Alkoholi ei kiinnosta

22v ja absolutisti

Olen juuri täyttänyt 22v enkä ole kertaakaan maistanut alkoholia. Absolutismin syynä ei ole usko eikä mikään muu vastaava asia. Alkoholi ei vain kiinnosta. Kaverini ja osa sukulaisistakin yrittävät painostaa minua juomaan ja pitävät lähestulkoon hulluna, kun eivät onnistu siinä. Olen lapsuudessani joutunut katsomaan lähipiirissäni juomista niin varmasti sekin on osasyynä siihen, että itse en tuota halua. On vaan todella stressaavaa ja ärsyttävää kuunnella jatkuvaa painostamista ja arvostelua. Mitä mieltä muut olette tuollaisesta?

17

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örr örrrr

Kännissä on parasta.

• hmm.

minä rupesin vasta 26-vuotiaana maistelemaan kohtuulaadukkaita viskejä ja nykyään maistelen joinakin kesinä laadukkaita oluita. en hae humalaa vaan pidän laadukkaiden alkoholijuomien maistelusta.

ylä-asteella oli muitakin raittiita, mutta jo kahdeksannella rupesi moni juomaan hyvinkin paljon. se oli omituista seurattavaa, en ymmärtänyt sitä ollenkaan kun tiesin paremmin alkoholin haitat. suoritin asepalveluksen 22-vuotiaana ja olin ryhmässäni ainoa raitis mies. sitä ihmeteltiin ja arvostettiin. minua ei ole pidetty hulluna vaan päinvastoin järkevänä. lähisuvussa on hirveästi vakavaa alkoholismia.

mitä vähemmän alkoholia käyttää sen parempi. absolutismi on oikein hyvä vaihtoehto, varsinkin alle 25-vuotiaana.

• hmm.

avaus on näköjään ilmoitettu kiusallaan poistettavaksi ja s24 sen todennäköisesti poistaa siitä huolimatta että avaus on asiallinen ja palstan aiheeseen liittyvä. s24 paljon poistoilmoituksia tarkistele.

• 22v ja absolutisti

"Olet vain idiootti." Perustelut kiitos?

• Joku toinen

Pyysit mielipiteitä ja sait niitä.

Miksi itket ja vingut, vaikka toiveesi toteutui?

• -?-

Kirjoitteletko myös moottoripyöräilypalstalla ja ilmoitat, että moottoripyöräily ei kiinnosta sinua etkä edes omista sellaista?

• hmm.

avaus on keskustelua alkoholin käytöstä. palstan aihe on "keskustelua alkoholin käytöstä ja alkoholismista".

• Vastaa tollo
        hmm. kirjoitti:

avaus on keskustelua alkoholin käytöstä. palstan aihe on "keskustelua alkoholin käytöstä ja alkoholismista".

Miksi alkoholipalstalla saa keskustella siitä, että ei käytä alkoholia, mutta ei siitä, että käyttää?

• jaa a..
        Vastaa tollo kirjoitti:

Miksi alkoholipalstalla saa keskustella siitä, että ei käytä alkoholia, mutta ei siitä, että käyttää?

Jaa a, mutta ei täältä löytynyt sellaista "raittius palstaa" !

• hmm.
        Vastaa tollo kirjoitti:

kyllä alkoholin käytöstä saa keskustella asiallisesti. terveyspalstalla pitää aina olla terveysnäkökulma eli palstalle ei tietenkään kuulu esimerkiksi "tänään juodaan nobelaneria / mikä on parasta kepardia / viina tulee kalliiksi olueen verrattuna / jne jne" keskustelut.

• Näin on
        hmm. kirjoitti:

kyllä alkoholin käytöstä saa keskustella asiallisesti. terveyspalstalla pitää aina olla terveysnäkökulma eli palstalle ei tietenkään kuulu esimerkiksi "tänään juodaan nobelaneria / mikä on parasta kepardia / viina tulee kalliiksi olueen verrattuna / jne jne" keskustelut.

Mene tollo selittämään perusteluitasi huumeet-osioon. Huumeet ovat sitten ilmeisesti terveellisiä, kun niitä saa siellä sumeilematta mainostaa.

Subutex-tissuttajakaan ei ole huumeista yhtään huolissaan, vaikka voisi siellä toteuttaa viestien poistatusperversioitaan ihan luvan kanssa. Mutta ehei, eipä niin tapahdu. Ex-narkki sympatisoi narkkeja eikä halua sensuroida siellä yhtään mitään. Mihin tiikeri raidoistaan pääsee, tosin subutex-tissu on lähinnä marakatti.

• hmm.
        Näin on kirjoitti:

Mene tollo selittämään perusteluitasi huumeet-osioon. Huumeet ovat sitten ilmeisesti terveellisiä, kun niitä saa siellä sumeilematta mainostaa.

Subutex-tissuttajakaan ei ole huumeista yhtään huolissaan, vaikka voisi siellä toteuttaa viestien poistatusperversioitaan ihan luvan kanssa. Mutta ehei, eipä niin tapahdu. Ex-narkki sympatisoi narkkeja eikä halua sensuroida siellä yhtään mitään. Mihin tiikeri raidoistaan pääsee, tosin subutex-tissu on lähinnä marakatti.

s24 ei suostu poistamaan mm huumeet-palstan, päihteet-palstan ja tupakointi-palstan sääntöjen vastaisia viestejä. kiitos paskajaakon ja löylykauhamiehen s24 suostuu paremmin siivoamaan tätä palstaa.

• Näin oletan
        hmm. kirjoitti:

s24 ei suostu poistamaan mm huumeet-palstan, päihteet-palstan ja tupakointi-palstan sääntöjen vastaisia viestejä. kiitos paskajaakon ja löylykauhamiehen s24 suostuu paremmin siivoamaan tätä palstaa.

En usko, että narkkien narkkiviestien poistamattomuudelle on tämän palstan suolimiesten vika.

Oletan, että syynä on yksinkertaisesti se, että s24:n ylläpito on narkkien hallussa. Eivät kannabisnarkkareiden klaaniin kuuluvat ylläpitäjät suostu käyttämänsä huumeen mainostusviestejä poistamaan.

• hmm.

Muuten olen sitä mieltä, että avauksen tekijä voisi kirjoittaa vastaavan kirjoituksen huumeet-palstalle, mutta vaihtaisi alkoholin tilalle kannabiksen. Tämä edellyttäisi tietenkin sitä, että avaaja ei itse olisi kannabisnarkkari.

Kysyisi narkkien mielipidettä ja reaktioita siitä, ettei itse ole kannabisnarkkari, mutta kuten todettua niin avaajahan ei ole kieltänyt narkkiuttaan. Mielestäni vastaava avaus narkki-palstalla todellakin olisi mielenkiintoinen ajatus.

• 22v ja absolutisti

No en oo kyllä narkki..

• hmm.
        22v ja absolutisti kirjoitti:

No en oo kyllä narkki..

näetkö tulevaisuushorisontissasi siintävän henkilökohtaisen kannabisnarkkariuden? onko sinulla kaiho narkin titteliin?

• hmm.

kopioisit hieman kirjoitustapaakin, jos haluat uskottavasti häiriköidä nimimerkeillä joita muut ovat avauksessa jo käyttäneet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe