..........
Joko korvasieniä
8
502
Vastaukset
- giina4
Jo kyllä löytyy vähän tietäis vaan mistä hakis myyntihintaa
- maiksu1
On jo löytynyt. Mä myös myisin, jos tietisin minne.
- eerikki62
Vähän tarkemmin hei eli minkä kokoisia olette löytäneet? ja koska keräätte viimeiset sienet...? niitähän saattaa näillä K-Pohjanmaan korkeuksilla löytää vielä kesäkuun puolivälin tienoillakin...juhannusviikolle saakka... myykää ylimääräiset torimyyjille,tai itse torilla, maatilatoreilla, ruokapaikkoihin siis ravintoloihin jne.
- löytyyyyyyyyyyy
eerikki62 kirjoitti:
Vähän tarkemmin hei eli minkä kokoisia olette löytäneet? ja koska keräätte viimeiset sienet...? niitähän saattaa näillä K-Pohjanmaan korkeuksilla löytää vielä kesäkuun puolivälin tienoillakin...juhannusviikolle saakka... myykää ylimääräiset torimyyjille,tai itse torilla, maatilatoreilla, ruokapaikkoihin siis ravintoloihin jne.
Viime sunnuntaina tuli kerättyä Etelä-Savon pohjoisosassa. Oli paljon ja suurimmat puolikkaan lautasen/parin nyrkin kokoisia.
- kauppaamaan vaan
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10665078#comment-61549476-view
- eerikki62
liekö pitemmän routa-ajan vaikutusta vai mitä mutta en ole koskaan nähnyt niin pieniä korviksia kuin tänä keväänä, ja heikonlaisesti muutenkin... vajaa 3 litraa lienee saalis, eilispäivältä, ensimmäiseltä sellaiselta...
- romualdo3
eerikki62 kirjoitti:
liekö pitemmän routa-ajan vaikutusta vai mitä mutta en ole koskaan nähnyt niin pieniä korviksia kuin tänä keväänä, ja heikonlaisesti muutenkin... vajaa 3 litraa lienee saalis, eilispäivältä, ensimmäiseltä sellaiselta...
ja kuivuushan se tuhosi tuonkin sadon, kevät kun on selvästi kuivin vuodenaika varsinkin näillä rannikkoseuduilla... tilanne ei juuri semkummempi. Muutama tai jokin yksittäinen on löytynyt... tilanne vaikuttaa heikolta muuallakin, jopa Lapissakin... Huhtasienistä ei vielä toistaiseksi havaintoa ellei sitten tänään tehtävän tarkistusretken jälkeen .... ?
- oli niitä
romualdo3 kirjoitti:
ja kuivuushan se tuhosi tuonkin sadon, kevät kun on selvästi kuivin vuodenaika varsinkin näillä rannikkoseuduilla... tilanne ei juuri semkummempi. Muutama tai jokin yksittäinen on löytynyt... tilanne vaikuttaa heikolta muuallakin, jopa Lapissakin... Huhtasienistä ei vielä toistaiseksi havaintoa ellei sitten tänään tehtävän tarkistusretken jälkeen .... ?
Etelä-Savossa sato oli jo toukokuussa eikä kauaa mennyt, kun muovikassillinen oli kerätty. Isoja olivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620