Mä olen ihan ymmälläni. Olen tutustunut naiseen, joka istuu pyörätuolissa ja nyt vain hän pyörii mielessäni... Todella hämmentävää.. Olen aina pitäny itseäni todella pinnallisena ja ollut sitä mieltä, että tuon sortin erillaisuus häiritsisi niin paljon seurustelumielessä, että en itse ihastuisi mutta nyt se vain on tapahtunu.. Onko jollekkin käynyt samalla tavoin...? En tiedä mitä tehdä... Kommentteja
Pyörätuolinaiseen ihastuminen
14
3401
Vastaukset
- siis
eihän se pyörätuoli paljoa rajoita...
- wera
Minä kirjoittaisin sinun lauseesi "Olen ihastunut upeaan pyörätuolinaiseen" eri tavalla. Eli näin yksinkertaisesti: "Olen ihastunut upeaan naiseen"
Nimenomaa, mitä hitsiä se pyörätuoli siinä pitääkään vaikuttaa. Hän on ihminen, hän on nainen. Älä hyvä ihminen ala miettimään sitä pyörätuolia. Ei sinulla ole mitään ongelmaa tässä.
Anna palaa ja "ota" se NAINEN omaksesi!!! - Mies minäkin
Sinussa on ainesta MIEHEKSI. Ota Hänet omaksesi, niinkauan kuin saat. Kun Nainen pyörii mielessä niin pitää toimia. Olethan ihastunut.
Se, että Naisen tuolissa on pyörät on mielestäni ns. marginaaliasia.
Jos emmit, niin J.O.Kutoinen ehtii ennen sinua. Olen Weeran kanssa samaa mieltä. Ota omaksesi. - parasta elämää
Tässä oma kokemukseni.
Ihastuin eräässä tilaisuudessa naiseen, joka istui pyörätuolissa. Hän kiinnostui myös selvästi minusta ja tanssimme, niin juuri tanssimme, koko illan ja vielä seuraavankin, jolloin oli kotiinlähdön aika. Halasimme erotessamme, eikä kyyneleetkään olleet kaukana.
Mitään sen vakavampaa suhteestamme ei kuitenkaan voinut tulla, koska olin ja olen edelleen "varattu". Minulla on maailman paras vaimo minulle. Muistan häntä silti usein. Sen lisäksi, että hän oli erittäin kaunis, oli meillä samansuuntainen huumorintaju ja tulimme muutenkin "juttuun" erittäin hyvin. Erikoisinta oli se kun hän kertoi "tunnistaneensa" minut heti kun näki minut, vaikkemme koskaan aiemmin olleet voineet tavata!
Tämä hetken kestänyt tuttavuus avarsi omaa elämänkatsomustani enemmän kuin olisin voinut ennen tapaamista uskoa. Pienistä kitiseminen ja turha hermoilu ei aiemminkaan ole kuulunut luonteenpiirteisiini, mutta varmasti tänä päivänä osaan ottaa isotkin vastoinkäymiset paremmin vastaan.
Keskustelun avaajalle olen kateellinen ja neuvoni onkin; mikäli hän on juuri se oikea niin älä emmi. Toimi! - mie
Olin naimisissa 7 vuotta pyörätuolissa oleva miehen kanssa. En halua missään nimessä tyrmätä sitä että tutustuisitta ja kenties rakastuisitta toisiinne. Kannattaa kuitenkin pitää jalat maassa nimittäin sellaisten jotka eivät ole kokeneet elämää pyörätuolissa olevan ihmisen kanssa eivät osaa sanoa kuinka se on erilaista kuin ns. terveen ihmisen kanssa. Elämä on täysin erilaista sillä meneminen rajoittuu todella suppeaan, ystäväpiiri karsiintuu yms, ja sellainen ihminen joka on pyörätuolissa kärsii myös yleensä tietynlaista ja tyyppistä masennusta (mikä on täysin ymmärrettävää) niin se on läheiselle todella raskasta olla tukena ja turvana. Meillä kävi niin että minun oli "pakko" lähteä, ero oli tosi vaikea mutta arki oli niin raskasta että minulla alkoi tulla vaikka minkälaisia oireita, minäkuva alkoi hämärtyä kun antoi toiselle niin paljon. Siitäkin riippuu paljon miksi hän istuu pyörätuolissa, onnettomuus vai sairaus? Meillä oli ms-sairaus syynä pyörätuoliin joutumiseen. Olet aivan ihana ihminen jos vain olet todellakin valmis siihen suhteeseen ja toivon sinulle roppakaupalla voimia, sitä sinä tulet tarvitsemaan. Toivottavasti en kuulostanut hirveen kylmältä mutta se että tiedän kokemuksesta millaista se elämä on niin halusin vähän varoitella sinua tulevasta...
- :o)
en ole ollut suhteessa "pyörätuolimieheen", mutta tunnen muutaman. Se mitä joku puhuin, että se rajoittaa ystäväpiiriä ja menemisiä, niin en voi ihan kyllä yhtyä. Minun tuntemani ihmiset ovat kyllä hyvin sosiaalisia, töissäkäyviä, itse autolla ajavia ja muutenkin elävät täyttä elämää. Lapsiakin on toisella.
Jokainen ihminen on tietenkin erilainen.
Pyörätuoli on vain yksi pieni osa näitä ihmisiä, älä anna sen häiritä sinua. Onnea rakkauden johdosta :) - Nainen, joka istuu pyörätuo...
Et sä voi kuules yleistää tuolla tavalla, että "yleensä kärsivät jonkinasteisesta masennuksesta ja ystäväpiiri supistuu"... Omalta kohdaltani voin sanoa että en ole msentuvaa tyyppiä ja ystäviirini on vain laajentunut seurustelun myötä... Ja tommonen samarialais asenne helvettiin, aivanko olis joku pyhä ihminen jos rakastuu ihmiseen jolle luonto ei ole suonut täydellistä terveyttä... Tolla asenteella jos joku tulis mua iskeen tehdäkseen itsstä pyhimyksen sais aika näyttävät pakit...
- Uncle Heinrich
Nainen, joka istuu pyörätuo... kirjoitti:
Et sä voi kuules yleistää tuolla tavalla, että "yleensä kärsivät jonkinasteisesta masennuksesta ja ystäväpiiri supistuu"... Omalta kohdaltani voin sanoa että en ole msentuvaa tyyppiä ja ystäviirini on vain laajentunut seurustelun myötä... Ja tommonen samarialais asenne helvettiin, aivanko olis joku pyhä ihminen jos rakastuu ihmiseen jolle luonto ei ole suonut täydellistä terveyttä... Tolla asenteella jos joku tulis mua iskeen tehdäkseen itsstä pyhimyksen sais aika näyttävät pakit...
Moidon kordon vaan ilopilleri! Tais kaikesta positiivisesta latauksesta huolimatta mennä herne nenään? Ei hätää vaihda sä vaan dubeleksit fillariis ja käy kokeileen kuin ne pyörii jyrkässä mäessä! Nojoo jos sä tarttet uudet koivet niin toivo ne valmiiks seuraavaan elämääs!
Ni ei tartte kuunnella laupiaita samarialaisia! Positiivisia rullaushetkiä! Pyörätuoli on hidaste,rasite ja vitunmoinen vitutuksen nostattaja! Se on tosiasia vaikket sitä myöntäisikään! Ja näemmä muuttaa ihmisluontoakin vähemmän kritiikkiä kestäväksi! Niin monta hyvää pimua on mennyt piloille tuollaisen ajatusmaailman takia, kun he luulevat että kaikki jäpikät jotka heihin katseensa luovat "sillä silmällä (ihastus)" säälivät heitä! Ei meinaan pidä paikkaansa! Prkle sentään! Söpö pulu on söpö vaikka olisikin ruuvattu kiinni rakennustelineeseen lopuks iäkseen PISTE - Nainen joka istuu pyörätuol...
Uncle Heinrich kirjoitti:
Moidon kordon vaan ilopilleri! Tais kaikesta positiivisesta latauksesta huolimatta mennä herne nenään? Ei hätää vaihda sä vaan dubeleksit fillariis ja käy kokeileen kuin ne pyörii jyrkässä mäessä! Nojoo jos sä tarttet uudet koivet niin toivo ne valmiiks seuraavaan elämääs!
