Hei, onko kellään vastaavia kokemuksia. Mummuni kuoli 3 viikkoa sitten ja haudattiin viikko sitten. Viime yönä tullessani alakertaan haistoin muutaman portaan kohdalla kalman hajun, tunkkainen epämiellyttävä ja pistävä, sellainen joka sai kylmät väreet menemään pitkin selkää. Aamulla tuo haju oli poissa. mistähän tässä oli kyse
hengen läsnäolo ja kalman haju
9
1176
Vastaukset
- >>>>>>>>>>>>>>>
Minulla joskus oli eteisessä hajuvedenhaju.
Ajattelin, että johtui ilmastoinnista , kerrostalossa.
Oliko se sellainen ammoniakkimainen...vähän kuin pistäväpissanhaju ja etikka sekaisin?
Meiän talossa kuoli ihminen ja oli kauan asunnossaan.
Tutulla kans naapuri kuoli ja oli kuukauden ja tontapainen haju tuli.
Tuona yönä ainakin meillä kylmeni ilma kovasti. Ja taisi ilma kuivuakkin.
http://www.ilmanlaatu.fi/ilmanyt/nyt/ilmanyt.php?as=Suomi&rs=Valitse kunta&ss=564&p=stationindex&pv=16.05.2013&j=168&et=graph&tj=3600&ls=suomi
Näyttäisi kuivuneenkin..http://ilmatieteenlaitos.fi/suomen-havainnot?doAsUserLanguageId=fi_FI - Kalmanhajusta
en ole kuullutkaan. Oma kokemukseni on silloin kun mummuni kuoli, että olimme koko suvun voimin mummun talossa. Ulkona oli painostava helle, mutta sisällä kylmä kuin jääkaapissa. Oli voimakas ruusun tuoksu, vaikka koko talossa ei ollut minkäänlaisia kasveja. Lämpötilaa ja tuoksua kaikki ihmettelivät. Parin päivän päästä olimme uudestaan talossa. Nyt lämpötila oli normaali eikä ollut tuoksua. Luin vasta jälkeenpäin, että kun henkiolento on paikalla, ilman lämpötila laskee huomattavan paljon ja ehkä enkeleihin liittyen, antavat siis merkiksi, että kuollut on haettu toiselle puolelle ja tulee ruusun, jasmiinin tai jonkun muun kukan tuoksu jälkeenjääville.
- ???
Minun läheiseni kuoli muutama vuosi sitten sairaalassa. Pian sen jälkeen huomasin eräänä päivänä kalman hajun kotonani (oli myös vainajan koti) Hämmästelin mistä se mahtoi tulla, oli se kuitenkin senverran selvä ja voimakaskin tuoksu, mutta hävisi kyllä pian.
kalman hajusta ei ole kokemusta, mutta lapsuudenkodissani tuntuu aika ajoin (sekä minä että äitini tunnemme sen) aivan selkeä, voimakas tupakan tuoksu; isäni kuoli n. 6 vuotta sitten ja oli tupakkamies. Mistään materiaaleihin pinttyneestä tuoksusta ei ole kyse, sillä hän ei koskaan polttanut sisällä. Yhtäkkiä se vaan leijailee jostain ja tunnemme sen tosi hyvin. Ajattelemme että jahas, isä tuli taas katsomaan meitä :-)
Muitakin hänen läsnäoloonsa liittyviä kokemuksia meillä on runsaasti...en tiedä onko tämä oikea palsta vai pitäisikö kirjoittaa johonkin "paranormaalia"-osastolle...? Toisaalta koen että ennustus- ja selvänäköpalstat ovat mun "kotipalstojani" :-)- Utelias72
harmonia71 kirjoitti:
kalman hajusta ei ole kokemusta, mutta lapsuudenkodissani tuntuu aika ajoin (sekä minä että äitini tunnemme sen) aivan selkeä, voimakas tupakan tuoksu; isäni kuoli n. 6 vuotta sitten ja oli tupakkamies. Mistään materiaaleihin pinttyneestä tuoksusta ei ole kyse, sillä hän ei koskaan polttanut sisällä. Yhtäkkiä se vaan leijailee jostain ja tunnemme sen tosi hyvin. Ajattelemme että jahas, isä tuli taas katsomaan meitä :-)
Muitakin hänen läsnäoloonsa liittyviä kokemuksia meillä on runsaasti...en tiedä onko tämä oikea palsta vai pitäisikö kirjoittaa johonkin "paranormaalia"-osastolle...? Toisaalta koen että ennustus- ja selvänäköpalstat ovat mun "kotipalstojani" :-)Onkos sulla Harmonia71 enemmänkin noita kokemuksia?Itsellä on vain enneunia ja joskua intuitio on vahva.Sen sai kokea perjantai-iltana =P
Utelias72 kirjoitti:
Onkos sulla Harmonia71 enemmänkin noita kokemuksia?Itsellä on vain enneunia ja joskua intuitio on vahva.Sen sai kokea perjantai-iltana =P
kaikenlaista...monta autojen valoihin liittyvää. Jostain olen lukenut että miehet mielellään kommunikoivat "tekniikan kautta"...Yksi tapaus oli sellainen että auto seisoi pihalla ja yhtäkkiä valot alkoivat hitaasti mennä päälle ja pois, ei siis morsetustyyliin vaan valot ikään kuin hitaasti voimistuivat ja himmenivät. Tätä jatkui 10-15 min. ja auto siis ei ollut käynnissä. Kävin pari kertaa kokeilemassa että valonappula oli off-asennossa (sen verran autolla ikää oli ettei valot menneet automaattisesti päälle käynnistäessä vaan piti siis laittaa erillisestä katkaisijasta niin kuin vanhemmissa autoissa tapaa olla) mutta ilmiö vaan jakui ja jatkui kunnes sitten loppui. Ja auto toimi ihan normaalisti sen jälkeen, ei mitään häikkää. Ajattelin että jos olisi joku vika niin todennäköisesti ne valot joko olisivat jääneet päälle, menemättä pois, tai sitten eivät olisi menneet päälle ollenkaan. ennen kuin tämä tapahtui oltiin juuri keskusteltu äidin kanssa isävainaasta ja olin lähdössä ajamaan kotiani kohti...
