Kll veikkauksia

painija1

Ketkä mahtavatkaan tänäkeväänä voittaa? Arvauksia?

23

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkeetä varmaa

      1. sarjansa vanhin suurin pudottaja
      2. sarjansa toiseksi vanhin suuri pudottaja
      3. sarjansa kolmanneksi vanhin suuri pudottaja

    • KLLKLLKLL

      Iha sama kuka tuolla voittaa mutta eikö nuo tyttöjen sarjat krekon kisasta jo vois lopettaa. Näkeehän se nyt osallistujistakin ettei tuolla enää väännä ku aloittelijatytöt (lue aloittelijatasoiset) ja pikkutytöt. Kaikki lajiin enemmän panostavat on jo ymmärtäneet että tytöt painii vapaata!

      Ja koko ikäjakauma pois: sarjaksi tytöt alle 20 ja sarjoja niin että alkaa osallistujamäärät kasvaa ja KLL kisan arvostus samassa suhteessa.

      Esim: 28, 32, 38, 44, 52, 60, 72

      Näin jäisi yksi painoluokka pois, mutta silti ei painoerot kasva mahdottomuuksiin. Voisi tulla jo mitaleista kisaakin.

    • 2X1

      Arpapeliä!

    • painija1

      Eikö kukaan USKALLA enää veikkailla ???

      • Vellihousu?

        Sinä se vellihousu olet. Täälä huutelemassa veikkauksien perään joka kilpailusta.


      • tiätäjä
        Vellihousu? kirjoitti:

        Sinä se vellihousu olet. Täälä huutelemassa veikkauksien perään joka kilpailusta.

        Mää uskallan - uskallakko sää?

        p7-13v
        26-28 Laitila
        30 Kauhanen
        32 Ojala
        34 Elkala
        37 Autio
        40 Komppa
        45 Mört
        52 Puustelli
        60 Jussila

        14-16v

        40 Mattila
        44 ArrasSami
        48 Poutanen
        52 Yli Hannuksela
        56 Peltokangas
        62 Kallio
        70 Lipasti
        85 Metsomäki

        Saa arvostella jos uskaltaa?


    • saman kokenut

      Näyttää osa olevan samoissa sarjoissa,kun syksyn kll ssä,ei teidän osan päätä paljoakaan pakota,ette edes tiedä,kuinka huvittavaa on katsoa tätä touhua sivusta.Eikö toiset 10v. lapset kasva ollenkaan puolessa vuodessa,on se hassu juttu se.Karmeeta katottavaa,kun lasten kylkiluut paistaa kalpeansinertävän ihon läpi,kersa yrittää parhaansa ja vanhemmat ja valmentajat kirkuu maton reunalla tajuamatta,että laihduttelu antaa lapsellekin viestin,ettei valmennus ole onnistunut,eikä lapseen luoteta,muuta kuin vetäneenä.Painon alentaminen kuuluu lajiin,muttei vielä kadettivuosina,siitä 17v. iästäkin on valovuosi painijana miehiin,ainakin oikeissa painipiireissä.

      • kurinalaisuutta

        Joka vuosi sama keskustelu.


      • varmaveto§1
        kurinalaisuutta kirjoitti:

        Joka vuosi sama keskustelu.

        1. sarjansa vanhin suurin pudottaja
        2. sarjansa toiseksi vanhin suuri pudottaja
        3. sarjansa kolmanneksi vanhin suuri pudottaja


      • Älä lässytä!!

        Samaa ininää ja itkua joka kerta sinulta.
        Mitä se sinulle kuuluu saatikka sinua haittaa?
        Varmaan olet se vetelän pullamössön isä.
        Kun se luuranko poikakin sen voittaa niin kyllähän se kyrsii.


      • zaada
        Älä lässytä!! kirjoitti:

        Samaa ininää ja itkua joka kerta sinulta.
        Mitä se sinulle kuuluu saatikka sinua haittaa?
        Varmaan olet se vetelän pullamössön isä.
        Kun se luuranko poikakin sen voittaa niin kyllähän se kyrsii.

        ja mikä arvo on pellinpalasella mikä saavutetaan lapsen terveyden vaarantamisella? ennemmin se pullapoika kun 4 kg vetänyt laiheliini


      • No mietippä sitä!
        zaada kirjoitti:

        ja mikä arvo on pellinpalasella mikä saavutetaan lapsen terveyden vaarantamisella? ennemmin se pullapoika kun 4 kg vetänyt laiheliini

        Sama kultamitali se on vaikka sitä miettii miten ja voitto on voitto, tuli miten tuli.
        Arvosta en paljon tiedä voi olla 10€ verran mitsku.
        Ja se pulla poika lopetta enenkuin edes kerkiää ruveta oikeasti painimaan.
        Kyllä se kyrsii kun isä sanoo että hyvin meni ja hienoa ja vaikka mitä positiivistä vaikka turpaan tuli 6-0.
        Kyllä sen tajuaa tyhmempikin lapsi että ei tää nyt vissiin menny ihan niinkuin piti.
        Kun voittaa pitäis.


