Huomenna on se päivä 15.5.2013,

misu811

jolloin Magnus on menossa kihloihin tämän uuden nuorikkonsa kanssa.

Paljon onnea teille molemmille!

2

269

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von Lagerbom

Kiitokset Misukalle onnitteluista. Onnellista on elämäni nykyisin, paitsi että se tyttäreni puuttuu edelleen elämästäni. Valheet oikeudessa veivät ainakin toistaiseksi voiton. Pitää hälytellä ylempää tahoa että tekemäni rikosilmoitukset, mm perättömiä lausumia koskien tutkittaisiin. Poliisi kai korruptoitunut siten että kulta on sokaissut silmät ja naistuomarilta hormoonit sekoittaneet ainakin tilapäisesti nupin, jolloin ei totuus näy selkeänä aivokopassaan- tai sitten kyseessä saattaa tietysti olla kiihkofeministinenkin tuomari joka haluaa sokeasti, totuutta näkemättä talloa niin totuuden kuin miessukukunnankin. Minun valaehtoisille todistajilleni ei annettu mitään painoarvoa.

No, oikeus voittaa lopulta, niin uskon, mutta käykö odottelu liian raskaaksi tyttäreni mielenterveydelle. Kuten toinenkin eksäni, joka poliisikuulustelussakin kertoili miten talon henget puhalsivat savun sisälle puuliedestä, heh. Sellaisille lasten huolto uskotaan.. Mitä mielenvikaisempi nainen, äiti, sen vahvemman tuen yhteiskunnan naisvirkailijat heille antavat, lasten tulevaisuuden, mielenterveyden kustannuksella.. No, niin kauan teen lapsia että minun luokseni jää edes yksi..

• misu7

Tiedätkö mitä Magnus? Vaikka nyt olet astumassa uuteen parisuhteeseen, voin kai tunnustaa, että olen kaivannut niitä keskustelunaloituksiasi. Kuten olet huomannut täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaalla konsanaan.
      Huvittavaa on, kun kaikki nupisivat siitä kun aktiivisesti otit kantaa asioihin, mutta nyt sitten ovat täällä tuppisuuna...ja odottavat.
      Ei täällä kyllä enään mitään luettavaa ja keskusteltavaa ole.

Ihanaa, että olet onnellinen ja olet löytänyt rinnallesi henkilön, joka ymmärtää ja rakastaa.
      Vaikka maailma tuntuu välillä olevan epä-oikeudenmukainen ja vääryyttä täynnä oleva paikka, huomaa ne pienet ohikiitävät onnen hetket, jotka auttavat jaksamaan. Asioilla on taipumus järjestyä aina parhain päin. Ainakin uskon niin, että likkasi vielä joskuis tepastelee "kartanollasi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe