Korvasienien hinta??

mie vaan

Mikä mahtaa olla korvasienien hinta tänä vuonna? Ja ostaako Villiaromi?

21

6731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yääk*sieni

      En keräile korvasieniä vaikka maksettaisiin miljardi x miljardi euroa grammalta...

    • huomisen unelma

      Kaikille laiskoille ei työnteko sovellukaan. Pääasia on, että jaksaa juuri juuri III-tölkin sisuksiinsa kiskoa.

    • Ostavat

      Korvasienien ostohinta 2e/kg ja ainakin St1 pihassa ostavat :)

      • myyty on

        Ostavat ja myin 5 saavillista ja tänä vuonna niitä onkin tosi paljon. Ostohinta oli 5,60 euroa/kg


      • tunkkitane
        myyty on kirjoitti:

        Ostavat ja myin 5 saavillista ja tänä vuonna niitä onkin tosi paljon. Ostohinta oli 5,60 euroa/kg

        missäpäin niin paljon maksettiin??? 5.60€ kg???


      • sienihullu 1
        myyty on kirjoitti:

        Ostavat ja myin 5 saavillista ja tänä vuonna niitä onkin tosi paljon. Ostohinta oli 5,60 euroa/kg

        missäpäin suomea


    • sienetkorvassa

      Ravintolat maksaa hyvin. Kannattaa myydä suoraan keittiöön. Soittaa kannattaa kuitenkin ensin.

    • Käyp katteeks

      Tässä lähellä joku oli saanut 15 E kg, aika hyvin !!!

    • Lieksan ihme

      Ite sain tosiaaan kans sen 15e Kg. Hyviä oli sienet, sais sattaa vettä, niin ois isoja sieniä. Lieksan puolella pari hyvvää aukkua mistä sain sieniä.
      Kesä on tullu, ku käen äänen kuulin, housut heitin naulaan ja kolmos oluen otin. Hyvää kesää kaikille

    • adadad

      valehtelematta 40km päivässä eikä yhttää sientä missää

      • yhistys

        onks joku ni köyhä että marjoja tai sieniä poimii haghahhaaa.ja pottuja kuokkii haghahhaaa


      • näin se on
        yhistys kirjoitti:

        onks joku ni köyhä että marjoja tai sieniä poimii haghahhaaa.ja pottuja kuokkii haghahhaaa

        taijat puhua itestä!!


    • sinne lähetän

      Nyt saa korvasienistä 42 euroa kilolta mutta ne pitää lähettää lentorahtina Italiaan.

      Sieniä vaan on nyt vähän ja siksi hinta korkea.

    • jannakke

      Ostaako niitä jo joku Kuhmossa?

    • anna pottuja

      Romanescun kerjäjäiset ajaa Meseillä.Bemuilla ja Jageilla. Kumhon kerjäläiset Pyrkijöillä Monarkeilla ja parhaiten kerjääjät 25v, kaukoitä-riisikasseilla.

    • korva3

      tänään tuli 3 60 litran saavia sieniä.

    • eiku viehettä veteen

      kannatta käydä pulloja keräämässä Syväjärveltä. eivät toki ole kepulaisten poikain jäliltä ku lehessä uskollettiin kirjottaa.

      • outoo

        Minä en teitä Kuhmolaisia ymmärrä sellaisessa asiassa, kun se puolue vedetään esiin vaikka saunan lämmityksessä. Mitä sillä on merkitystä?


    • isomoottori

      Kadehtivat humalaisia

    • Varoittaja vakavasti

      Älkää missään tapauksessa kerätkö ja syökö korvasieniä itse..Niistä jo keittäessä haihtuu myrkkyhajuja elimistöön. Tietysti voitte kerätä ja myydä tuoreena pääkaupunkiseudun herroille hyvänä herkkuna korkeaan hintaan. Itse ei niitä ei pidä keittämään ja syömään.
      Tietäkää tämä.Kokemusta on monen sairastumisesta syöpään juuri korvasienten vuoski.

      • kerääjä

        Missä noin on todettu??:))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe