Pilkut etsimessä

hghgjjhgjhgggffgggftyjj

Kamerassa näkyy siis pilkkuja etsimessä mutta ne eivät vaikuta kuviin mitenkään. Mistä pilkut voisivat johtua?

10

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+

      Likaa peilissä.

      • lkqdfjqhf

        Väärin.
        -Likaa tähyslasissa.
        Peilissä oleva lika ei näy muuten kuin heikentyneenä kontrastina, harmautena.

        Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon.


      • toinen mielipide
        lkqdfjqhf kirjoitti:

        Väärin.
        -Likaa tähyslasissa.
        Peilissä oleva lika ei näy muuten kuin heikentyneenä kontrastina, harmautena.

        Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon.

        "Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon. "

        ei kannata.
        vasta jos pilkut häiritsevät oikeasti, niin sitten voi harkita.

        paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt.


      • jgkhejhg
        toinen mielipide kirjoitti:

        "Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon. "

        ei kannata.
        vasta jos pilkut häiritsevät oikeasti, niin sitten voi harkita.

        paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt.

        "paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt. "

        Sehän on tarkoituskin!
        Huollossakin tehdään niin.


      • kolmas mielipide
        jgkhejhg kirjoitti:

        "paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt. "

        Sehän on tarkoituskin!
        Huollossakin tehdään niin.

        "Sehän on tarkoituskin!
        Huollossakin tehdään niin. "

        niin, mutta ehjää ei kannata tunnetustikkaan alkaa korjaamaan :-)


      • jkewjtg
        kolmas mielipide kirjoitti:

        "Sehän on tarkoituskin!
        Huollossakin tehdään niin. "

        niin, mutta ehjää ei kannata tunnetustikkaan alkaa korjaamaan :-)

        Sököhän se silloin on, jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe. Eikös se silloin pidä "korjata"?
        Puhaltamalla irtoroskat otetaan kennoltakin. Kameran oma täristyssysteemi jättää roskat kiertoon "uutta käyttöä varten".


      • neljäs mielipide
        jkewjtg kirjoitti:

        Sököhän se silloin on, jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe. Eikös se silloin pidä "korjata"?
        Puhaltamalla irtoroskat otetaan kennoltakin. Kameran oma täristyssysteemi jättää roskat kiertoon "uutta käyttöä varten".

        "Kamerassa näkyy siis pilkkuja etsimessä"
        " jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe"

        " Eikös se silloin pidä "korjata"?"

        eikös pitäs pysyä teemassa?


      • hwjwhgf
        neljäs mielipide kirjoitti:

        "Kamerassa näkyy siis pilkkuja etsimessä"
        " jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe"

        " Eikös se silloin pidä "korjata"?"

        eikös pitäs pysyä teemassa?

        Ja se teema oli?

        -pilkut etsimessä!

        Siihen on myös helppo korjaus, eikä maksa paljon:
        http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=101030

        Mutta jos täällä jotain sanoo niin aina löytyy vain tyhjänpäiväisiä viisastelijoita, joilla ei kuitenkaan ole mitään ideaa asiaan! Arvostella pitää kuitenkin!


      • viides pilkku
        hwjwhgf kirjoitti:

        Ja se teema oli?

        -pilkut etsimessä!

        Siihen on myös helppo korjaus, eikä maksa paljon:
        http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=101030

        Mutta jos täällä jotain sanoo niin aina löytyy vain tyhjänpäiväisiä viisastelijoita, joilla ei kuitenkaan ole mitään ideaa asiaan! Arvostella pitää kuitenkin!

        "Ja se teema oli?

        -pilkut etsimessä!"


        niiin

        ja

        "ei kannata.
        vasta jos pilkut häiritsevät oikeasti"


        Saa niitä PILKKUJA olla aika paljon, että ei etsimestä näe :-)


    • Imurilla

      Jos kysymyksessä on peilinheilutin niin.
      Tähyslasin pinnalla lienee roskia. Imurointi saattaaa auttaa. Älä koske peiliin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe