"Selänne itse totesi tuttuun tyyliinsä tekevänsä päätöksen vasta myöhemmin." (http://www.NHL.commercial)
Kiitos ja Kunnia Teemu Selänteelle !!!
Kaikki muistavat 'Flash domainin' ajalta, ennen kuin domainia oli edes keksitty !?
All we can be sure that 'The Teemu' always will be remembered as an 'Olympic Grand Champion', not least because in the coming of Selänne's Golfers Olympic Winner(s) !!!
'Chicagon punaista' luvassa ...
1
181
Vastaukset 1
- Näinonnärhenkivekset
Ai mistä kiitos? Siitäkö että mies on pyörinyt änärissä vuosikausia saamatta aikaan mitään. Katoitko viime yönä Washington-NY Rangers? Ovetskin pisti vävähän avojääpommia ja liimas Mac naughtin aika kivasti seinälle. Ove taisteli!! Ootko muuten nähnyt Teukan liimavan samalla tavalla seinälle? Ootko muuten nähnyt teukan vetävän avojää pommia? Niin. En minäkään. Niin kun en myöskään saku koivun. Ove vetää hirmu pommeja,raataa ja taistee teukka vaan vuodesta toiseen srffailee on kiltti kaikille odottelee maalin edustalla josko joku toimittaisi kiekon lapaan että sen voisi tyhjään häkkiin toimittaa. Samaa on tehnyt Saku sammokko laho koivu vuodesta toisee. Odotellut josko saisi helposti stanley cupin. Sitä ei pelkuri luuseri saku sammakko laho koivu saanut koskaan yllätys yllätys ja teukka tuurilla yhden kun tahkos änäriä rivimiehenä lähes 30 vuotta. En arvosta tämmösiä pelkureita minä yhtään. Ei voi muuta sanoa kun että kaikkia se yhteiskunta elättääkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571