Toista oli silloin, kun se homssuinen, kahta kokoa olevissa liian pienissä housuissa, ylimielinen tupakkaa imevä kotka piti sitä paikkaa,mistä ei tullut yhtään mitään, kun asiakaspalvelu oli päin v****a.
Hyvä, kun lopetti!
Vihdoikin Eurassa on hyvät hampurilaiset ym kebapit
11
724
Vastaukset
- makkarapotut
Näyttää olevan niin, että jos Eurassa asiakaspalvelija nauraa, puhelee niitä ja näitä, niin se on heti ylimielinen.
Henkilökohtaisesti minulla ei ole kummastakaan grillinpitäjästä tai heidän ruuistaan mitään moitittavaa..
Hymy perseeseen, kun palvelet asiakasta!! - Hyvää
Missä lie nuo hyvät oli? Hyvää palvelua olen saanut ainakin linikka-aseman vieressä. Entisestä Haukkapalasta.
- Voi kilinkulkuset
Se entinen Haukkapalan pitäjä olikin hyvä ruoan laittaja,piti monia vuosia paikkaa, mutta sen jälkeen siellä oli semmoinen todella homssuinen vaalea amatsoni, jolle oli tärkeintä sormissa olevien korujen näyttäminen, kuin asiakkaat ja ruoka.
No,lafka meni kiinni aika pian avajaisten jälkeen, kovat oli jutut omistajalla , mutta ei ollut paikan pitäjäksi, asiakkaat ei kuulemma tykänneet ylimielisestä käytöksestä.
Ja pienellä paikkakunnalla on tärkeetä kuunnella asiakkaita.eikä haukkua!
Asiakkaat sitten äänestivät jaloillaan...ja lopputuloksen tiedämme!
- SivistynytEuralainen
Kyllä kannattaisi kirjoittajan katsoa peiliin jos tuollaisella ulosannilla on saamasi asiakaspalvelu ollut päin vittua. Ala-arvoista tekstiä. Mukava nainen oli kun kerran käväsin.
- Euralainen aina
SivistynytEuralainen:
taidat itse olla mainittu nainen.... en ole koskaan hyvää kuullut naisen käytöksestä ja olen sentään Euralainen ollut koko ikäni.
Tunnen myös työntekijät, jotka olivat siellä tällä naisella töissä... Joopa!- Vanhempi Eoralaine
Ei Euralaisesta naisesta voi enää olla parempaa, siksi kaikista lähikunnista miehet käyvät Eurassa,, muutama on jopa uskaltanut avioonkin, ainoa pikku vika on että vittuilevat taitavasti, ja ovat kovakätisiä, mutta ei tosi mies sellaisesta perustele.
- Pollymia
Mitä, mitä...???
Olkaa tyytyväisiä, että se nainen nosti kytkintä ja lähti siitä lafkasta.
Palvelu on parantunut ja ruoka kans.
Kyllä on ihan eri meininki nykyään ja parempaan suuntaan :) - lerppis55
Haa, se ylimielinen akka jo historiaa,jo oli aikakin,ei sillä asiakasoalvelulla saa kuin tyhjän kassan!
- maiskisburger
Oli se ainakin pantavampi kun ykskään nykynen burgerin pyörittäjä. Ja aina hyvää palvelua tuli, ainakin mulle! Terkut vaan:)
- ville887
Jos cafeburgerista puhutte, niin nykyisen omistajan aikana sielt on saa mahavaivoja yks sun toinen, Majoneesit ja muut mausteet on ain pöydällä lämpimässä. Pankaas seuraten. Ja sit siel on yks blondi muuyjä, mikä on aina pahal pääl. ajos pyysin paljon majoneesia, ei laittanu lainkaa. Muutenki epäilyttää noitten ulkomaalaisten paikat, enä en käy siöl.
- syöppö
Ja kun sinne menee sunnuntai-iltana ja tilaa jotain sellaista mitä myydään paljon, esim. makkarapotut niin vastaus on hyvin todennäköisesti "ei ole nut, kaiiki muutu tanan". Joskus on maitokin "loputunut" sunnuntai-iltana puoli kahdeksan aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768