Mieli pyllypano asennot?

senjor42

Tulipa täs taas kerran reissullansa saatua kaunista pyllyä kauniilta naiselta. Tässä esittäisin kysymyksen niin miehille ja naisille, heteroille ja yhtälailla homoille. Itse pidän erityisen paljon kun nainen on mahallaan ja minä kulli hänen kakkosessa, erityisesti jos mahdun kokonaan sisään ja pepassa on muutakin kuin luuta. Iho kosketus on laaja, ei tarvi röhnöttää koko painolla, vaan omien käsien ja jalkojen avulla on helppo säädellä sitä. Itse tykkään jos nainen pitää pepan ja tähtisilmän rentoina ja antaa pyllynsä olla vapaasti auki mulle.

Siis kysymys? Mikä on teidän kaikkien mieluisin pyllypano asento? ja miksi?

5

1323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Määä.

Paras peppuasento on kun nainen on selällään jalat niskantakana. Tuntuma on hyvä ja saa naisen kanssa katsekontaktin. Tuossa asennossa on helppo peukalolla hyväillä klitorista. Tuo asento on hyvä saunanlauteilla, sohvalla ja myös sängyssä. Asento ei onnistu kaikilta mutta onneksi joiltain sentään on onnistunut.

• palikat niskassa

Kyllä akan täytyy olla melko akrobaatti tuossa. Jalat niskan taakse ja silleen.

• sinnetaitänne

Kyljeltään ja lähetyssaarnaaja, näissä tuntuu parhaalta, helppo rentoutua eikä satu. Ainoana haittana vaikea saada sisään jos on vähänkin väärä kulma.
      Nainen päällä, saa itse ohjata oikein sisään ja säädellä tahtia.

Doggystylessä sattuu sisällemeno vaikka olisi kuinka rentona. muuten hyvä asento.

• hrttrh

Minusta on paras kun nainen nostaa jalat olkapäilleni. On ihanaa kun on katsekontakti toiseen.

• Lusikka ja siksi, koska ei olla muita vielä kokeiltu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5579
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      273
      4886
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3204
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      256
      3025
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    6. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2272
    7. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      341
      2111
    8. Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin

Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik
      Maailman menoa
      65
      1821
    9. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1566
    10. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    Aihe