Hypoteettinen tilanne: naapuri huutaa että olen hullu. Miten voin tietää puhuuko hän totta?
Mistä voi tietää
7
116
Vastaukset
- Water proof
Kato itseäs peilistä ja kattele kotona ympärilles. Ootko muistanu pukea vaatteet päälles, näyttääkö kotona normaalilta? Jos vaatteet on päällä ja kotona ei makaa viime vuodesta asti kerättyjä roskapusseja tai epämäärästä porukkaa, ei asiat kauheen huonosti voi olla. On mahdollista, että naapurilla on ollu huono päivä tai sitte hänellä voi heittää päästä.
Toisaalta, mun ei pitäs heittää mitään ehdotuksia tällaisesta aiheesta. En aikoinaan huomannut, että itsellä oli alkanu psykoottinen masennus. Asiat oli pikkusen huonosti, mut suht hyvin mielestäni siitä huolimatta jaksoin. En tainnu sitte oikeasti jaksaa. - viisaat sanonnat
Joka toista haukkuu, sen napa ja p***e paukkuu. Näin ollen naapurisi on hullu.
Silmät on sielun peili. Pelkkä ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Valheella on lyhyet jäljet. - joten et ole
Ja yleensä fiksu välttää viime hetkeen lausumasta, että naapuri on hullu.
- hmmmh
Mitäs ne oli ne terveyden kriteerit, Freudilta muistaakseni..? ..ainakin taisi olla, että jaksaa käydä töissä, rakastaa ja pitää yllä sosiaalisia suhteita. Eli jos nää kohdat on kunnossa, niin ei olisi hullu.
- dsare
Jos löytyy nauhuri, niin otat nauhalle ja annat jonkun kuunnella kuuleeko saman kuin sinä.
- Water proof
Hei toi oli hyvä. Jos ei oo nauhuria, ottaa kännykän video-toiminnon käyttöön ja siitä sit antaa jonkun toisen kuunnella. Hitto, dsare, sä oot nero. Oikeesti.
- nihiin
Mikäs silloin eteen, kun tuntee itsensä terveeksi töihin ja haluaa luoda sosiaalisia suhteita, mutta paikallinen mielenterveystoimisto vaan hokee, että olen sairaudentunnoton ja kuntoutustuki jatkuu...
takana bipo II enkä pääsen töihin vaikka haluan.
Aina kun ehdotan töihin lähtöä paikallinen psykiatri lisää tasvaavien määrää ja kohta olen taas väsynyt sekä masentunut.
Kun vuoden kahden päästä olen tottunut uuteen lääkemäärään ja työnteko kiinnostaa saan lääkettä lisää tai uudet lääkkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751471
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 36643
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30587