Ketkä mahtavatkaan tänäkeväänä voittaa? Arvauksia?
Kll veikkauksia
23
568
Vastaukset
- selkeetä varmaa
1. sarjansa vanhin suurin pudottaja
2. sarjansa toiseksi vanhin suuri pudottaja
3. sarjansa kolmanneksi vanhin suuri pudottaja - KLLKLLKLL
Iha sama kuka tuolla voittaa mutta eikö nuo tyttöjen sarjat krekon kisasta jo vois lopettaa. Näkeehän se nyt osallistujistakin ettei tuolla enää väännä ku aloittelijatytöt (lue aloittelijatasoiset) ja pikkutytöt. Kaikki lajiin enemmän panostavat on jo ymmärtäneet että tytöt painii vapaata!
Ja koko ikäjakauma pois: sarjaksi tytöt alle 20 ja sarjoja niin että alkaa osallistujamäärät kasvaa ja KLL kisan arvostus samassa suhteessa.
Esim: 28, 32, 38, 44, 52, 60, 72
Näin jäisi yksi painoluokka pois, mutta silti ei painoerot kasva mahdottomuuksiin. Voisi tulla jo mitaleista kisaakin. - 2X1
Arpapeliä!
- painija1
Eikö kukaan USKALLA enää veikkailla ???
- Vellihousu?
Sinä se vellihousu olet. Täälä huutelemassa veikkauksien perään joka kilpailusta.
- tiätäjä
Vellihousu? kirjoitti:
Sinä se vellihousu olet. Täälä huutelemassa veikkauksien perään joka kilpailusta.
Mää uskallan - uskallakko sää?
p7-13v
26-28 Laitila
30 Kauhanen
32 Ojala
34 Elkala
37 Autio
40 Komppa
45 Mört
52 Puustelli
60 Jussila
14-16v
40 Mattila
44 ArrasSami
48 Poutanen
52 Yli Hannuksela
56 Peltokangas
62 Kallio
70 Lipasti
85 Metsomäki
Saa arvostella jos uskaltaa?
- saman kokenut
Näyttää osa olevan samoissa sarjoissa,kun syksyn kll ssä,ei teidän osan päätä paljoakaan pakota,ette edes tiedä,kuinka huvittavaa on katsoa tätä touhua sivusta.Eikö toiset 10v. lapset kasva ollenkaan puolessa vuodessa,on se hassu juttu se.Karmeeta katottavaa,kun lasten kylkiluut paistaa kalpeansinertävän ihon läpi,kersa yrittää parhaansa ja vanhemmat ja valmentajat kirkuu maton reunalla tajuamatta,että laihduttelu antaa lapsellekin viestin,ettei valmennus ole onnistunut,eikä lapseen luoteta,muuta kuin vetäneenä.Painon alentaminen kuuluu lajiin,muttei vielä kadettivuosina,siitä 17v. iästäkin on valovuosi painijana miehiin,ainakin oikeissa painipiireissä.
- kurinalaisuutta
Joka vuosi sama keskustelu.
- varmaveto§1
kurinalaisuutta kirjoitti:
Joka vuosi sama keskustelu.
1. sarjansa vanhin suurin pudottaja
2. sarjansa toiseksi vanhin suuri pudottaja
3. sarjansa kolmanneksi vanhin suuri pudottaja - Älä lässytä!!
Samaa ininää ja itkua joka kerta sinulta.
Mitä se sinulle kuuluu saatikka sinua haittaa?
Varmaan olet se vetelän pullamössön isä.
Kun se luuranko poikakin sen voittaa niin kyllähän se kyrsii. - zaada
Älä lässytä!! kirjoitti:
Samaa ininää ja itkua joka kerta sinulta.
Mitä se sinulle kuuluu saatikka sinua haittaa?
Varmaan olet se vetelän pullamössön isä.
Kun se luuranko poikakin sen voittaa niin kyllähän se kyrsii.ja mikä arvo on pellinpalasella mikä saavutetaan lapsen terveyden vaarantamisella? ennemmin se pullapoika kun 4 kg vetänyt laiheliini
- No mietippä sitä!
zaada kirjoitti:
ja mikä arvo on pellinpalasella mikä saavutetaan lapsen terveyden vaarantamisella? ennemmin se pullapoika kun 4 kg vetänyt laiheliini
Sama kultamitali se on vaikka sitä miettii miten ja voitto on voitto, tuli miten tuli.
Arvosta en paljon tiedä voi olla 10€ verran mitsku.
Ja se pulla poika lopetta enenkuin edes kerkiää ruveta oikeasti painimaan.
