jolloin Magnus on menossa kihloihin tämän uuden nuorikkonsa kanssa.
Paljon onnea teille molemmille!
Huomenna on se päivä 15.5.2013,
2
204
Vastaukset
- von Lagerbom
Kiitokset Misukalle onnitteluista. Onnellista on elämäni nykyisin, paitsi että se tyttäreni puuttuu edelleen elämästäni. Valheet oikeudessa veivät ainakin toistaiseksi voiton. Pitää hälytellä ylempää tahoa että tekemäni rikosilmoitukset, mm perättömiä lausumia koskien tutkittaisiin. Poliisi kai korruptoitunut siten että kulta on sokaissut silmät ja naistuomarilta hormoonit sekoittaneet ainakin tilapäisesti nupin, jolloin ei totuus näy selkeänä aivokopassaan- tai sitten kyseessä saattaa tietysti olla kiihkofeministinenkin tuomari joka haluaa sokeasti, totuutta näkemättä talloa niin totuuden kuin miessukukunnankin. Minun valaehtoisille todistajilleni ei annettu mitään painoarvoa.
No, oikeus voittaa lopulta, niin uskon, mutta käykö odottelu liian raskaaksi tyttäreni mielenterveydelle. Kuten toinenkin eksäni, joka poliisikuulustelussakin kertoili miten talon henget puhalsivat savun sisälle puuliedestä, heh. Sellaisille lasten huolto uskotaan.. Mitä mielenvikaisempi nainen, äiti, sen vahvemman tuen yhteiskunnan naisvirkailijat heille antavat, lasten tulevaisuuden, mielenterveyden kustannuksella.. No, niin kauan teen lapsia että minun luokseni jää edes yksi.. - misu7
Tiedätkö mitä Magnus? Vaikka nyt olet astumassa uuteen parisuhteeseen, voin kai tunnustaa, että olen kaivannut niitä keskustelunaloituksiasi. Kuten olet huomannut täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaalla konsanaan.
Huvittavaa on, kun kaikki nupisivat siitä kun aktiivisesti otit kantaa asioihin, mutta nyt sitten ovat täällä tuppisuuna...ja odottavat.
Ei täällä kyllä enään mitään luettavaa ja keskusteltavaa ole.
Ihanaa, että olet onnellinen ja olet löytänyt rinnallesi henkilön, joka ymmärtää ja rakastaa.
Vaikka maailma tuntuu välillä olevan epä-oikeudenmukainen ja vääryyttä täynnä oleva paikka, huomaa ne pienet ohikiitävät onnen hetket, jotka auttavat jaksamaan. Asioilla on taipumus järjestyä aina parhain päin. Ainakin uskon niin, että likkasi vielä joskuis tepastelee "kartanollasi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12010316
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411402Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta251010Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311001Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977