    • Vetäkää painoa

      Yhdestäkään painijasta, joka on oloittanut kadetti-iässä kovat vedot KLL:n ja SM-kisoihin ei ole tullut miesten Suomen mestaria. Hopealla on joku toki käväissyt.

      • voi voi

        kuulehan, tiedän montakin. toki myös päinvastaisia tapauksia, mutta nämä olis lopettanu painin muutenki.


      • No joo.
        voi voi kirjoitti:

        kuulehan, tiedän montakin. toki myös päinvastaisia tapauksia, mutta nämä olis lopettanu painin muutenki.

        Toi on just niin et semmosen isät täällä itkee joiden omat mussukat ei kestä 1-2 kilon pudotusta. sit on helpompi syyllistää ne joiden mussukat siihen pystyy. Joka kevät sama keskustelu.


      • nimiä esiin
        No joo. kirjoitti:

        Toi on just niin et semmosen isät täällä itkee joiden omat mussukat ei kestä 1-2 kilon pudotusta. sit on helpompi syyllistää ne joiden mussukat siihen pystyy. Joka kevät sama keskustelu.

        No kirjoittakaa yksikin nimi painijasta, joka on aloittanut kadetti-iässä kovat vedot säännöllisesti KLL:n ja SM-kisoihin ja on sen jälkeen voittanut yhden tai useamman miesten Suomen mestaruuden.


      • onha noita
        nimiä esiin kirjoitti:

        No kirjoittakaa yksikin nimi painijasta, joka on aloittanut kadetti-iässä kovat vedot säännöllisesti KLL:n ja SM-kisoihin ja on sen jälkeen voittanut yhden tai useamman miesten Suomen mestaruuden.

        montakin, mutta ei täällä nimiä saa ilmeisesti mainita, eikä painipiireissä ole ikinä ollut tapana vedoista huudella. Kukin hoitaa homman itsenäisesti. Jätetään ne pahimmat pudotusjutut pois ettei äidit säikähdä.


      • se vaan on niin että
        onha noita kirjoitti:

        montakin, mutta ei täällä nimiä saa ilmeisesti mainita, eikä painipiireissä ole ikinä ollut tapana vedoista huudella. Kukin hoitaa homman itsenäisesti. Jätetään ne pahimmat pudotusjutut pois ettei äidit säikähdä.

        paskoa puhut - yhtään kadetti-iässä kovat vedot säännöllisesti aloittanutta miesten Suomen mestaria ei löydy


      • 70-luvulta seurannut
        se vaan on niin että kirjoitti:

        paskoa puhut - yhtään kadetti-iässä kovat vedot säännöllisesti aloittanutta miesten Suomen mestaria ei löydy

        muutaman miesten suomenmestarin kasvua oon seurannu. mikä on säännöllistä vetoa ja mikä ei, mutta pudottamaan on nekin jo nuorena joutunu.


      • haloo kotka
        No joo. kirjoitti:

        Toi on just niin et semmosen isät täällä itkee joiden omat mussukat ei kestä 1-2 kilon pudotusta. sit on helpompi syyllistää ne joiden mussukat siihen pystyy. Joka kevät sama keskustelu.

        käy jo nyt sääliksi ne lapset jotka on perjantain syömättä ja juoksevat tuulipuku päällä kotkassa lauantaina molskilla. tahtotila on vahva vetää ne kilot - ainakin isällä. lapsi tekee mitä käsketään. painijoita heistä ei tule jos alle 13 v aletaan kikkailla sopivinta sarjaa.


      • kotkanpoikiii
        haloo kotka kirjoitti:

        käy jo nyt sääliksi ne lapset jotka on perjantain syömättä ja juoksevat tuulipuku päällä kotkassa lauantaina molskilla. tahtotila on vahva vetää ne kilot - ainakin isällä. lapsi tekee mitä käsketään. painijoita heistä ei tule jos alle 13 v aletaan kikkailla sopivinta sarjaa.

        ja mitens tuo edellä mainitsemasi liittyy Kotkaan?????


      • Siel o
        kotkanpoikiii kirjoitti:

        ja mitens tuo edellä mainitsemasi liittyy Kotkaan?????

        ny viikonloppuna jotkut koulukisat.....


    • mitä vaatii

      sen takia ne onkin vaan Suomenmestareita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe