Elikkäs paljonkohan mahtaa olla:
Matka, kaupunki ja -yhdistetty kulutus suurinpiirtein automaattilaatikolla olevassa
C-sarjan 2.2 litrasessa diesel koneessa?
Automaatti vissiin hieman nostaa kulutusta mutta ajotavastahan sekin kiinni, viehän se manuaalillakin jos talla lattiassa kiihdyttelee koko ajan?
Lisäksi: onko normaalia että 100km/h nopeudessa kierrokset on 3000r/min (automaatti nähtävästi 4 vaihteinen) ja onko hyväksi laittaa tankkauksen yhteydessä 20 litraan dieseliä 1dl 2-tahtiöljyä voitelemaan suuttimia ja pumppua?
W202 220D vm. 95 kulutus?
5
1502
Vastaukset
Jos tarkoitit ilman turboa olevaa mallia niin tässä tietoja: http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12651. Tuon mukaan yhdistetty kulutus 6,9 litraa satasella eli ei paha.
4-vaihteisessa manuaalissa/automaatissa kierrokset on 3000 rpm satasen nopeudessa. Itse en laittaisi dieselin sekaan mitään muuta kuin dieseliä, mutta sehän on jokaisen oma valinta.- mercedesperze
Ok, kiitän! tosiaan unohtu mainita että ihan vapari vehe :/
- ghfhjgfh
No mitäs se TD malli kuluttaa??
- Kulutus-
Mulla kuluu matka-ajossa joku 1,5 - 2,0 litraa / 100km normisti, hätäsemmin jos hörppii niin 3 litraa. Kaupungissa ehtii hörppäämään reilu tuplasti, eli ehkä 5 litraa / 100km, riippuen pysähdyksistä. Keppanasta puhe siis, kossua en pysty hörppii tohon tahtiin.
- kokemustaon1
Aivan olematon kulutus. N. 5.5 litraa / 100km.
Itselläni on w202 220d vapari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522