Suihinotto, nainen kysyy.

a.p.u.a.

Olen aloitteleva suihinottaja :) Mies "vinkunut" jo pitkään ja tässä pari kertaa ollaan harjoiteltu.

Meillä on pieniä lapsia ja seksiä aika harvoin ja vielä vähemmän puhumme siitä.

En halua tällähetkellä siksi kysellä mieheltä itseltään koska tottapuhuen en halua tehdä seksistä itselleni yhtään mekaanisemman tuntuista mitä se jo nyt on.

Elikäs antakaas pojat vinkkejä mistä tykkäätte. Tiedän että ei hampaita mukaan mutta entäs esim. hellä imu? Tuntuuko pahalle?

14

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä vaan kokeilema

      Eestaas imien ja kädellä samaan tahtiin runkkaat hellästi siten, että esinahka liikkuu mukana.

      • yääääkkkkkkkkk

        Meinas tulla yrjö, ku luin ton...


      • yääääkkkkkkkk
        yääääkkkkkkkkk kirjoitti:

        Meinas tulla yrjö, ku luin ton...

        Mitä varten tätä miinustetaan ???? Ei todellakaan maistu hyvällä joku kusinen tappi !


    • Oral sex.

      Olen kerran saanut eräältä naiselta suuseksiä, joka oli todella mahtava kokemus. Olin hänen kesäasunnolla talkoissa, joidenka jälkeen menimme saunaan.
      Hä istuutui yhtä ladetta alemmaksi ja hetken kuluttua hän alkoi käsin saada penistäni juhlakuntoon. Kun penikseni oli hänen mielestään sopivasti kovettunut ja paisunut, otti hän sen suuhunsa, alkoi imemään ja pyörittämään kieleellä terskaa, käsillä hän runkkasi penistäni suuremmaksi ja puristeli kevyesti kiveksiäni.
      Jonkin ajan kuluttua sain siemensyöksyn. jonka hän antoi laueta hänen suuhunsa, ja katsoi minua silmiin nähdäkseen oliko hän onnistutunut.

      Tein hänelle myöhemmin samoin ja aloin nuolemaan ja imemään hänen pimppaansa. Oli mielenkiintoista katsella, kun hän alkoi voihkimaan ja kiemurtelemaan ja lauettuaan hän teki minulle saman uudelleen.

      Tässä hieman tietoa suuseksistä, kuinka viet miehen taivaisiin.

      http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/suuseksin-salat---nain-viet-miehen-taivaisiin/2010/09/1196522
      -------

    • tunnelma aaj

      kädellä ei sit runlklata täysillä parempi se joka pelkäl suul ja kitalael kutittelloon hiljasii kosteita imuja syvältä ja hitaammin kun tulee

    • siitiö

      Nörttien päivä uni kädet tahmassa.

    • Suosittelija

      Jotain on pahasti pielessä, kun et miehelstäsi kysy mistä hän pitää. Sehän juuri ei tee siitä mekaanista. Jos et kysely, se on sitä.

    • SossuGuy

      No V ittu vaan imet ihan täysi ja järsi kyrpää niin kauan kunnes siemenet lentöö

    • eisåninkne san

      Paa jätkä enstex maistaa omaa pzgaans ja sit vast mieti, mik oli gomment! Jos siit ol jess, ni sit voisitsä - ehkä- aatel samaa. jos mato-sammak-pzga-yrjö o sellasty, ni mikä on(ko) pakko ite sit yägät???

    • Pimppa tykkää.
    • ihan itsestäänselvää

      Meillä mies ainakin saa kaikki ilman pyyntöjäkin. Saa painaa anaaliinkin ja otan myös suihin.

    • teete65

      montako vuotta olit kunnes uskalsit?

    • kortonki.

      Muista käyttää kondomia! Suuseksissäkin voi taudit tarttua...

      • Anonyymi

        Terska kun menee huulien ohitse ees taas niin varmasti mies laukeaa kun puristusta on oikein ja tarpeeksi,ei välttämättä tarvi imeä kun muutenkin laukeaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe