En ole katkera en mutta...

....................

tunteitaan ei voi paeta. Mä pidän susta nainen (vieläkin) ihan liikaa.

18

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäkin susta

      more and more..

    • ................

      Olet mulle saavuttamaton haave, jotain, jonka olisin halunnut omakseni.

      • kukas siellä

        kirjoittelee, mitä tarkoittaa "vieläkin"....vuosi?


      • joskus haaveesta

        tulee totta,toisinaan taas ei.


      • Haluan sinut vieläki

        Jos olisit Hän, jota kovasti ikävöin, niin minut saat vain, jos itse uskallat tulla henk.koht juttelemaan irl. Minä en enää uskalla tehdä mitään. En pysty sua edes katsomaan kunnolla...niin paljon minuun nyt sattuu...pakahdun tähän tunteeseen.


      • kukas vaan joo..
        kukas siellä kirjoitti:

        kirjoittelee, mitä tarkoittaa "vieläkin"....vuosi?

        Kukas kierosilmä se siellä kyselee tyhmiä?


      • kieroliero
        kukas vaan joo.. kirjoitti:

        Kukas kierosilmä se siellä kyselee tyhmiä?

        Kukas liero se siinä turhia kuvittelee?


    • älä pakene

      miten niin liikaa? ;)

    • .............

      Joskus ikävä kasvaa ja puran tunteitani näin.

      • !!!!

        aloittaja! onko jotain joka estää sua ottamasta yhteyttä. Eri elämäntilanne tms?


    • Mies.......

      kysyn onko kaikki sitten liian myöhäistä?

      • 14+1

        koskaan ei ole liian myöhäistä kysyä. riippuu siitä kuka kysyy ja keneltä kysyy ja kuinka pitkän ajan jälkeen, onko tunteita jäljellä. mutta, kun kysyt, niin tiedät. tsemppiä!


      • !!!!

        Kysy siltä, ketä rakastat. Miten liian myöhäistä. Mitä tarkoitat?


    • rohkea rokan..

      Ota yhteyttä siihen naiseen, eiköhän asiat sillä selviä.

    • Ole rohkea

      ja laita s-postiin jotain. Onhan sinulla kaipaamasi ihmisen postiin mahdollisuus laittaa se miten kaipaat, ja jatkaa sen jälkeen uudelta pohjalta.

    • kerron nyt tämän

      Tiedän että elän kahdella tasolla.

      Ensimmäisellä tasolla olen ihastunut uudestaan ja olen valmis rakastumaan, asettumaan aloilleni ja perustamaan perheenkin. Olemaan vakavissani ja hänen.

      Toisella tasolla. Sillä syvimmällä. Rakastan vielä häntä, miestä, jota rakastin niin monta vuotta. Ja tiedän että jos hän haluaisi minut. Todella haluaisi minut ja näyttäisi sen, olisin hänen ja seuraisin minne maailmassa tahansa. Myös vaikka Jemeniin.

      Sillä hänet tunnen yhä sielussani. Ilonsa sekä surunsa. Hetkittäiset ajatuksensa, jotka joskus yhä kohdistuva minuun kuin majakan kiila yössä.

      http://youtu.be/CqkSeSVsurU

    • on kyl olemassa

      yx niin ihana ja saavuttamaton mies..että voisin myydä mummoni, tai olla syömättä 3 viikkoo.. jos saisin viettää pariviikkoo hänen kanssaan. iloisesti voisin kupsahtaa vanhuuttani senjälkeen. hoijjakkaajoo

    • lohduttomuus

      huohkaus!! olen niin pahoillani puolestasi Miksi elämä potkii päähän.. Tunteitaan ei voi kuitekaan määrätä, kuten sanoit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe