Olen 20-vuotias reipas opiskelijatyttö Helsingistä. Olen luonteeltani pirteä, luotettava, huolellinen ja vastuuntuntoinen. Kokemusta lapsista löytyy paljon: on tullut hoidettua serkkuja ja naapurien lapsia, sekä työskenneltyä päiväkodissa puoli vuotta. Lapsiesi iällä ei ole väliä - kokemusta löytyy alle vuoden ikäisistä eskarilaisiin.
Olisin valmis työskentelemään koko kesän toukokuun lopusta elokuun puoli väliin. Tarvittaessa voin jo aloittaa sopimuksen mukaan iltaisin/ viikonloppuisin. Olen joustava työvuoroissa, ja valmis tulemaan paikalle lyhyelläkin varoitusajalla.
Laita sähköpostia, keskustelen asiasta mielelläni tarkemmin!
[email protected]
Kaipaatko lastenhoitajaa kesäksi Helsingissä/Vihdissä?
lastenhoitaja_
1
122
Vastaukset
- lastenhoitaja_
Nostan, vielä olisi pirteä lastenhoitaja vailla töitä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911