kiltti tyttö ja kaksi pahistyttöä vol 1

kilttityttönen

Mua alkaa jostain syystä monesti panettaa kun luen (olen yliopisto-opiskelija) ja mieleeni on tullut fantasia siitä, että palaan johonkin yläasteaikoihin kun olin vielä kiltti tyttö. Minulla ei ollut pahoja tapoja enkä kiukutellut vanhemmilleni. Olin neitsyt ja hoidin tarpeeni sormeilemalla itseäni salaa. Katselin sivusta miten pahis-tytöt kulkivat kaulat syötynä ja tupakalle käryten. JOllain tavalla nämä pahis-tytöt kiihottivat minua. Kun yksikin, jota nimitän vaikka saijaksi, katsoi minuun, tunsin lamaantuvani täysin ja alkavani änkyttää. Myöhemmin kun muistelin saijaa, tunsin miten alapääni alkoi sykkiä ja oli pakko masturboida salaa.

Palaan fantasioissani monesti siihen ikään kun olin viidentoista.. oli kevät ja koulu loppupuolella... pian alkaisi kesälomat ja syksyllä lähtisin lukioon, pahis-tytöt amitsuun... olen kiltisti lukemassa kotiläksyä kun saija ja kaverinsa katja tulevat luokseni ja yllättävät minut täysin. He naurahtavat ja toteavat "siinä se kiltti tyttö lukee kotiläksyä, luulis olevan parempaakin tekemistä".

Pahis-tyttöinä heillä on mukana siideriä ja tupakkaa ja he katselevat mua päästä varpaisiin kun makaan sängylläni, ikään kuin eivät olisi nähneet samanlaista ilmestystä koskaan. Tytöillä on kahisevat nahkatakit, punamustaksi ja tumman ruskeaksi värjätyt tukat ja mustat meikit. "voi jumalauta" toteaa katja ja alkaa kikattaa...

Tilanne on jotenkin yllättävä koska tunnen oloni jotenkin samaan aikaan epämukavaksi mutta pikku hiljaa minussa herää ihmeellinen kiima ja halu. Tuossa nuo kaksi tyttöä ovat yläpuolellani.. heillä on valtaa ja voivat tehdä minulle mitä tahansa.. poskeni alkavat vähän punoittaa ja suljen kirjan hengittäen vähän raskaammin.

Tytöt käyvät istumaan ja ottavat kulaukset siideriä. Heistä tuoksuu hajuveden lisäksi lievä tupakka ja makea siideri. Saija tuijottaa minua mustaksi meikatuin silmin. en voi sille mitään että nännini alkavat nöpöttää ohuen paitani läpi ja käteni täristä. Tytöt huomaavat sen ja ensin ihmettelevät, sitten alkavat kikattaa. "no mikä ny tuli.... uuuu kato noita nännejä katja, nehän on ihan pystyssä...!" katja nauraa ja nappaa kirjan kädestäni heittäen sen kauemmaksi. "Nyt se on niin, että tehdään jotain muuta ku luetaan!". Katja ottaa käsistäni kiinni ja pitää niitä paikallaan niin, että tärinä lakkaa... "hei, sido sen kädet sinne sängynpäätyyn!" saija riemuitsee.. katja tekee työtä käskettyä.

Kiimani alkaa olla valtava. Olen kuin sulaa vahaa kahden pahistytön käsittelyssä kun he sitovat käteni sängyn päätyyn kikattaen keskenään. Olen vaistoavinani heissäkin pientä kiimaisuutta. Saijan pahan katseen seasta näkyy ikään kuin lievä epävarmuus ja vetovoima välillämme on valtava. Tytöt ottavat lisää siideriä ja siirtyvät tuijottamaan nännejäni jotka nöpöttävät... "tekeeks sun vähän mieli?" saija kysyy ja katja nauraa samalla. Minun on pakko sulkea silmäni ja huokaista. Tytöt alkavat yhteistuumin tökkiä nännejäni ja lopulta repivät paitani päältä. "hei katotaa mitä tapahtuu ku hierotaan näitä nännejä, nehän seisoo ku miehen kulli!" saija kiljaisee..

Tunnen kuinka jalkovälissäni sykkii voimakkaasti ja alapää kostuu suorastaan valuen. En ole koskaan aikaisemmin ollut näin kiihottunut. Tunnen voimakasta tarvetta hieroa itseni hekuman huipulle. Huuliltani pääsee voihkaisu kun tytöt hierovat nautinnonnappuloitani ja ovat selvästi itsekin kiihottuneita. Alapääni sykkii ja valuu ja lopulta on pakko liikutella lantiota. Tytöt kääntävät katseen pienen hameen verhoamaan alapäähäni. Pienen hiljaisuuden jälkeen he vetävät hameeni ja alushousuni alas ja näkevät pienen karvoituksen verhoaman alapääni.

Näky selvästi kiihottaa näitä kahta pahistyttöä, jotka katsovat kiimasta turvonnutta pilluani hyvin läheltä ja koskettelevat sitäkin varovasti. "kato ny miten märkä pillu", toinen tytöistä sanoo. "ootkos koska viimeks runkannu?" kysyy Saija selvästi itsekin hieman kiihottuneena. Käteni ovat yhä sidotut ylös ja nännini seisovat kivikovina toivoen kosketusta ja kiima on käynyt niin kovaksi että tekisi mieli huutaa...

...jatkuu...

0

2905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        54
        3673
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        166
        2287
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        1999
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1874
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        398
        1286
      6. 80
        1205
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        135
        1094
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1020
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        980
      Aihe