voitteks te kertoo iisalmen pelimiehistä, ketä on? Mä oon nyt treffannu kuukauden yhtä jäbää ja nyt tuntuu, että kuhan ei vaan ois näitä tyyppejä. En oo täältä, joten en tiiä näitä paikallisii. Voitteks te laittaa vaikka nimen alkukirjaimii kehiin. Please.
pelimiehet Iisalmessa
12
740
Vastaukset
- P M
S K
- O.J.V
O.V
- EVVK-L
P R
- Varo näitä
Yksi Ilkka ja Vellu ovat kovia pelimiehiä, niitä kannattaa varoa.
- Varo näitä
Unohtui vielä mainita Pertsa ja Kilu, suosittelen varomaan niitäkin.
- Jori 16v
Aki ja Turo ne vasta Iisalmessa kovia pelimiehiä ovatkin, varo niitä jos meinaat lähteä mukaan kilpaan.
- AhmaTykkää
ilmoitan itteni...V.K....pakko tunnustaa, ei tätä auta enää piilotella - olen iisalmelainen kova pelimies. pottia, pokeria, tähteä...mitä nyt kaupoista löytyy ja monesti käyn myös tuossa pelipaikassakin citykäytävällä. pelaan myös tietokonepelejä sekä pleikkarilla. nuorempana pelasin myös jalkapalloa ja jääkiekkoa, nykyään enemmänkin penkkiurheilijana. moni kaverikin on kova pelimies varsinkin veikkauksen peleissä, lottoa ja pitkävetoa, kenoa...kyllä meitä täällä iisalmessa muuten riittää!
- djdgjdgjdgjd
Mä pelaan kans useimpia noista, mut ennen kaikkea totoa ja vakiota, ja nimi alkaa P:llä
- 4+10=18
Minkäikäisiä pelimiehiä katsatelet?
- sinine74
Dont hate the palyers,heate game;=)
- lyndon b
i'm coming tyy !!!!!!!!!!;
- Brad de Veluwe
Minä olen kova pelimies! Perjantai iltana lähden reivaamaan Iisalmen yöhön. Aloitan kello 22.00 Cavessa, josta siirryn kello 24 Bepoppiin ja aamun pikkutunneilla 02-04 menen Stellaan pokaamaan ja kiksauttelemaan milffejä. Tule pistäytymään luonona tuolloin. Lauantaina lähden sitten jo reivaamaan Ruotsiin, koska siellä on silloin Elitloppet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573