Kyllä se kyrsii kun isä sanoo että hyvin meni ja hienoa ja vaikka mitä positiivistä vaikka turpaan tuli 6-0.
Kyllä sen tajuaa tyhmempikin lapsi että ei tää nyt vissiin menny ihan niinkuin piti.
Kun voittaa pitäis.
- Vetäkää painoa
Yhdestäkään painijasta, joka on oloittanut kadetti-iässä kovat vedot KLL:n ja SM-kisoihin ei ole tullut miesten Suomen mestaria. Hopealla on joku toki käväissyt.
- voi voi
kuulehan, tiedän montakin. toki myös päinvastaisia tapauksia, mutta nämä olis lopettanu painin muutenki.
- No joo.
voi voi kirjoitti:
kuulehan, tiedän montakin. toki myös päinvastaisia tapauksia, mutta nämä olis lopettanu painin muutenki.
Toi on just niin et semmosen isät täällä itkee joiden omat mussukat ei kestä 1-2 kilon pudotusta. sit on helpompi syyllistää ne joiden mussukat siihen pystyy. Joka kevät sama keskustelu.
- nimiä esiin
No joo. kirjoitti:
Toi on just niin et semmosen isät täällä itkee joiden omat mussukat ei kestä 1-2 kilon pudotusta. sit on helpompi syyllistää ne joiden mussukat siihen pystyy. Joka kevät sama keskustelu.
No kirjoittakaa yksikin nimi painijasta, joka on aloittanut kadetti-iässä kovat vedot säännöllisesti KLL:n ja SM-kisoihin ja on sen jälkeen voittanut yhden tai useamman miesten Suomen mestaruuden.
- onha noita
nimiä esiin kirjoitti:
No kirjoittakaa yksikin nimi painijasta, joka on aloittanut kadetti-iässä kovat vedot säännöllisesti KLL:n ja SM-kisoihin ja on sen jälkeen voittanut yhden tai useamman miesten Suomen mestaruuden.
montakin, mutta ei täällä nimiä saa ilmeisesti mainita, eikä painipiireissä ole ikinä ollut tapana vedoista huudella. Kukin hoitaa homman itsenäisesti. Jätetään ne pahimmat pudotusjutut pois ettei äidit säikähdä.
- se vaan on niin että
onha noita kirjoitti:
montakin, mutta ei täällä nimiä saa ilmeisesti mainita, eikä painipiireissä ole ikinä ollut tapana vedoista huudella. Kukin hoitaa homman itsenäisesti. Jätetään ne pahimmat pudotusjutut pois ettei äidit säikähdä.
paskoa puhut - yhtään kadetti-iässä kovat vedot säännöllisesti aloittanutta miesten Suomen mestaria ei löydy
- 70-luvulta seurannut
se vaan on niin että kirjoitti:
paskoa puhut - yhtään kadetti-iässä kovat vedot säännöllisesti aloittanutta miesten Suomen mestaria ei löydy
muutaman miesten suomenmestarin kasvua oon seurannu. mikä on säännöllistä vetoa ja mikä ei, mutta pudottamaan on nekin jo nuorena joutunu.
- haloo kotka
No joo. kirjoitti:
Toi on just niin et semmosen isät täällä itkee joiden omat mussukat ei kestä 1-2 kilon pudotusta. sit on helpompi syyllistää ne joiden mussukat siihen pystyy. Joka kevät sama keskustelu.
käy jo nyt sääliksi ne lapset jotka on perjantain syömättä ja juoksevat tuulipuku päällä kotkassa lauantaina molskilla. tahtotila on vahva vetää ne kilot - ainakin isällä. lapsi tekee mitä käsketään. painijoita heistä ei tule jos alle 13 v aletaan kikkailla sopivinta sarjaa.
- kotkanpoikiii
haloo kotka kirjoitti:
käy jo nyt sääliksi ne lapset jotka on perjantain syömättä ja juoksevat tuulipuku päällä kotkassa lauantaina molskilla. tahtotila on vahva vetää ne kilot - ainakin isällä. lapsi tekee mitä käsketään. painijoita heistä ei tule jos alle 13 v aletaan kikkailla sopivinta sarjaa.
ja mitens tuo edellä mainitsemasi liittyy Kotkaan?????
- Siel o
kotkanpoikiii kirjoitti:
ja mitens tuo edellä mainitsemasi liittyy Kotkaan?????
ny viikonloppuna jotkut koulukisat.....
- mitä vaatii
sen takia ne onkin vaan Suomenmestareita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483