Yritän metsästää erästä vanhaa vampyyri-animaatioelokuvaa

rofion

Minulla ei ole tietoa tämän vampyyri-elokuvan oikeasta nimestä tai alkuperästä. En ole varma onko se 70, 80 tai 90-luvulta

Olen nähnyt joskus 5-vuotiaana pätkän tästä mummolan kirjaston videolta.Mutta en saanut katsoa sitä loppuun koska se olikin liian pelottava. Sellainen aikuisten piirretty. Kutsuimme sitä vain Dracula-piirretyksi

(Jos sen nimi onkin joku Dracula, eihän sitä tiedä?)

Nyt kun olen iso poika haluasin tietää mikä tämä elokuva oikeastaan on ja mahdollisesti katsoa sen uudestaan

Tässä elokuvassa ei muistaakseni ollut puhetta. Piirrostyyli oli sellainen että elokuva näytti maalaukselta tai tussi-piirrokselta. Hyvin tumma-sävyinen väri maailma. paljon mustaa, sinistä valkoista ja ylipäänsä kirkaita värejä. tummalla pohjalla

Muistan elokuvasta pari kohtausta

Elokuvassa on yksi kohtaus jossa vampyyrin silmät muuttuvat yhtäkkiä punaiseksi.

Ja toisessa kohtauksessa nuori nainen katsoo lentokentällä kuinka hänen rakkaansa lentokone lähtee matkaan, vilkuttaa nenäliinallaan ja itkee sitten hiukan. Sitten lepakoksi muuttunut vampyyri (Muistaakseni valkoinen väriltään) lentää naista kohti ja puraisee naista olkapäähän ja tässä tapahtuu animemainen kuvanpysäytys ja kuuluu myös hyvin animemainen tumpsahdus.

Onko tämä elokuva ihan japanilainen vai mistä tämä on peräisin? Kiitos Etukäteen sille joka pystyy tämän elokuvan löytämään!

8

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivanvarmasti
      • Pahoittelen olihan tuossakin lentokenttä ja nyky-aikainen miljöö. mutta tuo se ei kuitenkaan ollut.

• Kiitos avusta, mutta se ei ole tuo. Siinä elokuvassa oltiin ihan nyky-ajassa. Eikä siinä ollut puhetta. Lentokenttällä oltiin yhdessä kohtauksessa. Väri-maailma ja tunnelma oli vähän surrealistinen. Pystyisin piirtämään näistä muistamistani kohtauksista jopa kuvatkin, mutta pystyykö suomi24:n keskusteluun liittämään omia kuvia?

• Ah, tottakai! voihan sitä laittaa ne piirrustukset vaikka deviantartiin ja linkittää sitten tänne!

• Tässä on ensimmäinen kuva. (Ehdin viimeinkin piirtää valmiiksi!)

http://jestermooglez.deviantart.com/art/Vampirebat-bites-378207086?ga_submit_new=10:1371330356&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1

• Avon

Olisiko kyseessä sitten ihan joku anime? Tässä vähän listaa Vampyyri animeista joita tiedän.

1. Blood

2. Hellsing

3. Vampire knight

• leo2

Tiedän, että se oli ruotsiksi Vampyren Edvard

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6298
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5795
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2783
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2218
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1908
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1098
    Aihe