tarjous-paneeli motonetissä

frfrfrf

Motonetissä Solarxon 90w paneeli 139e asennusteline 49e
Onko merkkinä kuinka "halpis-merkki"?

Käykö tuohon esim jostain muualta ostettu säädin?


Kannattaako alkaa tilaamaan saksasta, kun tuossa olis takuukin helpommin hoidettavissa kuin saksata tilatuista.

kiitokset asiallisista vastauksista(en ole ennen pelaillut noiden kanssa)

13

6708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markkinat

      http://tee-se-itse.hongkong.fi/fi/haku?searchTerm=Aurinkopaneeli&cm_mmc=sem3-_-brandi-_-hakusana-_-aurinkopaneeli&gclid=CPSUicWflrcCFdOXcAod5AQAiw

      Aurinkopaneeli on yksinkertaista tekniikkaa. Kiteiset piipaneelit on erittäin kestäviä.
      Suomalaisilla kauppiailla takuukysymykset tulevat toissijaisena,
      Myydessä ja saksalaisia mollatessa takuukysymykset ovat ensisijaisia.

      Tilaan kaikki venetarvikkeet ja autoni varaosat Saksasta. Renkaita myöten.
      Siinä säästyy..
      Solartronics myy... Voit ostaa ebaysta.

      http://www.ebay.de/itm/Solarmodul-2-Stuck-150-Watt-poly-Solarpanel-Photovoltaik-150-W-NEU-/350747340565?pt=Solaranlagen&hash=item51aa2baf15

      Tai sitten suoraan Diana Naumannilta..

      http://www.solar-tronics.de/solarmodule.html

      • minävaantaas

        hiusmurtumia, juotoksien pettämistä, lumikuorman kestoisuus jne. on alle normaalin suomalaisen kevättalvi olosuhteen, kuormitettavuus kuumana kiinalaisissa arveluttavaa, kestotestit eivät heillä yllä 20 vuoden ajalle, vaan 'vain' muutaman. hyvä vertaus on, ostaisitko lapsellesi ensiautoksi aidon smartin vaiko kiinalaisen kopion, ei varmaan tarvi hakea vastausta kauaa, eihän?


      • Markkinat
        minävaantaas kirjoitti:

        hiusmurtumia, juotoksien pettämistä, lumikuorman kestoisuus jne. on alle normaalin suomalaisen kevättalvi olosuhteen, kuormitettavuus kuumana kiinalaisissa arveluttavaa, kestotestit eivät heillä yllä 20 vuoden ajalle, vaan 'vain' muutaman. hyvä vertaus on, ostaisitko lapsellesi ensiautoksi aidon smartin vaiko kiinalaisen kopion, ei varmaan tarvi hakea vastausta kauaa, eihän?

        SolarXon on halvinta kiinalaista laatua. Eurosolar on tilannut ne edulliselta kiinalaiselta OEM valmistajalta.

        SolarXon tavaramerkkiä ei ole rekisteröity ja Saksassa SolarXon nimisellä paneelilla ei ole hyväksyntää.

        SolarXon ja muut vastaavat Kiina paneelit on hyviä.

        Ongelmia on ollut norjalaisissa REC paneeleissa ja Puolassa valmistetuissa BP- paneeleissa valokaaripaloja. Myös USA FirstSolar paneeleissa katkoksia ja Kaneka Japsi ohutkalvoissa vesituhoja.


      • Markkinat
        Markkinat kirjoitti:

        SolarXon on halvinta kiinalaista laatua. Eurosolar on tilannut ne edulliselta kiinalaiselta OEM valmistajalta.

        SolarXon tavaramerkkiä ei ole rekisteröity ja Saksassa SolarXon nimisellä paneelilla ei ole hyväksyntää.

        SolarXon ja muut vastaavat Kiina paneelit on hyviä.

        Ongelmia on ollut norjalaisissa REC paneeleissa ja Puolassa valmistetuissa BP- paneeleissa valokaaripaloja. Myös USA FirstSolar paneeleissa katkoksia ja Kaneka Japsi ohutkalvoissa vesituhoja.

        Maailman suurin valmistaja Suntech joutui konkurssiin, mutta jatkaa valmistusta.

        http://www.youtube.com/watch?v=IAufbqbUS6k

        IEC: http://www.youtube.com/watch?v=HoR1ghfokSQ

        Kiinassa tehdään kaikki....


    • Ihmettelijä22

      Pakko puuttua käyttäjän Markkinat viestiin, "SolarXon on halvinta kiinalaista laatua. Eurosolar on tilannut ne edulliselta kiinalaiselta OEM valmistajalta."

      Mistä SINÄ tiedät kaiken tämän?! Olettaen että tiedät kun kehtaat julkisesti tuollaista väittää.

      "SolarXon tavaramerkkiä ei ole rekisteröity ja Saksassa SolarXon nimisellä paneelilla ei ole hyväksyntää."

      Oletko tämänkin selvittänyt ihan erikseen vai mistä revit noita juttuja?

      "SolarXon ja muut vastaavat Kiina paneelit on hyviä."

      Juurihan haukuit ne aivan pystyyn?

      Onko suulla kaikki hyvin?? :D

    • MARKKINAT

      SUOMALAINEN EI MAKSA TYHJÄSTÄ!

      • Markkinat

        Aurinkopaneelit luokitellaan nykyisin raaka-aineiseen, kuten viljat, öljyt, metallit...
        SolarXon merkillä myydään 4000 paneelia Suomeen, Niistä ei löydy mitään faktaa. Ainoastaan tarroitus...


    • 0120120

      mitä tuo äskeinen lause tarkoitti markkinat??

      • nallikari

        Ehkäpä tarkottaa että ne on niitten sakupaneelien kanssa sammaa tavaraa. Liekkönä sieltä ostettukin.Veikkaampa itekkin niin.


      • Tilaaja 2
        nallikari kirjoitti:

        Ehkäpä tarkottaa että ne on niitten sakupaneelien kanssa sammaa tavaraa. Liekkönä sieltä ostettukin.Veikkaampa itekkin niin.

        Paneelit tuli tänään. 11 päivää meni. DHL toi kotiin.


    • Kortteli 1

      Motonetin paneelin saat minulta 120,- ja teline 35,-

    • Hahah8

      sulla takuu pelaa?

    • Kortteli1

      Vastaus jäi myöhäiseksi, takuut pelaa. Hinnat ova tuosta halvenneet, esim. 285w paneelin saa jo 190,-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe