Dermovat ja Rogaine

hoidoista

Jäin miettimään ymmärsinkö oikein. Aluksi hoidetaan Dermovat scalp 0,5mg/ml lioksella 2 viikkoa ja vasta sen jälkeen aloitetaan Rogaine 50mg/ml liuoksella hoito.
Ettei näitä käytetä päällekkäin?

18

2464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kopul1

      Ei tulisi kyllä minullekaan yhtään ikävä jos tuo "tapan itseni" todella tappaisi itsensä.

      • Ei sinuakaan

        tule ikävä. Mitä jos eläytyisit paremmin kiireisen lääkärin rooliin joka ei ehdi olla 24/7 keskustelupalstoilla.


      • PELLE KOPULI GAY

        Vittu mikä pelle tää kopuli on. Mee sirkuksee töihin xD


      • Kopul1
        PELLE KOPULI GAY kirjoitti:

        Vittu mikä pelle tää kopuli on. Mee sirkuksee töihin xD

        Ainoa pelle täällä palstalla olet SINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Menen nyt sinne pimeään koloosi mistä ryömitkin. Ei täällä sinua kukaa ja toistan siis KUKAAN jaksa katsella.


      • Kopul1
        Ei sinuakaan kirjoitti:

        tule ikävä. Mitä jos eläytyisit paremmin kiireisen lääkärin rooliin joka ei ehdi olla 24/7 keskustelupalstoilla.

        Ottaako tosiaan noin paljon päähän, että joku pystyy hoitamaan lääkärin opinnot ja touhuta siinä sivussa jotani muutakin?

        Vedä ***** päähän painu johonki paskahuussin häpeämään!


      • Tuosta kopukasta
        Kopul1 kirjoitti:

        Ottaako tosiaan noin paljon päähän, että joku pystyy hoitamaan lääkärin opinnot ja touhuta siinä sivussa jotani muutakin?

        Vedä ***** päähän painu johonki paskahuussin häpeämään!

        voi olla oikeasti apuakin monelle kaljuuntuvalle, unohtaa kaljun murehtimisen kun saa nauraa sen jutuille. Joku voi olla tietysti vahingon iloinenkin kun sillä menee noin huonosti, mutta se on tietysti vähän ilkeää.


      • Kopuli auf.
        Tuosta kopukasta kirjoitti:

        voi olla oikeasti apuakin monelle kaljuuntuvalle, unohtaa kaljun murehtimisen kun saa nauraa sen jutuille. Joku voi olla tietysti vahingon iloinenkin kun sillä menee noin huonosti, mutta se on tietysti vähän ilkeää.

        Ainaki mulla menee 100 kertaa paremmin ku sulla.

        Mites sun nw 6 nykyään jaksaa?

        Joko laitat jotain kenkävahaa naamioimaan sitä?

        ÄH HÄ HÄ HÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Oletko kekeillut
        Kopuli auf. kirjoitti:

        Ainaki mulla menee 100 kertaa paremmin ku sulla.

        Mites sun nw 6 nykyään jaksaa?

        Joko laitat jotain kenkävahaa naamioimaan sitä?

        ÄH HÄ HÄ HÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        kenkävahaakin? Eikö vaikka tussilla pisteiden tekeminen näyttäisi aidommalle.


      • Sinähän
        Oletko kekeillut kirjoitti:

        kenkävahaakin? Eikö vaikka tussilla pisteiden tekeminen näyttäisi aidommalle.

        sillä tussilla piirtelystä näytät tietävän. Eipä ihme kun olet nw 6 asti kaljusi päästänyt.


      • Ai niin...
        Sinähän kirjoitti:

        sillä tussilla piirtelystä näytät tietävän. Eipä ihme kun olet nw 6 asti kaljusi päästänyt.

        Olisihan sinulla aikamoinen urakka, nw 6 tosiaan, mutta kenkälankillahan se hoituu kätevästi. Saattaa muuten ollakin yksi syy sekavuuteesi, jotkut kun lehtijutun mukaan laittavat sitä peräsuoleen, mistä sitten imeytyy verenkiertoon. Sinulla taas menee suoraan päähän.


