Rakastan sinua oikeasti

Rakastan sinua

Olet jollakin ihmeellisellä tavalla onnistunut valtaamaan minut kokonaan.

Enää et ole vain mielessäni....nyt "tunnen" sinut jatkuvasti koko kehossani.

En oikein edes osaa sitä sanoin kuvata, mutta tuntuu ihan kuin jokin aalto pyyhkäisisi läpi kehon....ja lopun aikaa on vain sellainen värisevä odottava tunne...

Mitä oikein olet minulle tehnyt!

27

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro se hänelle irl

      Se on hienoa että tunnet toisen ihmisen noin voimakkaasti. Nyt enää uupuu se että otat siihen ihmiseen oikeasti yhteyttä.

      Rakkaus on ihana asia.

      • ..aloittaja..

        Kerron heti, kun hän antaa siihen mahdollisuuden.

        Siihen asti kerron sen vain täällä.


      • oletko m vai n ?
        ..aloittaja.. kirjoitti:

        Kerron heti, kun hän antaa siihen mahdollisuuden.

        Siihen asti kerron sen vain täällä.

        Mikset saa mahdollisuutta? Etkö voi vain marssia hänen eteen ja kertoa kaiken tuon?


    • lottamari<3

      Sitä minäkin olen kysynyt monta kertaa "mitä oikein olet minulle tehnyt"

      Kyllä, hän on minussa ja minä olen hänessä. Rakkauden kokemus on lähes uskonnollinen kokemus, jota voisi verrata noihin Jeesuksen sanoihin "minä olen isässä ja isä on minussa"...no joo, ehkä huono vertaus, mutta...siltä rakkaus tuntuu.

      Jos Jumalaa on vaikea ymmärtää ja kuvata, niin myöskin rakkautta on vaikea kuvata ja selittää. Jumala on rakkaus ja me olemme tuon selittämättömän tunteen kohde ja se on tunne, joka tekee meidät eläviksi ja saa meidät tuntemaan, että ELÄMME...joo, ehkä ei voi verrata, mutta...

      Sinua minä rakastan, sinut minä tahdon. Tahdon, että olet minun yhden naisen pelimieheni, kuten Jukka Poika laulaa :)

      http://www.youtube.com/watch?v=u3QFkLs2A2Q

      Pelitä mua :D

    • Tiedän tunnen itsekin

      Kiva kuulla!

    • k-nainen

      Avaa koko sielusi hänelle ja rakasta. Rakkaus on parasta mitä ihmiselle voi tapahtua.

      • sivuhuom

        Toki, jos on onnellisessa asemassa ja saa myös vastarakkautta. Muuten en sanoisi niinkään..


    • Se tunne

      Ihan samoin ajattelin tänään yhdestä miehestä.

    • eräältä

      Täällä myös,onse ihme ja kumma,miten joku voi vallata mielen ja ihmisen niin täydellisen totaalisesti.Mahtavaahan se olisi jos itsekin sen toisen mielen olisi saanut samanlailla vallattua :) Toivottavasti pääset kertomaan asian hänelle piakkoin!

      • Entiseen ei paluuta

        Minä tunnen samalla tavalla kuin aloittaja. Ihmeellistä ja käsittämätöntä.

        Aikaa on kulunut ja luulin, että tunteet viilenevät. Niin ei ole käynyt. Ajatuksissani kerron asioita hänelle, ja olen hetkittäin lapsellisen onnellinen . . . kun häntä ajattelen. Ja uskon, että hän ymmärtää. Jotain on tapahtunut vähitellen, melkein huomaamatta ja yllättäin. Hän sen teki - valloitti sydämeni!

        Valtaus on tapahtunut, näin on käynyt.


    • no mika se tänne

      pitää kirjottaa? mitä iloo siitä kelleen täällä on?

      • Nyt kysyn?

        Eikö rakkaus-palstalle kirjoiteta juuri siitä tunteesta, minkä vallassa elää? Vai mistä aiheesta sitten?


