Kuuden tonnin lekuri

bnnmnnbmnb

Kuvitteleeko Soten johto, että tuolla vaivaisella 6000 euron kuukausipalkalla tänne saadaan lääkäreitä houkuteltua, varsinkin kun tuo summa sisältää jo lisät. Ehei! Ilman vähennyksiä veroprosentiksi muodostuu 34 %

8

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyygi

      Puoskareilla on kusi noussut päähän noin karmivilla palkkavaatimuksilla,Eikö ahneudella ole mitään rajaa.

      • Miksi hyväntekijäksi

        Ei tuo ole vielä mikään palkka ja etenkin koska sisältää vielä lisät. Ensimmäiseksi Ylä-Savon Soten asiat kokonaan uusiksi ja kuntoon aina ylintäjohtoa myöten, koska sillä on niin huono maine. Sen jälkeen voi alkaa toivoa, että lääkäreitä saataisiin Iisalmeen. Mitä palkkaan tulee, niin sen täytyy olla korkeampi koska muuten lääkärit suuntaavat muualle. Terveyskeskuslääkärien keskipalkka Suomessa pyörii 6800 ja yleislääketieteen erikoislääkärien palkat ovat 7000 eurosta ylöspäin.

        Eivät lääkärit pienemmällä palkalla pienemmille ja kuihtuville paikkakunnille tule hyväntekeväisyyttä tekemään, koska saavat korkeampaa palkkaa elinvoimaisemmilta ja pienemmän verotuksen paikkakunnilta. Kyllä ammattiylpeyttäkin saa olla. Iisalmessa kuvitellaan jotenkin kummallisella tavalla, että sosiaaliala on kaikki kaikessa joka työllistää joka johtaisi automaattisesti suureen halukkuuteen paikkakunnalle.

        Sama vääräuskoisuus kuvastuu hyvin Iisalmen koulutustarjonnasta, harvat lähihoitajat, sosionomit ja sairaanhoitajat jäävät Iisalmeen mikäli ylipäätänsä koskaan valmistuvatkaan. Kannattaa vaikka ottaa selvää kuinka suuret keskeyttämislukumäärät ovat Iisalmessa sosiaalialalle. Vuosittain ensimmäisen vuoden sosiaalialan opiskelijoista 50% keskeyttää opiskelunsa ja vaihtaa alaa. Useana vuotena jopa 3/4 aloittavista sosiaalialan opiskelijoista on keskeyttänyt opintonsa lähihoitajapuolella.


    • tuhon tie

      Lääkärimafia ajaa maaseutu-Suomen alas.

    • 11500,-/kk

      Höpö höpö, kuustonnia ei oo palkka, eikä mikään.

      • keski-ikä laskee

        Sairaanhoidon kustannukset ovat niin kalliita, eikä tämä soteratkaisumalli tule niitä edullistuttamaan, vaan kuolleisuus tulee lisääntymää. Arkkukauppiaille tulee sesonki.


    • Nätti-Jussi

      Minusta tulee isona Iisalmeen anaali-tutkimuksen johtava ylilääkäri!

    • Heko heko

      Ahneus kannattaa? Lisää vaan paluu muuttajia tänne kaivataan, jospa seassa joku Puoskarikin, joka eläkkeensä lisäksi perustaisi ns. Praktiikan? Kyllä tämä Sote Touhuilu alkaa olla tosi Syvältä? Äänestetään vaan jatkossakin Torveloita ?????

    • 3232323

      No en ihmettele yhtään jos ei tule lääkäritkään tänne, kävin lauantain sairaalalla, ekana tunti meni jonottaissa siihen ilmoittautumis lunkulle ja sielä oli minä ja yks toinen henkilö.Kävin katsomassa niin ne akat vaan keskenään jutteli sielä kopissa.No sitten kun viimeinkin pääsin sinne niin alkoi tämä hoitaja suoraan sanottuna vi*** minulle että mitä sinä tänne tulit,että sinun pitää aika varata päivystykseen ja mennä sinne huoh, Koetappa soittaa ajanvaraukseen,eka sielä mölisee joku automaatti ja soitetaan takaisin jos muistetaan tyyliin perk... sitten sanotaan että ei ole aikoja kun joskus 1kk päästä perk... ja tarvitsin heti hoitoa sillä kertaa kun menin tonne. Piti ihan kysyä tältä naiselta että mitä vit'''' te teette täällä lauantaina jos tänne ei saa potilas tulla apua hakee kun tarvii huhuh..En ihmettele yhtään jos kaikki menee jo terveystalolle nykysin.En mene minäkään enään iisalmen aluesairaalalle vaikka olisi pää kainalossa.Pitäkää sotenne ja pas'''' kanne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe