APUA Langaton verkko toimii,mutta ei yhdistä internettiin

Annoora

Hei löytyisikö apua ongelmaani -yhteys reitittimeen toimii,mutta yhteys internettiin ei... verkk-ja jakamiskekuksessa näkyy punainen rasti reitittimen ja internetin välillä. Toiminut hyvin varmaan vuoden,mutta nyt yllättäen lopetti. Onko vika TW-EA501 ADSL modeemissa vai TP-LINK reitittimessä..... Mitään muutoksia ei ole tehty vaan ongelma tuli yllättäen.

3

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro Annoora!

Mites tota, oletko kokeillut ihan Telewellin piuhan päässä konetta käyttää? Rupeeko nettiyhteys silloin wörkkimään?
      Mulla joskus kävi niin, että langaton yhteys alkoi oikuttelemaan ja jouduin käyttämään konetta johdon päässä, jolloin se hokasi, että langatonkin verkko on olemassa (vinkki tuli Helpson.fi :ltä). Jonkun aikaa tuota harrastin kunnes vaihdoin modeemin ja loppui säätäminen :)

Olisko muilla vinkkejä jakaa tähän näin?

Lauren@SoneraPartio

• Annoora

Olen kokeillut ja silloin netti toimii kyllä. Pitäiskö jättää pitemmäksi aikaa piuhan päähän kone?
        Tänään selvisi että alueella ollut yleinen soneran netti katkos mutta pitäis olla jo korjattu- ei ainakaan meillä! Nyt käytän nettiä mokkulalla jossa hidas yhteys. Taloudessa useampi kone joten olisi kiva saada toimimaan.
        Piuhojakin olen vaihtanut ja käyttänyt virtoja poissa mutta ongelma jatkuu yhä.. Taidan kaverilta lainata modeemia ja testata sillä onko vika omassa modeemissa.

• Annoora kirjoitti:

Olen kokeillut ja silloin netti toimii kyllä. Pitäiskö jättää pitemmäksi aikaa piuhan päähän kone?
        Tänään selvisi että alueella ollut yleinen soneran netti katkos mutta pitäis olla jo korjattu- ei ainakaan meillä! Nyt käytän nettiä mokkulalla jossa hidas yhteys. Taloudessa useampi kone joten olisi kiva saada toimimaan.
        Piuhojakin olen vaihtanut ja käyttänyt virtoja poissa mutta ongelma jatkuu yhä.. Taidan kaverilta lainata modeemia ja testata sillä onko vika omassa modeemissa.

Moikka taas :)
        Toi viittais just nyt siihen, että Wlan on tullut tiensä päähän, jos kerran Telewellillä johdon kanssa yhteys pelaa. Toki voisi kokeilla resetoimista tai pitää johdotta laitteita väh. 30sek. Olisiko se tekohengitystä tilanteeseen? Jos ei viisari värähdä ja netti lähde pelaa langattomasti niin kamun modeemi lainaan. Kyl tää tekniikka on välillä yhtä kokeilua ja säätämistä :D

Lauren@SoneraPartio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2754
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2007
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      46
      1554
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1481
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1161
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      987
    Aihe