothea
- Oriasema Chigago
- Floreta Equestrian / Oriasema Floreta
- Interview er Glamour - Ida S.
Tämmöin vaihtoehto viel; Fuerza dé Toddolo Que
eli pakottaa antamaan kaikkensa- Ida S.
Fuerza dé Toddolo Que olikin käytössä jo...
- Ida S.
Ida S. kirjoitti:
Fuerza dé Toddolo Que olikin käytössä jo...
Ei ollut sittenkään :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348