Ni ei tartte kuunnella laupiaita samarialaisia! Positiivisia rullaushetkiä! Pyörätuoli on hidaste,rasite ja vitunmoinen vitutuksen nostattaja! Se on tosiasia vaikket sitä myöntäisikään! Ja näemmä muuttaa ihmisluontoakin vähemmän kritiikkiä kestäväksi! Niin monta hyvää pimua on mennyt piloille tuollaisen ajatusmaailman takia, kun he luulevat että kaikki jäpikät jotka heihin katseensa luovat "sillä silmällä (ihastus)" säälivät heitä! Ei meinaan pidä paikkaansa! Prkle sentään! Söpö pulu on söpö vaikka olisikin ruuvattu kiinni rakennustelineeseen lopuks iäkseen PISTESetä Heinrich taisi ymmärtää hieman väärin mut... Enhän mä tuossa kehunu, että onpas taivaallista ko joutuu istuun tuolissa... Tottakai se vituttaa aina välillä, mutta ei se ruikuttamallakaan parane.. Pikemminkin päinvastoin... Ja se nyt on vaan fakta että kylän raitilla liikkuessa mun terveestä miehestä tehdään välillä pyhä samarialainen tai jos oon likkakavereitten kans liikenteessä ni on niin HIENOA kun ovat lähteneet MUN kanssa liikenteeseen... No onneksi tommoset ihmiset on harvassa... Viestiketjun osaseen johon ekana vastasin ihmettelen suuresti miksi se ystäväpiiri supistuu...
- Uncle Heinrich
Nainen joka istuu pyörätuol... kirjoitti:
Setä Heinrich taisi ymmärtää hieman väärin mut... Enhän mä tuossa kehunu, että onpas taivaallista ko joutuu istuun tuolissa... Tottakai se vituttaa aina välillä, mutta ei se ruikuttamallakaan parane.. Pikemminkin päinvastoin... Ja se nyt on vaan fakta että kylän raitilla liikkuessa mun terveestä miehestä tehdään välillä pyhä samarialainen tai jos oon likkakavereitten kans liikenteessä ni on niin HIENOA kun ovat lähteneet MUN kanssa liikenteeseen... No onneksi tommoset ihmiset on harvassa... Viestiketjun osaseen johon ekana vastasin ihmettelen suuresti miksi se ystäväpiiri supistuu...
mulla on mennyt nuo aamun napit sekaisin, en tiedä pitikö ottaa punainen vai valkoinen aamuisin!? Noohr mun pointtini tuossa asiassa oli vain se ettei sellaista ihmeihmista ole joka ei masentuisi ja sen vuoksi ystäväpiiri saattaa pienentyä kun ei jaksa pitää yhteyttä ystäviin ym! Suomihan on masentuneiden ihmisten luvattu maa. ollaan nimittäin maailman kärjessä Japanin jälkeen kotitekoisissa hirttäjäisissä. Se on sellainen tyly tosiasia! Sä ehkä olet rautainen mimmi jota ei pikkuasiat juurikaa mieltä järisytä! Mutta sä et ole ainoa fillarilla pörräävä ihminen, joillain toisella tuo psyyke ei kertakaikkiaan kestä ja siinähän sitten olet miljoonine asioineen jotka päässä vilistää!
Mutta hyvät sunnuntain jatkot! Toivotta Setä Heinrich! Rok rok - Nainen joka istuu pyörätuol...
Uncle Heinrich kirjoitti:
mulla on mennyt nuo aamun napit sekaisin, en tiedä pitikö ottaa punainen vai valkoinen aamuisin!? Noohr mun pointtini tuossa asiassa oli vain se ettei sellaista ihmeihmista ole joka ei masentuisi ja sen vuoksi ystäväpiiri saattaa pienentyä kun ei jaksa pitää yhteyttä ystäviin ym! Suomihan on masentuneiden ihmisten luvattu maa. ollaan nimittäin maailman kärjessä Japanin jälkeen kotitekoisissa hirttäjäisissä. Se on sellainen tyly tosiasia! Sä ehkä olet rautainen mimmi jota ei pikkuasiat juurikaa mieltä järisytä! Mutta sä et ole ainoa fillarilla pörräävä ihminen, joillain toisella tuo psyyke ei kertakaikkiaan kestä ja siinähän sitten olet miljoonine asioineen jotka päässä vilistää!