      • ajatus kateissa?
        Nyt kysyn? kirjoitti:

        Eikö rakkaus-palstalle kirjoiteta juuri siitä tunteesta, minkä vallassa elää? Vai mistä aiheesta sitten?

        no tietysti se kerrotaan sille kyseiselle ihmiselle eikä tänne tyrkyille jotka vastaa kutes yllä että tiedän, tunnen ym. kiva kuulla. ne pilaa kaiken täällä.


      • hah hah
        ajatus kateissa? kirjoitti:

        no tietysti se kerrotaan sille kyseiselle ihmiselle eikä tänne tyrkyille jotka vastaa kutes yllä että tiedän, tunnen ym. kiva kuulla. ne pilaa kaiken täällä.

        Rakkaus-palstalle kirjoitetaan juurikin tällaisista. Älä ap ota itseesi näistä, tuokin purkaa pahaa oloaan. Tänne pitäis vaan kirjoittaa ja purkaa, muttei lukea. Sellasta paskaa puolillaan kuitenkin nää palstat. Ihmiset ei voi hyvin.


    • Oikeastiko?

      Eikö se silloin myös kerrota oikealle henkilölle eikä tänne lokaan ja saastaan?

      • Nyt kysyn?

        Oikeassa (Oikeastiko?) olet, kyllä kerrotaan kohteelle, tietenkin. Asiat eivät ole niin yksioikoisia ja jokaisella on omat syynsä toimia itselleen sopivalla tavalla.

        Kauniisti kirjoitettu viesti ei ole koskaan saastaa. Rakastunut näkee ja kokee kohtaamansa ihmiset kauniina ja arvostaa heitä. Myös eri tavalla ajattelevia.
        Täällä kohtaa monenlaisia kirjoituksia ja vihaviestejäkin. Ne sivuutan, koska ei pahaa kannata painaa mieleensä. Ihan rakkaudella kerron . .


    • Nettikirjoitus on va

      nettirakkautta, kaukana oikeasta.

    • kaikki irl tapahtunu

      jep. Olen samaa mieltä. Jos ei ole mitään tapahtunut irl ja näiden juttujen perusteella toimii...niin vittu paska säkä.

    • Tahdon

      voimalla tekee ihmeitä

    • Kuvasit paremmin

      Itsellä ollut sama tilanne, että toinen tuntuu kehossa koko ajan.

      On jotenkin varma olo siitä että toinen on olemassa juuri minulle, vaikken sitä vielä tiedä.

    • kerro tosiaan irl

      Kyllä te kohtaatte siinä asiassa jos se toinen ajattelee niinkuin minä..

    • Tuskastunut jo

      Joku vinkki, joku pieni vihje edes kenelle?

      • Aloittaja..

        Eräälle kultaiselle miehelle, joka vielä etsii itseään...


    • täyttä kultaa

      millä tavalla etsii?

      • aloittaja jatkaa

        Noh, ei ilmeisesti vielä tiedä mitä tuntee vai tunteeko sittenkään mitään..ja, jos tuntee, voiko siihen luottaa.... haluaako olla yksin vai kaksin vai mitenkä....näin ainakin olen ymmärtänyt..

        ... minulla on kuitenkin omat tunteeni...eivät ne siitä miksikään muutu :)


    • ÄläNytInnostuLiikaa

      Älä nyt liikaa innostu. Ajattelin pyytää sinua ekax leffaan ja sen jälkeen uimahalliin. Lähtisitkö leffaan ekax ??? Katotaan sitten joskus paljon myöhemmin mitä sitten tehdään ...

      Eipä paljon huvita hypätä sänkyyn heti alkajaisiksi. Typerä ajatus. Todella typerä !!!

    • Jaa, mä voisin

      kyllä periaatteessa hypätä aika nopeasti sänkyynkin, vaikkei ole tapana toimia niin ikinä muuten. Tää onkin ollut aika erityinen juttu. Leffa saisi sitten olla edes aika hyvä jotta siihen jaksaisi siinä keskittyä ja uimahalleista mä en liiemmin pidä. Pidän merestä, joista ja järvistä, tässä järjestyksessä vieläpä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe