niin olen ihastunut nettituttuun, tavattiin chatissa joskus ehkä vuos/yli vuos sitten. Tämä tyttö on mielettömän kaunis (puoliksi suomalainen). Ollaan keskusteltu mesessä js meillä on ihan hyvät jutut keskenämme...En vaan mitenkään voi kertoa tätä hänelle, vaikka välimatka ei ole suuri ja muutenkin hän täyttää 18 aika pian (joten ikäkään ei ole este). Lisäksi hän on sinkku mutta en voi sanoa olevani ihastunut, koska en halua mokata itseäni :( Pitäisikö vaan jatkaa kirjoittelemista mesen kautta?
ihastunut nettituttuun
3
830
Vastaukset
- nina
..sun kanssa yli vuotta kirjoittelisi, jos ei olisi myös sinusta kiinnostunut.
Sitäpaitsi nettitutullehan se on paljon helpompi kertoa ihastumisesta... Ei tarvitse punastella eikä änkyttää. Kannatta kertoa ennen kuin joku muu kerkeää ensin ja sitten jossittelet koko loppuelämäs. nih, että kerro.
Jos hän ei ole kiinnostunut sinusta muuten kuin kaverina, niin ei sitten.. Oletpahan ainakin yrittänyt.
Jos ette ole vielä livenä tavanneet, kysy vaikka ensin treffeille..? Teillähän ei ollut paljon välimatkaakaan.
Ei se miettimällä parane. - Mies40+
Mä tapasin pyörii sätissä,aikaani kulutin, naisia nauratin.Sit osuin kaappiin mukavan naisen, juteltiin, tutuiksi tultiin. Viikkoja silloin tällöin juteltiin, kuukausiksikin aika venyi. Ihastuin, mutta mä yritin näyttää välinpitämättömältä (miksi, nyt ihmettelen). Meilit kulki, tuntu että tässä on jotain, mutta en saanut sanottua, meilattua kiinnostustani muuhunkin kuin tuttavuuteen. Nyt tuon mukavan naisen toinen sai, ja hitauttani ja arkuuttani kiroon. Mulla tunne on että hän mun olis jos ... niin jos, mutta kun en. Naiset tuntuu vaan vieläkin oottavan että mies tekee alotteen (usko pois, vaikka mitä sanottais), joten älä tee kuin mä, vaan sano että oot ihastunut, sitten ainaki tiedät mitä mieltä hän on susta ja pääsette elämässä eteenpäin, yhdessä tai erikseen.
- Oona
Kerro hänelle ihmeessä. Aloita vaikka jotenkin miedommin "mulla on ollut sua ikävä" tai "olen ajatellut sua.." sitten pääset itse asiaan.
Tyttökin saattaa miettiä ihan samaa, että kuinka sen kertoisi. Tee siirto niin kenties kohta jo tapaatte :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762