Mutta hyvät sunnuntain jatkot! Toivotta Setä Heinrich! Rok rokJoo semmoista ihmistä ei olekkaan joka ei välillä masentuisi... Mutta nythän me ollaan samaa mieltä, että kun kerran kaikki välillä masentuu niin se pyöriskässä istuva ja terve on ystävien suhteen samalla viivalla.. Mulla on ainaki aina ollut todella hyviä ystäviä... Kylhän se elämä riippuu aika paljon omastaki asenteesta.. Jos sä teet ite asiasta numeron ni muutkin tekee ja päinvastoin... Maailmanmenoa ko miettii niin kyllä mulla ainaki menee pirun hyvin... Hyvinvointivaltio Suomessa ruikutetaan välillä niin pienestä että hävettää...
- Jaana
..palaa nyt vaan. Ei pyörätuoli ole mikään este. Ota omaksesi tämä upea nainen ennenkuin joku toinen ehtii. Onnea matkaan!!
- Leena40+
Tiedän mitä kaikkea mietit, arkielämän sujumista ja ennen kaikkea seksiä, sillä onhan se tärkeää.
Niin ainakin minä tein kun tapasin mieheni. Hän oli aivan ihana, mutta tuo pyörätuoli pelotti ja jopa hirvitti minua, en koskaan ollut tekemisissä ihmisten kanssa jotka ovat sidottuja pyörätuoliin.
Sydän ja pelko tuntematonta kohtaan taistelivat keskenään. Välttelin tuota ihanaa miestä, mutta mielessäni hän oli öin ja päivin - selvästi olin ihastunut, jopa vähän rakastunut, mutta koin tuon liikkumisvälineen esteeksi seurustelullemme.
Mutta onneksi tuo mies otti ohjat käsiinsä, haki minut ajelulle autollaan, ja otti tunteemme puheenaiheeksi ja sitten tuon "mörön" välissämme eli pyörätuolin. Hän oli hyvin nopeasti tajunnut pelkoni ja oli kuulemma päättänyt että jos hän voi asiaan vaikuttaa niin se ei tule hänen onnensa tielle.
Muistan ikuisesti tuon autolla ajelun, välistä tunsin itseni hölmöksi, välistä jopa suutuin, itkin ja nauroin - mutta hän selitti kaikki omaan tilanteeseensa ja vammaansa liittyvät asiat minulle, ainoastaan tuon tärkeän seksi asian hän halusi konkreettisesti näyttää.
Myöhemmin tajusin miten outoja asioita sitä luulee ja ajattelee kun ei tiedä asioita.
Me olemme olleet jo 17 vuotta naimisissa, meillä on neljä lasta ja aivan tavalliset parisuhteen ylä- ja alamäet. Pyörätuoli on yksi hänen ominaisuutensa, mutta yhteiselämäämme se ei ole rajoittanut, ainakaan en koe niin.
Minä ehkä olisin pelkuruudessani kävellyt onneni ohi, mutta onneksi mieheni oli minua jääräpäisempi eikä antanut niin käydä, siitä olen hänelle ikuisesti kiitollinen, tuskin olisin rakkaampaa ihmistä löytänyt - pyörätuolilla tai ilman.
Mutta kysy naiselta mieltäsi askarruttavat kysymykset, niin tiedät!
Minusta sinun kannattaa kuunnella sydäntäsi. - MIES
Kiitos kaikille vastaajille, oli mukava näin viikonlopun jälkeen astella työpaikalle ja lukea näin monta vastausta... Pää on yhä aika sekaisin, mutta kyllä mä taidan ottaa härkää sarvista, ei se ota jollei annakkaan... On se vaan niin mahtava mimmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218