Aikani susta haaveilin

Naiselta miehelle

Kauan sua ikävöin. Kauan toivoin. Nyt en enää usko meihin. On aika kuolettaa tunteeni sinuun. Turhuutta kaikki. Jotain parempaa kait minulle luvassa, ainakin näin haluan uskoa. Kaikkea hyvää sinulle elämääsi.

11

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdelle naiselle

      Kaikkes teit vissiin homman eteen?

      Elä hyvä ja onnellinen elämä.

      • ap.

        Tuskin olet se mies, josta olen haaveillut, mutta vastaan kuitenkin.

        Olen tehnyt aika paljon sen eteen, että saisimme mahdollisuuden johonkin suurempaan. Mutta nyt tuntuu siltä, että liian monta kertaa olen saanut kokea välinpitämättömyyttä hänen taholtaan, ja minusta välinpitämättömyys ei kerro syvistä tunteista. Mutta ainakin olen häneen tutustunut eikä jää turhia jossitteluja. Sydän ei vaan aina valitse sitä oikeaa kohdetta. Näin siis tällä kertaa. Minun onneni on jossain muualla. Mutta tämän miehen kanssa jäämme kuitenkin ystäviksi. Aika sitten näyttää kuinka hyviä ystäviä voimme olla.

        Kiitos samoin, sinulle onnellista elämää toivotan.


      • miehet outoja

        miksöhän niin iso halu vittuilla rr palstalla?


      • ap.
        miehet outoja kirjoitti:

        miksöhän niin iso halu vittuilla rr palstalla?

        Mitä ilmeisimmin kyseessä on kypsymätön ihminen. Ja epäempaattinen.


    • tunteeton13

      Elämä ei ole hyvää,se on kovaa,se on kärsimystä,pieniä poikkeuksia lukuunottamatta,elää pitää kuitenkin,valitettavasti.

    • *tirsk*

      Kuolettaa tunteet :D
      ...ja ilmoittaa se rakkaus ja rakastaminen -palstalla. Pahoittelen tirskahtelujani.

      • ap.

        Valitsin rakkauspalstan, koska olen joskus kuukausia sitten täällä jokusen aloituksen tehnyt. Lähinnä tuuletan vain pois nämä ajatukset mielestäni. Joskus on hyvä olla joku paikka, jonne purkaa mieltään painavat asiat. Minulla on tapana siten käsitellä tunteitani ja pettymyksiäni, se helpottaa eteenpäin menemistä.

        Tunteiden kuolettamisella tarkoitan sitä, etten enää ruoki mielikuvitustani turhilla haaveilla vaan koetan keskittyä muihin asioihin. Ikävää, että tässä kävi näin. Välillä jopa luulin, että hän pitää minusta, kun hän halusi nähdä niin usein. Mutta kaikki voi muuttua seuraavana päivänä. Sitä vaan ei ollut tarkoitettu. Mutta kyllä ehdin jo rakastua häneen.


      • tuskinpa vaan
        ap. kirjoitti:

        Valitsin rakkauspalstan, koska olen joskus kuukausia sitten täällä jokusen aloituksen tehnyt. Lähinnä tuuletan vain pois nämä ajatukset mielestäni. Joskus on hyvä olla joku paikka, jonne purkaa mieltään painavat asiat. Minulla on tapana siten käsitellä tunteitani ja pettymyksiäni, se helpottaa eteenpäin menemistä.

        Tunteiden kuolettamisella tarkoitan sitä, etten enää ruoki mielikuvitustani turhilla haaveilla vaan koetan keskittyä muihin asioihin. Ikävää, että tässä kävi näin. Välillä jopa luulin, että hän pitää minusta, kun hän halusi nähdä niin usein. Mutta kaikki voi muuttua seuraavana päivänä. Sitä vaan ei ollut tarkoitettu. Mutta kyllä ehdin jo rakastua häneen.

        en usko,että tunteitaan voi kuolettaa, mutta onnea yrityksellesi! kerro mullekki, jos onnistut. Mä en ole pystynyt siihen.


      • ap.
        tuskinpa vaan kirjoitti:

        en usko,että tunteitaan voi kuolettaa, mutta onnea yrityksellesi! kerro mullekki, jos onnistut. Mä en ole pystynyt siihen.

        Kaikki riippuu asenteesta. Ja tunteista luopuminen on prosessi. Ei kai kukaan luule, että se tapahtuu hetkessä? Se prosessi alkaa todellisuuden hyväksymisestä. Jotkut ihmiset ovat oivaltaneet sen, että joskus on hyvä päästää irti menneisyydestä, siitä taakasta, joka vetää sinua alaspäin. Ne ihmiset elävät paljon parempaa huomista. Ei pidä jäädä tuleen makaamaan.


      • Sinä sen oivalsit
        ap. kirjoitti:

        Kaikki riippuu asenteesta. Ja tunteista luopuminen on prosessi. Ei kai kukaan luule, että se tapahtuu hetkessä? Se prosessi alkaa todellisuuden hyväksymisestä. Jotkut ihmiset ovat oivaltaneet sen, että joskus on hyvä päästää irti menneisyydestä, siitä taakasta, joka vetää sinua alaspäin. Ne ihmiset elävät paljon parempaa huomista. Ei pidä jäädä tuleen makaamaan.

        Juuri noin...täytyy osata luopua. Kaikki ei ole tarkoitettu meille, ei aina sekään jonka perään niin kovasti ikävöimme ja haikailemme. Joskus tikkari heiluu edessämme mutta meille on parempi olla koskematta siihen.
        Sinä sen sanoit, tulee parempi huominen kun ei jää menneeseen vaan katsoo tulevaan.


    • voi kunpa,

      se noin helposti kävisikin, mutta ei rakkaus mene ohi niin vain,olen melkein vuoden ikävöinnyt yhtä miestä, tiedän, että tulemme vielä nä'kemään, mutta miten meille käy, kun nytkään emme ole yhteyttä pitäneet, tiedän senkin, että hänkin minuun ihastui silloin, vaikka tunteitamme emme voineet näyttää, nyt minulla eri tilanne voin ne näyttää, mutta toisesta en tiedä,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe