Paatti laskettiin veteen sunnuntaina. Aurinko paistoi lämpöisesti, eikä ruuhkaa ollut. Laituritkin melkein tyhjillään.
V8 käynnistyi vanhoilla bensoilla nätisti. Keulapotkuri oli saanut viime kuussa oman akun viereensä, ja nyt se surrasi ikään kuin uutta virtaa saaneena... Käänsin siitä piuhatkin toisinpäin, ja nyt keula kääntyy sinne mihin joystickistä kääntää (eikä päinvastoin).
Kyllä veneily on mukavaa! Vaikka näillä palstoilla joillain tuntuu olevan asiat pielessä ja ilmeisesti kokevat veneilyn kovasti kurjana puuhana. Milloin on kiusaa merikarhuista ja milloin taas hirveästi ärsyttää, jos joku ottaa vastaan köysiä tai tervehtii. Tai liputtaa. Tai ajaa jenkkiveneellä. Tai purjehtii kapeikossa. Tai katsastaa veneensä...
Veneilykausi avattu
16
311
Vastaukset
- 11+8
Aika hyvin kiteytetty tämän palstan maailman suurimmat ongelmat!
- Joikkari hanuriis!
Lähde nyt veneilemään, onhan lämpöäkin jo ainakin 9. Vesi ruskeaa kuin minttukaakao ja ketään ei missää. Mene nyt mene, mene jo.
- Jsk1234
Kyllä eilen oli 18.
- Peruutuspeili?
Jsk1234 kirjoitti:
Kyllä eilen oli 18.
Ja nyt 7.
- Erakko?
Hä?
"ja ketään ei missää."
Lähdetkö veneilemään että näkisit ihmisiä?
Lomakaudella sitten valitetaan että satamassa on liikaa veneitä!
Minä menisin vaikka torille jos haluaisin nähdä "ketään"
- 18+7=2
Torstaina putoaa eka veneeni mereen, illalla. Pitää jäädä illaksi turvottelemaan sitä. Lauantaina toinen, isompi, matkavene.
Tällä viikolla lisäksi vielä joku päivä avo/kalastusveneeni, -ennen sunnuntaita. Sunnuntaina onkin sitten vuorossa eka tämän kesän reissu.
Kaikki on valmiina, eikun avaimesta käyntiin ja menox... - turkilta kust en
Meriveden lämpö onkin jo liki 6 astetta, alkaa olla suomalaisen normikesän lämpö
- 8+1
Ei toi mitään, minulla meni vene veteen viime keskivikkona ja tutulla viikkoa aikaisemmin. Tuttu ehti tehdä jo neljän yön reissunkin. Purjehtijoita koska olemme.
- Auto-Liitto
Hyvvää matkoo! Naettikkaa!!
Mä ehdinkin tekemään jo 5 yön reissun helmikuussa. Karibialla. Voitin, lällislää! - 15+6
Auto-Liitto kirjoitti:
Hyvvää matkoo! Naettikkaa!!
Mä ehdinkin tekemään jo 5 yön reissun helmikuussa. Karibialla. Voitin, lällislää!Ei toi mitään, tosimiehet purjehtivat suomessa talvellakin.
http://www.youtube.com/watch?v=ZC80bHHRqQs
- aava maa eiku meri
kapeikossapurjehtijat ovat pahimpia! ja tyhmimpiä!
- kysymys?
Missä se kapeikko on?
- aksel viärä
juu ja kajjaanin finnsport 560 :stä kaupustava antaapi vierää tietuva,täl venneellä onpi käyty karikoil kohtlokkain seraamuksin,pohojaa jouvvuttu parsiloimaan joo ja venneen ja konneen vuosmalli onpi 1970 ja maililoita kertyny rutkasti !!!!!
- aksel viärä
onkin mallia v.1990 vene sekä kone
- mäguk
2kk sitte
- juu pa juu
Mekin oltiin merellä maaliskuun lopussa.
Kelkalla piti mennä kun oli 60 senttiä jäätä, mutta hienot oli ilmat! Liki 10 astetta lämmintä päivällä kun aurinko porotti. Jos pitäisi valita kelkkailu hienona kevätpäivänä tai veneily hienona kesäpäivänä niin melkein sortuisin kelkkailuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462