Oon 15v tyttö. Oon 165cm ja 48kg, melko hoikka. Mulla on vaaleet, suorat hiukset. Harrastan musiikkia ja juoksemista. Oon iha hyvä koulus, k.a. jotai 9 :)
Saa kysyy jos haluu tietää jotai lisää :)
yli 15v pojat, mitä mieltä ootte musta? :)
aloneee...
8
133
Vastaukset 8
- aloneee...
ja harrastan jalkapallookin mut en missää seurassa varsinaisesti enää :) ja rakastan kattoo jääkiekkoo ja jalkapalloo (lähinnä vaa livenä kentän reunalla) :D
- Kuva kertoo enemmän
Laita kuva, niin voi antaa jonkin mielipiteen.
- aloneee...
Käykö kik?
- jeejee15762
aloneee... kirjoitti:
Käykö kik?
Pistäppä kik. Hyvältä kuulosti:)
- aloneee...
kik: VCarolia
- aloneee...
Ja saa tulla juttelee kikis:)
hyvältä kuulostaa... valitettavasti ei ole kikkiä :(
- lifemocker
keskiarvo, sun pituus ja paino ei kyllä edelleenkään kerro susta yhtään mitään, että kukaan voisi sanoa susta mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401790
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2531204Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.173879Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.261641- 33591
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12561- 219557
- 189531
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20482- 41466