kiltti tyttö ja kaksi pahistyttöä vol 1

kilttityttönen

Mua alkaa jostain syystä monesti panettaa kun luen (olen yliopisto-opiskelija) ja mieleeni on tullut fantasia siitä, että palaan johonkin yläasteaikoihin kun olin vielä kiltti tyttö. Minulla ei ollut pahoja tapoja enkä kiukutellut vanhemmilleni. Olin neitsyt ja hoidin tarpeeni sormeilemalla itseäni salaa. Katselin sivusta miten pahis-tytöt kulkivat kaulat syötynä ja tupakalle käryten. JOllain tavalla nämä pahis-tytöt kiihottivat minua. Kun yksikin, jota nimitän vaikka saijaksi, katsoi minuun, tunsin lamaantuvani täysin ja alkavani änkyttää. Myöhemmin kun muistelin saijaa, tunsin miten alapääni alkoi sykkiä ja oli pakko masturboida salaa.

Palaan fantasioissani monesti siihen ikään kun olin viidentoista.. oli kevät ja koulu loppupuolella... pian alkaisi kesälomat ja syksyllä lähtisin lukioon, pahis-tytöt amitsuun... olen kiltisti lukemassa kotiläksyä kun saija ja kaverinsa katja tulevat luokseni ja yllättävät minut täysin. He naurahtavat ja toteavat "siinä se kiltti tyttö lukee kotiläksyä, luulis olevan parempaakin tekemistä".

Pahis-tyttöinä heillä on mukana siideriä ja tupakkaa ja he katselevat mua päästä varpaisiin kun makaan sängylläni, ikään kuin eivät olisi nähneet samanlaista ilmestystä koskaan. Tytöillä on kahisevat nahkatakit, punamustaksi ja tumman ruskeaksi värjätyt tukat ja mustat meikit. "voi jumalauta" toteaa katja ja alkaa kikattaa...

Tilanne on jotenkin yllättävä koska tunnen oloni jotenkin samaan aikaan epämukavaksi mutta pikku hiljaa minussa herää ihmeellinen kiima ja halu. Tuossa nuo kaksi tyttöä ovat yläpuolellani.. heillä on valtaa ja voivat tehdä minulle mitä tahansa.. poskeni alkavat vähän punoittaa ja suljen kirjan hengittäen vähän raskaammin.