Asennot isomahaisen kanssa?

gjkdgfg

Olen ihastunut isovatsaiseen mieheen, nyt vaan molempia mietityttää, että mitenköhän tuo seksi onnistuisi ettei maha olisi tiellä. Vinkkejä?? Itse olen hoikka, eli ongelma on miehen mahan koossa.

9

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskit on läskejä

      mene pöydän alle pyllistelemään ja miehesi nostaa mahan pöydälle niin siitä voi sitte pukkia jos ymmärsit

    • ghjfhglhgö

      Asiallisia vastauksia kiitos!

    • Kyllä ainakin ratsastusasento (nainen päällä) onnistuu ja miksei takaapäinkin voisi sinua pökkiä..;)

    • sinppeliä

      Kokeilemallahan ne asennot selviää!

      • minä vaan

        Kannattaa kokeilun ajaksi varata nitro kielen alle valmiiksi, jos vaikka sattuu sydänkohtaus yllättämään kesken liikuntasuorituksen.


    • Homokoira

      Kannattaa kokeilla sellaista että menet sängyn alle piiloon ja annat miehesi yrittää kaivaa sinua sieltä pois. Näin kun teette muutaman kerran nii ei pitäisi mahan olla enää tiellä.
      Jos tämä ei kuitenkaan toimi niin suosittelen hankkimaan hevosta nii se voi sitten lykkiä sinua mukavasti.

    • Mie vaan

      Aika laaja skaala on käytettävissä, melkein kaikki muu onnistuu oikein hyvin, mutta mies päällä asennot saattaa ahdistaa sinua, jos mahaa on todella paljon. Mutta jos mies jaksaa käsillään kannatella itseään, miksei nekin onnaisi?

      Suuseksi onnistuu aivan yhtä hyvin kuin hoikkienkin kanssa, puhumattakaan käsitöistä. Kaikki takaapäin asennot variaatioineen onnistuu, samoin nainen päällä asennot. Lusikka ei myöskään pitäisi olla ongelmana.

      Jos mies kovin lihava muutenkin ja kunto heikko, kannattaa suosia asentoja joissa nainen liikkuu ahkerammin ja mies on enemmän paikallaan.

      Kannattaa yrittää motivoida liikkumaan ja syömääan terveellisemmin. Ihastus sinuun voi olla siinä asiassa yllättävän hyvä motivaattori. Kun saa itseään huomattavasta ylipainosta hoikemmaksi, tekee se hyvää itsetunnollekin ja voipa miehestä olla pidempään iloakin, kun terveys pysyy hyvänä iäkkäämmäksi.

    • nyt4

      Kokemusta on isosta miehestä. Parhaita asentoja olivat; istu päällä, olette kyljellänne, takaapäin, takapuolesi alla on tyyny ja mies polvillaan. Kyllä näitä tapoja löytyy :) Mukavaa kokeilua !

    • pömppis

      minä ja mieheni ollaan molemmat isomahaisia, miehellä isompi, ja kyllä me ihan normaaliasennoissa kyetään rakastelemaan. ainoa ongelma ratsastusasennossa kun mun reidet on ehkä n. 5cm liian lyhyet(tai miehen lantio pikkasen liian levee) niin se ei onnistu muualla kuin sängyssä. muuten kyllä ihan samalla lailla tehdään sitä kuin muutkin, ainakin olettaisin :D olen siis ollut hoikkienkin miesten kanssa joskus ennen nykyistä ja siihen voinen verrata. Lähetyssaarnaaja-asennossa voi olla tietty parempi, ettei mies ihan koko painollaan rojahda sun päällesi, mutta siitäkin on niin monia variaatioita, että eiköhän joku niistä onnistu, mies voi olla esim. polvillaan, jos ei muuten. me voidaan kyllä sitäkin tehdä myös ihan perinteiselläkin tapaa.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe