Nainen päällä

soraya25

Moikka ajattelin lähteä kysäisemään täältä hieman mielipidettä ja apua itselleni. Olen parisuhteessa ensimmäistä kertaa elämässäni, vaikka ikää on jo reilut 20 vuotta. En ole koskaan ollut päällä seksin aikana. Haluaisin vähän vinkkejä mitä minun kannattaa tehdä päällä ollessani, mistä te olette saanut hyvää palautetta miehiltä ja mitä miehet itse ajattelevat.

18

3501

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin mä teen

      Olen lukenut monia ohjeita ja kaikki erilaisia. Itselläni on menestystä saavuttanut se, että istun päälle naama miestä kohti ja liikutan vaginaani ylös alas miehen penistä. Samalla kun liikun poispäin, imaisen lantionpohjalihaksilla sisään. Ulosvedolla siis imet sisään ja sisäänpäin työntyessä pidät rentona. Eli ikäänkuin runkkaat mutta alapäälläsi. Sit kun mies on tullut, niin et lopeta vaan jatkat samaa rataa vaan. Se kovettuu siitä uudestaan hetken päästä, tunne on kuulemma niin mahtava.

      Kannattaa harjoitella noita lantionpohjalihaksia vähän etukäteen, että tunnistat ne.

      • yjhtgrf

        kirjoittaja on mies


    • Sehän tekee

      kutaata,kun välillä pyrittelet pyllyä kalun olessa sisllä.Toinen hyväjuttu nouse niinpaljon ylöspäin ,että terska jää vielä pimpinsisää ja pyörittelet siinä kyllä miehet siitä tykkää.

    • paras yhdyntä

      Tuo "näin mä teen"on tosi ihana tapa naiselta ja kokemuksesta olen silleen saanut parhaat tunteet tietenkin tyttö,nainen väsyy kun joutuu tekemään paljon ,touhuamaan mutta tunne on ymmärtääkseni IHANA molemmilla osapuolilla!

    • paras tapa

      Kyllä tuo "näin mä teen " on oikeassa ! tuo nautinnon (parhaan) molemmille

      • näin mä teen

        Rehellisesti sanoen tuo ei tunnu itselläni missään kuten ei yhdyntä ylipäänsä, joten ap älä luule, että teet jotain väärin, jos et itse saa tekniikasta nautintoa. Mies tuntuu kyllä nauttivan siitä todella paljon silti.

        Mies sitten luonnollisesti tekee minulle muita vastapalveluksia tuon vastineeksi, joista nautin itse enemmän, joten ei itseäni ainakaan haittaa nähdä tuota vaivaa hänen hyväkseen.

        Ei kannata myöskään stressata omista ilmeistä tai muusta ulkonäöstä, koska ei se mies näytä siinä vaiheessa tajuavan paljon mistään mitään, näyttää olevan ihan muissa maailmoissa.

        Toi menee myös lantionpohjajumpasta. Mulla on harjoituskuulia, mutten koskaan ole innostunut niitä käyttämään, tuntuu teennäiseltä ja aikaa vievältä. Tuossa saa luonnollisesti saman treenin, eli sen voi ottaa lantionpohjalihasten jumppahetkenä.


      • ciao1
        näin mä teen kirjoitti:

        Rehellisesti sanoen tuo ei tunnu itselläni missään kuten ei yhdyntä ylipäänsä, joten ap älä luule, että teet jotain väärin, jos et itse saa tekniikasta nautintoa. Mies tuntuu kyllä nauttivan siitä todella paljon silti.

        Mies sitten luonnollisesti tekee minulle muita vastapalveluksia tuon vastineeksi, joista nautin itse enemmän, joten ei itseäni ainakaan haittaa nähdä tuota vaivaa hänen hyväkseen.

        Ei kannata myöskään stressata omista ilmeistä tai muusta ulkonäöstä, koska ei se mies näytä siinä vaiheessa tajuavan paljon mistään mitään, näyttää olevan ihan muissa maailmoissa.

        Toi menee myös lantionpohjajumpasta. Mulla on harjoituskuulia, mutten koskaan ole innostunut niitä käyttämään, tuntuu teennäiseltä ja aikaa vievältä. Tuossa saa luonnollisesti saman treenin, eli sen voi ottaa lantionpohjalihasten jumppahetkenä.

