Vihdoikin Eurassa on hyvät hampurilaiset ym kebapit

Purkkis111

Toista oli silloin, kun se homssuinen, kahta kokoa olevissa liian pienissä housuissa, ylimielinen tupakkaa imevä kotka piti sitä paikkaa,mistä ei tullut yhtään mitään, kun asiakaspalvelu oli päin v****a.

Hyvä, kun lopetti!

11

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makkarapotut

      Näyttää olevan niin, että jos Eurassa asiakaspalvelija nauraa, puhelee niitä ja näitä, niin se on heti ylimielinen.
      Henkilökohtaisesti minulla ei ole kummastakaan grillinpitäjästä tai heidän ruuistaan mitään moitittavaa..


      Hymy perseeseen, kun palvelet asiakasta!!

    • Hyvää

      Missä lie nuo hyvät oli? Hyvää palvelua olen saanut ainakin linikka-aseman vieressä. Entisestä Haukkapalasta.

      • Voi kilinkulkuset

        Se entinen Haukkapalan pitäjä olikin hyvä ruoan laittaja,piti monia vuosia paikkaa, mutta sen jälkeen siellä oli semmoinen todella homssuinen vaalea amatsoni, jolle oli tärkeintä sormissa olevien korujen näyttäminen, kuin asiakkaat ja ruoka.
        No,lafka meni kiinni aika pian avajaisten jälkeen, kovat oli jutut omistajalla , mutta ei ollut paikan pitäjäksi, asiakkaat ei kuulemma tykänneet ylimielisestä käytöksestä.

        Ja pienellä paikkakunnalla on tärkeetä kuunnella asiakkaita.eikä haukkua!

        Asiakkaat sitten äänestivät jaloillaan...ja lopputuloksen tiedämme!


    • SivistynytEuralainen

      Kyllä kannattaisi kirjoittajan katsoa peiliin jos tuollaisella ulosannilla on saamasi asiakaspalvelu ollut päin vittua. Ala-arvoista tekstiä. Mukava nainen oli kun kerran käväsin.

    • Euralainen aina

      SivistynytEuralainen:

      taidat itse olla mainittu nainen.... en ole koskaan hyvää kuullut naisen käytöksestä ja olen sentään Euralainen ollut koko ikäni.

      Tunnen myös työntekijät, jotka olivat siellä tällä naisella töissä... Joopa!

      • Vanhempi Eoralaine

        Ei Euralaisesta naisesta voi enää olla parempaa, siksi kaikista lähikunnista miehet käyvät Eurassa,, muutama on jopa uskaltanut avioonkin, ainoa pikku vika on että vittuilevat taitavasti, ja ovat kovakätisiä, mutta ei tosi mies sellaisesta perustele.


    • Pollymia

      Mitä, mitä...???

      Olkaa tyytyväisiä, että se nainen nosti kytkintä ja lähti siitä lafkasta.

      Palvelu on parantunut ja ruoka kans.

      Kyllä on ihan eri meininki nykyään ja parempaan suuntaan :)

    • lerppis55

      Haa, se ylimielinen akka jo historiaa,jo oli aikakin,ei sillä asiakasoalvelulla saa kuin tyhjän kassan!

    • maiskisburger

      Oli se ainakin pantavampi kun ykskään nykynen burgerin pyörittäjä. Ja aina hyvää palvelua tuli, ainakin mulle! Terkut vaan:)

    • ville887

      Jos cafeburgerista puhutte, niin nykyisen omistajan aikana sielt on saa mahavaivoja yks sun toinen, Majoneesit ja muut mausteet on ain pöydällä lämpimässä. Pankaas seuraten. Ja sit siel on yks blondi muuyjä, mikä on aina pahal pääl. ajos pyysin paljon majoneesia, ei laittanu lainkaa. Muutenki epäilyttää noitten ulkomaalaisten paikat, enä en käy siöl.

      • syöppö

        Ja kun sinne menee sunnuntai-iltana ja tilaa jotain sellaista mitä myydään paljon, esim. makkarapotut niin vastaus on hyvin todennäköisesti "ei ole nut, kaiiki muutu tanan". Joskus on maitokin "loputunut" sunnuntai-iltana puoli kahdeksan aikoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1902
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1363
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1250
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 13
      1010
    Aihe