Jos sua katsoo liian pitkään polttaa sydämensä, siksi en katso, koska olet jonkun toisen aurinko. Lämmittää kuitenkin tietää, että olet olemassa.
Olet kuin aurinko
9
613
Vastaukset
- Ujohko nainen
Kauniisti ilmaistu. Itsellä on sama tunne eräästä miehestä
- mietin vain
eikö sua yhtää ahdista, ettet voi saada häntä?
- minä vain
Arvaapa kuinka paljon :(
- sinä vain
minä vain kirjoitti:
Arvaapa kuinka paljon :(
......Mitä teidän välillä on...?
Oletko jutellut hänelle, puhuminen helpottaa.
Oletteko tekemisessä keskenänne...? - minä vain
sinä vain kirjoitti:
......Mitä teidän välillä on...?
Oletko jutellut hänelle, puhuminen helpottaa.
Oletteko tekemisessä keskenänne...?Tekemisissä ollaan vain työaikana. Ja se kuvio kun molemmat ovat naimisissa ja mä vain häntä odotan ja ikävöin. Olen hänelle kerran asian ilmoittanut...ja siksi tämä ikävä, suru ja ahdistus :(
- mietin vain
ap, eikö ole mitään mahdollisuuksia, mikä estää?
- tuntematon mies
Pakko vastata, että ei ole mitään mahdollisuuksia, niin kauan, kun on nämä sormukset sormessa. Sellainen olen enkä muuksi muutu. Ei hän näitä lue, mutta toivon kuitenkin, ettei yrittäisi lähestyä, koska en halua joutua kiusaukseen.
- ooppium99
Kirjoitat kauniisti....missäs katselet häntä?
- .........
Kertoisitpa minulle...mitä kerrot täällä....................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522