- Utelias72
harmonia71 kirjoitti:
kaikenlaista...monta autojen valoihin liittyvää. Jostain olen lukenut että miehet mielellään kommunikoivat "tekniikan kautta"...Yksi tapaus oli sellainen että auto seisoi pihalla ja yhtäkkiä valot alkoivat hitaasti mennä päälle ja pois, ei siis morsetustyyliin vaan valot ikään kuin hitaasti voimistuivat ja himmenivät. Tätä jatkui 10-15 min. ja auto siis ei ollut käynnissä. Kävin pari kertaa kokeilemassa että valonappula oli off-asennossa (sen verran autolla ikää oli ettei valot menneet automaattisesti päälle käynnistäessä vaan piti siis laittaa erillisestä katkaisijasta niin kuin vanhemmissa autoissa tapaa olla) mutta ilmiö vaan jakui ja jatkui kunnes sitten loppui. Ja auto toimi ihan normaalisti sen jälkeen, ei mitään häikkää. Ajattelin että jos olisi joku vika niin todennäköisesti ne valot joko olisivat jääneet päälle, menemättä pois, tai sitten eivät olisi menneet päälle ollenkaan. ennen kuin tämä tapahtui oltiin juuri keskusteltu äidin kanssa isävainaasta ja olin lähdössä ajamaan kotiani kohti...
Itse kyllä uskon kaikkeen ns. merkkeihin.Ehkäpä se oli isäsi ja hän halusi varoittaa sinua?Tuli mieleen ettet olisi ollut lähdössä kotiin aikaisemmin ennen sitä tapahtumaa.Hassua toi valojuttu.Itse aamulla ennen kuutta kun join kahvia ja olin koneella niin minun jalkalamppu,jossa on pienempi lukuvalo teki vähän samalla tavalla.N. 10 min sisään se yhtä äkkiä hitaasti himmeni kolme kertaa.Koskaan aikaisemmin se ei ole tehnyt niin(ei edes ukkosella) eikä aamuisen jälkeen.Olen nähnyt unen joskus lokakuussa jossa oli luku 22 ja toissapäivänä tajusin sen tarkoittavan tätä päivää.Ja tähän päivään liittyikin eräs asia.....Ehkä toi munkin valo oli merkki?Ja on toinenkin uni jonka olen nähnyt,jossa on luku.Ehkä sekin on päivämäärä??Sen näkee sitten.
- UteliasFarmagreena72
Utelias72 kirjoitti:
Onkos sulla Harmonia71 enemmänkin noita kokemuksia?Itsellä on vain enneunia ja joskua intuitio on vahva.Sen sai kokea perjantai-iltana =P
Jatkan vielä noiden hymiöiden ripottelua...ja kirjoittelua
itselleni ominaiseen tapaan. Mulla on siis valtavastoi toteutuneita enneunia :-) ! - Utelias Farmaelli72
Utelias72 kirjoitti:
Itse kyllä uskon kaikkeen ns. merkkeihin.Ehkäpä se oli isäsi ja hän halusi varoittaa sinua?Tuli mieleen ettet olisi ollut lähdössä kotiin aikaisemmin ennen sitä tapahtumaa.Hassua toi valojuttu.Itse aamulla ennen kuutta kun join kahvia ja olin koneella niin minun jalkalamppu,jossa on pienempi lukuvalo teki vähän samalla tavalla.N. 10 min sisään se yhtä äkkiä hitaasti himmeni kolme kertaa.Koskaan aikaisemmin se ei ole tehnyt niin(ei edes ukkosella) eikä aamuisen jälkeen.Olen nähnyt unen joskus lokakuussa jossa oli luku 22 ja toissapäivänä tajusin sen tarkoittavan tätä päivää.Ja tähän päivään liittyikin eräs asia.....Ehkä toi munkin valo oli merkki?Ja on toinenkin uni jonka olen nähnyt,jossa on luku.Ehkä sekin on päivämäärä??Sen näkee sitten.
Niin minun jalkalamppu...se on semmonen juttu kuten esmes kaikki lamppujen palamisen, että minä aina pidän niitä merkkeinä jostakin...=P en kuiteskaan useimmiten merkkinä,
lampun palamisesta loppuun...elikkÄS lampun iästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628