        Et tiedä sxistä mitään. Miehen tulee ensin tyydyttää naisen ja sit vasta toisin päin


      • näin mä teen
        ciao1 kirjoitti:

        Et tiedä sxistä mitään. Miehen tulee ensin tyydyttää naisen ja sit vasta toisin päin

        Mies tietysti aina tyydyttääkin ensin minut. Miten ihmeessä joku päätteli kirjoituksestani, että kävisi toisinpäin?


    • vähän vinkkejä

      Anatomisat riippuen kannattaa olla polvillaan tai kyykyssä. Mä tykkään hiplata ratsastavan naisen rintoja. Ääntely on kiihottavaa jos se on aitoa, älä pidättele. Naisen ilmeet ja eleet on minulle tärkeä. PC-lihasten erilaisia intervalleja ja tahdistusta kannattaa kokeilla. Liikkumatta lypsäminen on hieno taito jokakannattaa osata.

      • " Liikkumatta lypsäminen on hieno taito joka kannattaa osata" --Niipä! Tarkoittanet kaiketi "imu pillua"! Älkää nuoret tytöt masentuko, useimmeille miehille kelpaa myös jo "orava pillu":kin. Kaikki ei ole niinkään kranttuja ja heille kelpaa ehta tavara, iloiselta antajalta! Harjoitelkaa yhdessä mikä hyvältä tuntuu kummastakin; se on se oikea nautinto! Mä toivotan sulle hauskoja harjoittelu kierroksia ja paljon nautintoa kaverisi kanssa.


    • Olisko tästä apua

      xhamster.com/moves/1760911/veronico_avluv_cuckolding.html

    • Kyllähän se

      onnistuu kun kymmenen vuotta harjoittelee eikä enää silloin ole niin rantu

      • Vaimo

        Tämä on paras asento koskaan. 27 vuotta saman miehen kanssa ja lopuksi yleensä tähän asentoon... Ison kovan kullin päällä on niin ihana istua. Kokeileleppa vaikka sohvalla, mies puoli istumassa asennossa ja sinä hajareisin päällä, mutta hyvältä tuntuu myös sängyssä kun mies makaa ja sinä päällä. Nainen saa valita itse tahdin, hitaasti ylös ja alas niin että kulli tulee melkein ulos... Tekee ihanaa molemmille... Sitten vaan kiihdytät tahtia... Tunnet kuinka pakarat hyllyy... Samalla kun mies hieroo ja imee tissejä... Kourii pakaroilla. Kulli hieroo ihanasti klitorista... Tästä asennosta olen saanut kaikki orgasmini ja niitä saan tosi usein...AAH
        ...ja kun vauhtiin pääsee niin mies makuulle selälleen niin istuppa kullin päälle niin päin että perse mieheen päin, meillä mies on hulluna näkymään mikä avautuu!!! Tai naiminen peilin edessä niin että näette kun olet miehen päällä ja iso, kova KALU
        Pujahtaa vittuun... Huulet hyväilevät kalun vartta... Tämä on mielestäni niin ihana näky... Pelkkä ajatus ... Nyt on pakko mennä herättelemään isukin KALUA... PANETTAA:)


    • kerran työntö

      sitten veto huh huh kyllä teki häijyä.

    • M17v

      Minulla on vanhempi minkä luona käyn. Ei haluu kun olen selälläni ja tekee niin kauan että saa. Ei suostu muissa asennossa kun ei kuulema saa muuten. Joskus nai niin että sänky natise kun ei neinaa saada.?

    • Ihanaa.

      Minulla on 84 vuotias leskirouva jota käyn aina silloin tällöin hoitelemassa,täytyy sanoa että on loistava sängyssä ja kostea.Onko muilla kokemuksia vastaavasta itse olen 52.

    • Tälläätkö

      purkin Tummelia tuheroon.?

    • Oiko ihanaa.

      Ei tarvi kyllä 84 kin:on loistava sängyssä jos ihminen on terve,hyvät on kyydit ja kaikki onnistuu milloin alla milloin päällä,ja äänet lähtee kuin nuoresta tytöstä aivan mahtava.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe