Minun syrän meinaa

home alone

pakahtua kun ajattelen ja ikävöin sinua T. Vk-loppu kohta ja olisi niin ihanaa viettää se sinun kanssa. Kesäkin tulee..tuletko sinä ;) Ajattelen paljon millaista meillä olisi yhdessä, noin niinkuin yleensäkin. Huoh..ajatuskin saa minut ihan levottomaksi, ja onnelliseksi. Rakastan sinua ihanainen.

12

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylille huomeniltana

      Jokunen T täällä, vaan missä lienee hän, joka rakastaa. Oven saranatkin ruostuneet, mökkihöperönä vaan aika kuluu.

    • Ikävä minullakin

      Ihan samoin minäkin ajattelen. Viikonloppu olisi tosiaan kiva viettää yhdessä.
      Onko se oikeasti mahdollista?

      • home alone

        voisi olla, se riippuu sinusta/hänestä. :)


      • ikävä minullakin
        home alone kirjoitti:

        voisi olla, se riippuu sinusta/hänestä. :)

        Kerropa jokin tuntomerkki itsestäsi, jolla voin sinut tunnistaa, jos olet Hän jota kaipaan.


      • home alone
        ikävä minullakin kirjoitti:

        Kerropa jokin tuntomerkki itsestäsi, jolla voin sinut tunnistaa, jos olet Hän jota kaipaan.

        olen vaalea ja sinisilmäinen


      • Ei täsmännyt
        home alone kirjoitti:

        olen vaalea ja sinisilmäinen

        Et sitten ole kaipaamani.


      • yksin kotona
        home alone kirjoitti:

        olen vaalea ja sinisilmäinen

        kenties salkkareista tuttu?? ;) :)


      • en katso ko.ohjelmaa
        yksin kotona kirjoitti:

        kenties salkkareista tuttu?? ;) :)

        mutta siellä ollaan ;)
        siitä on noin puolitoistavuotta kun viimeksi täällä olin ja hyvä niin.
        Hassusti vain tulin tänne, kun näin unta miehestä jolle tänne kirjoitin ja tuli niin likeinen olo siitä unesta -ihmettelen sitä?
        Minulla on niin hyvä olla. En kaipaa, enkä sure, rakastan jokaista päivää jonka saan elää mielenkiintoisesti ja rikkaasti.
        Tämä vain siksi että jos joku täällä nyt suree ja ikävöi sydän rikkonaisena, niin "huomenna" voi olla toisin ja ihminen voi silti olla onnellinen vaikka sitä "kultaansa" ei elämäänsä saisikaan. Elämä itsessään on niin hienoa ja rakkautta täynnä, että ei siihen toista ihmistä välttämättä tarvitse.
        Se rakas, toinen ihminen on lisäbonus elämälle ja on muita rakkaita ihmisiä joita voi rakastaa, eri tavoin tosin.
        Luontoakin voi rakastaa, eläimiä voi rakastaa, ruokaa voi rakastaa ja ennenkaikea itseään tulee rakastaa ja kunnioittaa, sitä ikiomaa elämäänsä joka on vain sinun
        : D
        Olkaa niin onnellisia kuin vain voitte -siihen voi pyrkiä.
        ps. eihän minun pitänyt kirjoitta kuin yksi lause?! Oho!


    • Itsekin yksi T

      Mistäpä päin löytyy T-nainen?

      • minulle kiitos

        T-mies :)


      • T-nainen

        Pavilta huomenna illemmalla.


    • yksrouvavaa

      salkkareissa parikin tuttua,ollaankohan me monenki vuoden takaisia tuttuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe