Koiraveron saisi ottaa takas käytäntöön niin vähenis tuo koirien hamstraus eräillä, kun ei osata sit huolehtia niistä koirista vaan saavat elää ja olla vailla hoitoa.
Koiravero takas
12
112
Vastaukset
- Mieluiten
tonni kuussa niin vaikuttas paremmin.
- mun dogi
Meikäläinen maksaa ihan riittävästi veroja muutenkin, niin en maksa senttiäkään koiraveroa :). Tosin koirieni jätökset eivät ole siellä missä ei saa olla ja koiristani ei myöskään ole haittaa kenellekään.
- 34524t
Sitten kaikki muutkin harrastukset verolle kuten hiihto, uiminen jne. niistäkin tulee veronmaksajille menoja!
- koirallinen22
Joo mutta noita suksia ym. ei kohdella kuin joitain koiria, paremmin huolletaan ja pidetään.
- kerrostalokyttaaja
haittavero koirille. haukkuvat, sontivat, kusevat. Jopa jalkaan kiinni käyvät joskus
- pelkkä kyttääjä ;D
Tätä samaa vois sanoa joistain ihmisistäkin...he he ;DDDD
(en tarkoita sinua kerrostalokyttaaja)
- virkamies valtiolta
Verotusta voisi yleisesti kiristää ja nimenomaan kaikki maksamaan perusveroa koska jokainen käyttää yhteiskunnan palveluja.Esimerkiksi 500 euroa toisi vuositasolla 2,5 miljardia valtiolle.Tonnin maksulla kassa täyttyisi viiden miljardin verran.
- työttööömän
Kyllähän sitä näin työttömällä pienituloisella on varaa tuosta vaan maksaa tuo 500 egee saati sit tonnia.
No sit on mentävä tuoimeentukea hakemaan lisää.
Jääkö kassaan kuitenkaan rahaa valtiolle ainakaan noin paljoa. - roiutoåi4t0å98u40å
työttööömän kirjoitti:
Kyllähän sitä näin työttömällä pienituloisella on varaa tuosta vaan maksaa tuo 500 egee saati sit tonnia.
No sit on mentävä tuoimeentukea hakemaan lisää.
Jääkö kassaan kuitenkaan rahaa valtiolle ainakaan noin paljoa.Jos ei ole varaa niin sitten maasta pois! Siirretään köyhät niihin halpoihin maihin kuten romaniaan, voivat siellä sitten opetella haitarin soittoa ja kerjäämistä.
Leikki leikkinä, mutta miksi ollaan vaatimassa koiraveroa jos ei pidetä koirista? Minäkään en pidä monista asioista ja minusta ne tuntuvat aivan turhuuksilta, mutta en heti ole huutamassa jotain veroa.
Joku itkee että koirat paskovat, kusevat. Veroko sen poistaa? Kyllä 99% koirista elävät perheissä ihan onnellisena ja hyvällä hoidolla. Veroko koirien elämänlaatua sitten parantaisi? No, tietysti jos kaupunki järjestää ilmaisen tervyden huollon ja koirakoulun niillä verovaroilla. Köyhä koira voisi saada sosiaalitukea.
ps. Mielipidepalstalle kirjoittaville määrättävä haittavero 50 euroa / teksti! - hgfdsaqawertyuiop
roiutoåi4t0å98u40å kirjoitti:
Jos ei ole varaa niin sitten maasta pois! Siirretään köyhät niihin halpoihin maihin kuten romaniaan, voivat siellä sitten opetella haitarin soittoa ja kerjäämistä.
Leikki leikkinä, mutta miksi ollaan vaatimassa koiraveroa jos ei pidetä koirista? Minäkään en pidä monista asioista ja minusta ne tuntuvat aivan turhuuksilta, mutta en heti ole huutamassa jotain veroa.
Joku itkee että koirat paskovat, kusevat. Veroko sen poistaa? Kyllä 99% koirista elävät perheissä ihan onnellisena ja hyvällä hoidolla. Veroko koirien elämänlaatua sitten parantaisi? No, tietysti jos kaupunki järjestää ilmaisen tervyden huollon ja koirakoulun niillä verovaroilla. Köyhä koira voisi saada sosiaalitukea.
ps. Mielipidepalstalle kirjoittaville määrättävä haittavero 50 euroa / teksti!Oletko ihan järissäs?
- kissanomistaja
roiutoåi4t0å98u40å kirjoitti:
Jos ei ole varaa niin sitten maasta pois! Siirretään köyhät niihin halpoihin maihin kuten romaniaan, voivat siellä sitten opetella haitarin soittoa ja kerjäämistä.
Leikki leikkinä, mutta miksi ollaan vaatimassa koiraveroa jos ei pidetä koirista? Minäkään en pidä monista asioista ja minusta ne tuntuvat aivan turhuuksilta, mutta en heti ole huutamassa jotain veroa.
Joku itkee että koirat paskovat, kusevat. Veroko sen poistaa? Kyllä 99% koirista elävät perheissä ihan onnellisena ja hyvällä hoidolla. Veroko koirien elämänlaatua sitten parantaisi? No, tietysti jos kaupunki järjestää ilmaisen tervyden huollon ja koirakoulun niillä verovaroilla. Köyhä koira voisi saada sosiaalitukea.
ps. Mielipidepalstalle kirjoittaville määrättävä haittavero 50 euroa / teksti!Sairaat henkilöt vaatimassa koiraveroa kun eivät pidä koirista.Voisin vaatia polkupyöriä rekisteröitäväksi ja verotettavaksi koska polkupyöräilijät pysäköivät hujan hajan.Ja muitakin on joita voisi verottaa,hitaat kulkuneuvot,häiriökäyttäytymisestä rikemaksu jne.
Koiraverosta aikoinaan luovuttiin koska tuotto jäi pieneksi ja jos on vero niin tarvitaan kaupungiltapäin myös palveluja.Nyt koirajärjestöt on tehneet palveluja kaupungillepäin. - kissa immeinen
kissanomistaja kirjoitti:
Sairaat henkilöt vaatimassa koiraveroa kun eivät pidä koirista.Voisin vaatia polkupyöriä rekisteröitäväksi ja verotettavaksi koska polkupyöräilijät pysäköivät hujan hajan.Ja muitakin on joita voisi verottaa,hitaat kulkuneuvot,häiriökäyttäytymisestä rikemaksu jne.
Koiraverosta aikoinaan luovuttiin koska tuotto jäi pieneksi ja jos on vero niin tarvitaan kaupungiltapäin myös palveluja.Nyt koirajärjestöt on tehneet palveluja kaupungillepäin.Aloittajahan on koiranomistaja niin nimimerkki kertoo.
Itsekin olen kissanomistaja ja pidän kyllä myös koirista niin kuin muistakin eläimistä.
Totta puhut tuosta polkupyörä asiasta (omistan sellaisenkin;) )
Paljon pyöräillessä huomaa ettei liikennesäännöistä osalla tietoakaan ja niitä pyöriä sit lojuu siellä sun täällä tiellä.
Kaiken huippu on kun kyltti kaupan seinässä kieltää polkupyörien "parkkeeramisen" oven eteen niin eikös niitä siinä kuitenkin ole kasa.
Lukutaidotonta porukkaa.
Polkupyöräilijöille jonkin näköinen ajokoulu, perus asioihin opettaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402