      • Kopuli2
        Ai niin... kirjoitti:

        Olisihan sinulla aikamoinen urakka, nw 6 tosiaan, mutta kenkälankillahan se hoituu kätevästi. Saattaa muuten ollakin yksi syy sekavuuteesi, jotkut kun lehtijutun mukaan laittavat sitä peräsuoleen, mistä sitten imeytyy verenkiertoon. Sinulla taas menee suoraan päähän.

        Niin kenelle nyt puhut? Et nähtävästi mulle ainakaan. Joten sulla se tussi perseessä taitaa olla.

        Hanki nyt oikeasti jostain itsellesi jotain antipsykootia kun kaikki poustauksesi ovat sekavia ja ilmeisesti luulet kaikkien viestien olevan minulta. Lisäksi luulet että minulla on jotain sivupersoonia. Näillä perustella vahvasti suosittelen sinua hoitamaan tuota psykoosiasi.


      • Oletko huomannut
        Kopuli2 kirjoitti:

        Niin kenelle nyt puhut? Et nähtävästi mulle ainakaan. Joten sulla se tussi perseessä taitaa olla.

        Hanki nyt oikeasti jostain itsellesi jotain antipsykootia kun kaikki poustauksesi ovat sekavia ja ilmeisesti luulet kaikkien viestien olevan minulta. Lisäksi luulet että minulla on jotain sivupersoonia. Näillä perustella vahvasti suosittelen sinua hoitamaan tuota psykoosiasi.

        mikä lankki näyttää aidoimmalle ja mikä taas pistää pään parhaiten sekaisin? Tietäisi, ettei ainakaan itse altistuisi edes saman lankin hajuille.


      • kopuli11
        Oletko huomannut kirjoitti:

        mikä lankki näyttää aidoimmalle ja mikä taas pistää pään parhaiten sekaisin? Tietäisi, ettei ainakaan itse altistuisi edes saman lankin hajuille.

        Joo ei ole käsitystä, mutta mitä sä sitä multa kysyt kun sähän niitä käytät enkä mä.


    • lapsellista

      Ihotautilääkäri neuvoi minulle että Rogainea ja Dermovatia samanaikaisesti, toista aamulla ja toinen yöksi

    • voi tavaton

      Että on typerää porukkaa, menkää hoitoon

    • Finadude

      "tapan itseni" taas täällä mesoo.

      Kyllä se fina on vaan niin hyvä lääke, että kyllä sitä kannattaa käyttää. Jos "tapan itseni" olisi heti alkanut käyttää niin vielä hän voisi discossa käydä tanssimassa eikä päälaki paistaisi läpi valoista huolimatta.

      Mutta nyt hän sitten ei vaan uskalla sitä käyttää. En tiedä mistä johtaa juonensa tuo? Onko henkinen kantti sitten niin huono, että kaikki peloittelut mennyt hänelle läpi?

      Nyt kannattaisi vaan se fina-paketti hakea apteekista, kun kerran reseptin oot saanut. Se toisi sitten takaisin elämän ilon. Kyllä sitä finaa vaan kannattaa käytttää, kun on se niin monen ihmisen elämän pelastanut. Yksi suurimpia keksintöjä, oikea elämän eliksiiri tuo fina.

      • Ei kannattaisi

        ehkä niin paljon mainostaa finaa yksinään. Kun aloittaa samaan aikaan käyttää Rogainea ja muitakin hyväksi havaittuja aineita, tulos varmempi. Voi se pettymyskin, kun ei tuloksia ala näkyä aiheuttaa impotenssia. Jos on ennestään ylipainoa, kannattaa katsoa mitä syö ja lisätä liikuntaa. Varmaan rasvan kertyminenkin on osalle ongelma, vaikka selvää liioitteluahan täällä on.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe