Suihinotto, nainen kysyy.

a.p.u.a.

Olen aloitteleva suihinottaja :) Mies "vinkunut" jo pitkään ja tässä pari kertaa ollaan harjoiteltu.

Meillä on pieniä lapsia ja seksiä aika harvoin ja vielä vähemmän puhumme siitä.

En halua tällähetkellä siksi kysellä mieheltä itseltään koska tottapuhuen en halua tehdä seksistä itselleni yhtään mekaanisemman tuntuista mitä se jo nyt on.

Elikäs antakaas pojat vinkkejä mistä tykkäätte. Tiedän että ei hampaita mukaan mutta entäs esim. hellä imu? Tuntuuko pahalle?

14

1889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä vaan kokeilema

Eestaas imien ja kädellä samaan tahtiin runkkaat hellästi siten, että esinahka liikkuu mukana.

• yääääkkkkkkkkk

Meinas tulla yrjö, ku luin ton...

• yääääkkkkkkkk
        yääääkkkkkkkkk kirjoitti:

Meinas tulla yrjö, ku luin ton...

Mitä varten tätä miinustetaan ???? Ei todellakaan maistu hyvällä joku kusinen tappi !

• Oral sex.

Olen kerran saanut eräältä naiselta suuseksiä, joka oli todella mahtava kokemus. Olin hänen kesäasunnolla talkoissa, joidenka jälkeen menimme saunaan.
      Hä istuutui yhtä ladetta alemmaksi ja hetken kuluttua hän alkoi käsin saada penistäni juhlakuntoon. Kun penikseni oli hänen mielestään sopivasti kovettunut ja paisunut, otti hän sen suuhunsa, alkoi imemään ja pyörittämään kieleellä terskaa, käsillä hän runkkasi penistäni suuremmaksi ja puristeli kevyesti kiveksiäni.
      Jonkin ajan kuluttua sain siemensyöksyn. jonka hän antoi laueta hänen suuhunsa, ja katsoi minua silmiin nähdäkseen oliko hän onnistutunut.

Tein hänelle myöhemmin samoin ja aloin nuolemaan ja imemään hänen pimppaansa. Oli mielenkiintoista katsella, kun hän alkoi voihkimaan ja kiemurtelemaan ja lauettuaan hän teki minulle saman uudelleen.

Tässä hieman tietoa suuseksistä, kuinka viet miehen taivaisiin.

http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/suuseksin-salat---nain-viet-miehen-taivaisiin/2010/09/1196522
      -------

• tunnelma aaj

kädellä ei sit runlklata täysillä parempi se joka pelkäl suul ja kitalael kutittelloon hiljasii kosteita imuja syvältä ja hitaammin kun tulee

• siitiö

Nörttien päivä uni kädet tahmassa.

• Suosittelija

Jotain on pahasti pielessä, kun et miehelstäsi kysy mistä hän pitää. Sehän juuri ei tee siitä mekaanista. Jos et kysely, se on sitä.

• SossuGuy

No V ittu vaan imet ihan täysi ja järsi kyrpää niin kauan kunnes siemenet lentöö

• eisåninkne san

Paa jätkä enstex maistaa omaa pzgaans ja sit vast mieti, mik oli gomment! Jos siit ol jess, ni sit voisitsä - ehkä- aatel samaa. jos mato-sammak-pzga-yrjö o sellasty, ni mikä on(ko) pakko ite sit yägät???

• Pimppa tykkää.
    • ihan itsestäänselvää

Meillä mies ainakin saa kaikki ilman pyyntöjäkin. Saa painaa anaaliinkin ja otan myös suihin.

• teete65

montako vuotta olit kunnes uskalsit?

• kortonki.

Muista käyttää kondomia! Suuseksissäkin voi taudit tarttua...

• Anonyymi

Terska kun menee huulien ohitse ees taas niin varmasti mies laukeaa kun puristusta on oikein ja tarpeeksi,ei välttämättä tarvi imeä kun muutenkin laukeaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      21
      3528
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      87
      1774
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      83
      1201
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      156
      1152
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      51
      1018
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      977
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      180
      926
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      902
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      866
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      139
      795
    Aihe