Kuulin monilta,että jos äidin kauneus "katoaa" raskauden aikana (perse leviää,finnejä,tukka kiilloton ja eloton,vatsan muoto leveä ja iso), ja himottaa kaikki makea syöminen ja paino nousee, olisi luultavasti TYTTÖ tulossa,mutta jos maha kasvaa VAIN eteenpäin,ei sivuille,ja paino ei juurikaan nouse,äiti kukoistaa ja kaunistuu entisestään,himoitsee suolaista syömistä,olisi POIKA tulossa.MUTTA omalla äidilläni meni juuri päinvastoin,4 tyttöä syntyi vaikka "oireet" viittasi poikiin,samoin muiden veikkailut! Miten te asian tulkitsette,Mitä muita "uskomuksia" tiedätte näitten lisäksi?
Entä millaiset merkit itsellänne on?Itse en ole lihonut,vatsa kasvaa vain eteenpäin,ei finnejä,ei makeanhimoa,luulen itse että on poika,mutta tiedä häntä sitten....!
Tyttö vai Poika?!
7
1595
Vastaukset
- toinen höhlä
Ulkoisista merkeistä en paljon tiedä, mutta olen saanut käsityksen, että monilla äideillä on vahva tunne lapsensa sukupuolesta ja tieteellisesti ajatellen ainakin n. 50 % mahdollisuus osua oikeaan. Jopa yli sen tähden, että toiset lapset esittelevät sukukalleuksiaan rakenneultrassa sen verran tarkkaan, että kuva voi antaa osviittaa.
Mutta esim. siskoni ei osannut kuvitellakaan poikaa, ja hätä sille tuli nimen keksimisen kanssa... - joosa
Mulla ei ollu finnejä, tukka kukoisti, vatsan muoto leveä ja 'pieni', olin perso makean perään ja paino nousi 12kg. Poika tuli.
Nyt tässä raskaudessa on kaikki päinvastoin! - Mrs H
Mä vaan sitä mietin, että mikäköhän tyttöpoika mun masussa kasvaa, kun on tuo kauneus kadonnut(finnejä löytyy ja tukka eloton, mutta vatsa on edessä ja kapea), painoa on tullut rv 24 mennessä 7 kg, ja suolainen salmiakki ja meetwursti himottavat. On vähän sekalainen kokoelma noita merkkejä...
Mutta eiköhän se on tyttö tai poika. 50% mahdollisuus kummallakin! - ***
Ootteko käyny testaamassa kumpi tulee. Tässä osoitteessa pari hauskaa testiä. Itselleni tulee 100% varmuudella tyttöpoika, koska vanhankansan testissä tulos oli tasan 50-50. Heh ;)http://www.geocities.com/huuhaat/
- Joulutonttu
Mulle on tullu finnejä, painoa 6kg, makean himo, nyt rv24 ja vatsa on sopusuhtaisesti sekä eteen että sivuille levinnyt. Ultran mukaan tulisi poika.
Kaverini kaikki oireet viittasivat poikaan, tyttö tuli. - 4:ttä odottava
Mun äidillä maha oli joka kerta kapea eteenpäin kasvava, jota ei takaapäin huomannut ollenkaan. Enimmäkseen tyttöjä tuli. Kerran se maha sitten levisi sekä eteen että sivuille, ja äiti laihtui niin, että oli suunnilleen pelkkää isoa vatsaa vain loppuraskaudesta ja tuli 2 poikaa, yhteensä 7 kg.
Itselläni on joka kerta ollut joka kerta todella iso pallo, joka ei näkynyt taaksepäin ollenkaan. Tuntemattomatkin mummelit huutelivat perään, että taitaa olla poika tulossa kun ei takaapäin huomaa mitään. Kaikki ovat tyttöjä. Ja erään tuttavani kanssa odotettiin "samaa tahtia" sekä esikoista että kakkosta, ja hänellä maha levisi sivuille ja poikia tuli.
Väittäisin, että se mahan muoto on enemmän siitä kiinni, millaiset geenit äidillä itsellään on kuin lapsen sukupuolesta. Joillakin harvoilla tuo uskomus kuulema pätee ja suunnilleen yhtä monella menee juuri päinvastoin. - Milla
Minä en tiedä mikä ihmeen kyky minulla on, mutta olen aina "tiennyt" jokaisesta odottavasta äidistä kummanko hän saa, kertaakaan ei ole mennyt ennustus pieleen. Minun ei tarvitse kuin katsoa vähän aikaa olemusta niin sieltä se vaan tulee. Aika varma merkki tyttövauvasta on nenän leviäminen ja huulten turpoaminen, ja muutenkin vähän ns. pöhöttynyt kasvojen seutu. Itsestäni on ollut sitten vaikeampi sanoa, no ekalla kerralla olin varma että poika tulee ja tulihan se, mutta tyttöä odottaessa en tiennyt ennenkuin syntymän jälkeen, ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia tulevasta sukupuolesta. Ei ole kyllä nytkään tämän kolmannen raskauden suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1635015Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203611Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1643426Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382927Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082689Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie282058Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191905Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121824Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1551522Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111512