Vaikeita tilanteita: ihastua työkaveriin. Vaikeita ja ihania. Käytös menee ihan sekaisin. On vaikea olla luonnollinen. Sitä puhuu vähemmän, sitä katsoo vähemmän - ettei vain kukaan huomaisi, kukaan näkisi.
Ja tuo toinen ehkä luulee, ettei hänestä pidetä. Mutta miten olla normaali ja käyttäytyä kuin ystävä tai kollega, kun haluaisi vain edetä sille seuraavalle tasolle, kosketaa, löytää syliin ja herätä vierestä seuraavana aamuna?
Työ ja tunteet
7
375
Vastaukset
- ootko?
m vai n?
- ap.
Nainen olen.
- ootko?
Mä oon kuitenki n ja jos oot se mies jota ajattelen ja nää töissä parikertaa viikossa, niin toivoisin että ottaisit yhteyttä tän ulkopuolella tai vastaisit jotnki mun yhteydenottoon! Vaikutat jotenki vähä ujolta, mut se ei haittaa. kyllä mäkin välillä oon ujo, varsinkin sun seurassa ;) Ja haluaisin sut omaks!!
- Kärsin todella paljo
Niin, tämä on todella vaikeaa. Ja varsinkin, kun yrittää antaa toiselle sitä etäisyyttä, mitä hän haluaa.. ja samalla itse haluaisi jo paljon enemmän.
- kokeilla vai ei
Arvaa vain kuinka vaikeaksi juttu muuttuu sitten kun heräät sen työkaverisi vierestä....
- ap.
Kyllä tällä hetkellä olisin valmis sen riskin ottamaan. Ei nyt niin usein kiinnostavia miehiä tule vastaan.
- Kiinnostunut m
Ja mistä päättelet, että hän haluaa etäisyyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509