Motonetissä Solarxon 90w paneeli 139e asennusteline 49e
Onko merkkinä kuinka "halpis-merkki"?
Käykö tuohon esim jostain muualta ostettu säädin?
Kannattaako alkaa tilaamaan saksasta, kun tuossa olis takuukin helpommin hoidettavissa kuin saksata tilatuista.
kiitokset asiallisista vastauksista(en ole ennen pelaillut noiden kanssa)
tarjous-paneeli motonetissä
13
6708
Vastaukset
- Markkinat
http://tee-se-itse.hongkong.fi/fi/haku?searchTerm=Aurinkopaneeli&cm_mmc=sem3-_-brandi-_-hakusana-_-aurinkopaneeli&gclid=CPSUicWflrcCFdOXcAod5AQAiw
Aurinkopaneeli on yksinkertaista tekniikkaa. Kiteiset piipaneelit on erittäin kestäviä.
Suomalaisilla kauppiailla takuukysymykset tulevat toissijaisena,
Myydessä ja saksalaisia mollatessa takuukysymykset ovat ensisijaisia.
Tilaan kaikki venetarvikkeet ja autoni varaosat Saksasta. Renkaita myöten.
Siinä säästyy..
Solartronics myy... Voit ostaa ebaysta.
http://www.ebay.de/itm/Solarmodul-2-Stuck-150-Watt-poly-Solarpanel-Photovoltaik-150-W-NEU-/350747340565?pt=Solaranlagen&hash=item51aa2baf15
Tai sitten suoraan Diana Naumannilta..
http://www.solar-tronics.de/solarmodule.html- minävaantaas
hiusmurtumia, juotoksien pettämistä, lumikuorman kestoisuus jne. on alle normaalin suomalaisen kevättalvi olosuhteen, kuormitettavuus kuumana kiinalaisissa arveluttavaa, kestotestit eivät heillä yllä 20 vuoden ajalle, vaan 'vain' muutaman. hyvä vertaus on, ostaisitko lapsellesi ensiautoksi aidon smartin vaiko kiinalaisen kopion, ei varmaan tarvi hakea vastausta kauaa, eihän?
- Markkinat
minävaantaas kirjoitti:
hiusmurtumia, juotoksien pettämistä, lumikuorman kestoisuus jne. on alle normaalin suomalaisen kevättalvi olosuhteen, kuormitettavuus kuumana kiinalaisissa arveluttavaa, kestotestit eivät heillä yllä 20 vuoden ajalle, vaan 'vain' muutaman. hyvä vertaus on, ostaisitko lapsellesi ensiautoksi aidon smartin vaiko kiinalaisen kopion, ei varmaan tarvi hakea vastausta kauaa, eihän?
SolarXon on halvinta kiinalaista laatua. Eurosolar on tilannut ne edulliselta kiinalaiselta OEM valmistajalta.
SolarXon tavaramerkkiä ei ole rekisteröity ja Saksassa SolarXon nimisellä paneelilla ei ole hyväksyntää.
SolarXon ja muut vastaavat Kiina paneelit on hyviä.
Ongelmia on ollut norjalaisissa REC paneeleissa ja Puolassa valmistetuissa BP- paneeleissa valokaaripaloja. Myös USA FirstSolar paneeleissa katkoksia ja Kaneka Japsi ohutkalvoissa vesituhoja. - Markkinat
Markkinat kirjoitti:
SolarXon on halvinta kiinalaista laatua. Eurosolar on tilannut ne edulliselta kiinalaiselta OEM valmistajalta.
SolarXon tavaramerkkiä ei ole rekisteröity ja Saksassa SolarXon nimisellä paneelilla ei ole hyväksyntää.
SolarXon ja muut vastaavat Kiina paneelit on hyviä.
Ongelmia on ollut norjalaisissa REC paneeleissa ja Puolassa valmistetuissa BP- paneeleissa valokaaripaloja. Myös USA FirstSolar paneeleissa katkoksia ja Kaneka Japsi ohutkalvoissa vesituhoja.Maailman suurin valmistaja Suntech joutui konkurssiin, mutta jatkaa valmistusta.
http://www.youtube.com/watch?v=IAufbqbUS6k
IEC: http://www.youtube.com/watch?v=HoR1ghfokSQ
Kiinassa tehdään kaikki....
- Ihmettelijä22
Pakko puuttua käyttäjän Markkinat viestiin, "SolarXon on halvinta kiinalaista laatua. Eurosolar on tilannut ne edulliselta kiinalaiselta OEM valmistajalta."
Mistä SINÄ tiedät kaiken tämän?! Olettaen että tiedät kun kehtaat julkisesti tuollaista väittää.
"SolarXon tavaramerkkiä ei ole rekisteröity ja Saksassa SolarXon nimisellä paneelilla ei ole hyväksyntää."
Oletko tämänkin selvittänyt ihan erikseen vai mistä revit noita juttuja?
"SolarXon ja muut vastaavat Kiina paneelit on hyviä."
Juurihan haukuit ne aivan pystyyn?
Onko suulla kaikki hyvin?? :D - MARKKINAT
SUOMALAINEN EI MAKSA TYHJÄSTÄ!
- Markkinat
Aurinkopaneelit luokitellaan nykyisin raaka-aineiseen, kuten viljat, öljyt, metallit...
SolarXon merkillä myydään 4000 paneelia Suomeen, Niistä ei löydy mitään faktaa. Ainoastaan tarroitus...
- 0120120
mitä tuo äskeinen lause tarkoitti markkinat??
- nallikari
Ehkäpä tarkottaa että ne on niitten sakupaneelien kanssa sammaa tavaraa. Liekkönä sieltä ostettukin.Veikkaampa itekkin niin.
- Tilaaja 2
nallikari kirjoitti:
Ehkäpä tarkottaa että ne on niitten sakupaneelien kanssa sammaa tavaraa. Liekkönä sieltä ostettukin.Veikkaampa itekkin niin.
Paneelit tuli tänään. 11 päivää meni. DHL toi kotiin.
- Kortteli 1
Motonetin paneelin saat minulta 120,- ja teline 35,-
- Hahah8
sulla takuu pelaa?
- Kortteli1
Vastaus jäi myöhäiseksi, takuut pelaa. Hinnat ova tuosta halvenneet, esim. 285w paneelin saa jo 190,-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701