Asennot isomahaisen kanssa?

gjkdgfg

Olen ihastunut isovatsaiseen mieheen, nyt vaan molempia mietityttää, että mitenköhän tuo seksi onnistuisi ettei maha olisi tiellä. Vinkkejä?? Itse olen hoikka, eli ongelma on miehen mahan koossa.

9

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskit on läskejä

mene pöydän alle pyllistelemään ja miehesi nostaa mahan pöydälle niin siitä voi sitte pukkia jos ymmärsit

• ghjfhglhgö

Asiallisia vastauksia kiitos!

• Kyllä ainakin ratsastusasento (nainen päällä) onnistuu ja miksei takaapäinkin voisi sinua pökkiä..;)

• sinppeliä

Kokeilemallahan ne asennot selviää!

• minä vaan

Kannattaa kokeilun ajaksi varata nitro kielen alle valmiiksi, jos vaikka sattuu sydänkohtaus yllättämään kesken liikuntasuorituksen.

• Homokoira

Kannattaa kokeilla sellaista että menet sängyn alle piiloon ja annat miehesi yrittää kaivaa sinua sieltä pois. Näin kun teette muutaman kerran nii ei pitäisi mahan olla enää tiellä.
      Jos tämä ei kuitenkaan toimi niin suosittelen hankkimaan hevosta nii se voi sitten lykkiä sinua mukavasti.

• Mie vaan

Aika laaja skaala on käytettävissä, melkein kaikki muu onnistuu oikein hyvin, mutta mies päällä asennot saattaa ahdistaa sinua, jos mahaa on todella paljon. Mutta jos mies jaksaa käsillään kannatella itseään, miksei nekin onnaisi?

Suuseksi onnistuu aivan yhtä hyvin kuin hoikkienkin kanssa, puhumattakaan käsitöistä. Kaikki takaapäin asennot variaatioineen onnistuu, samoin nainen päällä asennot. Lusikka ei myöskään pitäisi olla ongelmana.

Jos mies kovin lihava muutenkin ja kunto heikko, kannattaa suosia asentoja joissa nainen liikkuu ahkerammin ja mies on enemmän paikallaan.

Kannattaa yrittää motivoida liikkumaan ja syömääan terveellisemmin. Ihastus sinuun voi olla siinä asiassa yllättävän hyvä motivaattori. Kun saa itseään huomattavasta ylipainosta hoikemmaksi, tekee se hyvää itsetunnollekin ja voipa miehestä olla pidempään iloakin, kun terveys pysyy hyvänä iäkkäämmäksi.

• nyt4

Kokemusta on isosta miehestä. Parhaita asentoja olivat; istu päällä, olette kyljellänne, takaapäin, takapuolesi alla on tyyny ja mies polvillaan. Kyllä näitä tapoja löytyy :) Mukavaa kokeilua !

• pömppis

minä ja mieheni ollaan molemmat isomahaisia, miehellä isompi, ja kyllä me ihan normaaliasennoissa kyetään rakastelemaan. ainoa ongelma ratsastusasennossa kun mun reidet on ehkä n. 5cm liian lyhyet(tai miehen lantio pikkasen liian levee) niin se ei onnistu muualla kuin sängyssä. muuten kyllä ihan samalla lailla tehdään sitä kuin muutkin, ainakin olettaisin :D olen siis ollut hoikkienkin miesten kanssa joskus ennen nykyistä ja siihen voinen verrata. Lähetyssaarnaaja-asennossa voi olla tietty parempi, ettei mies ihan koko painollaan rojahda sun päällesi, mutta siitäkin on niin monia variaatioita, että eiköhän joku niistä onnistu, mies voi olla esim. polvillaan, jos ei muuten. me voidaan kyllä sitäkin tehdä myös ihan perinteiselläkin tapaa.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4144
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1557
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1428
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1395
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1346
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1265
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1119
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe