Huumoria, Olympia 2014 Suomi

juha82friikki

Ykköskenttä;

Paavo Arhinmäki(vasen laita)-Mauri Pekkarinen(mikkihiiri keskustassa) -Jyrki Katainen(oikealla, osaa olla myös häijy jäällä ja varmasti kalastelee Suomelle jäähyjä epärehellisyydellään)

Mikko Leppilampi(salainen ase Ruotsia vastaan LOL Ruottin miehet kuolaa...) -Jukka Koivu(isäntä!) -Timo Jutila(vaihtaa roolin hyökkääjäx koska niin iso äijä että peittää veskan näkökentän)

Jasmin Hamid(nainen joka vie keskittymisen vastustajalta!) - Kimi Räikkönen(TUO VAUHTIA LOL, ehkä hinaa formula-autonsa jäälle ja pelottelee vastustajat pois kaukalosta??) - Mauno Koivisto(eläkeläinen joka tuo henkeä joukkueeseen)

Juhani Tamminen(se PAINE) -Sakari Pietilä(professori nelosessa, tietää hyvää hah) -Hjallis Harkimo(näyttää muskelinsa lol ja ÄLYNSÄ)

Pakisto;

Juha Mieto(iso mies joka lookillaan pelottaa kaikki pois sieltä) -Toni Wirtanen(perustaa soittonurkan alueelle ja eihän kukaan jaksa kuunnella Apulantaa)

Sami Saari(tuo ryhmään tyylitajua) -Sami Sykkö(tuo tyylitajua, komean puvun ja KOKOA ahahaha)

Robert Helenius(nyrkkeilijä ja edustaa poliisivoimia) - Jutta Urpilainen(antaa häviäjälle palkkioksi ISON MÄÄRÄN RAHAA, suuri sydän!)

maalivahdit;

Jetro(peittää maalin)
Pasi Nurminen(heittää huulta taistelija tuo väriä, kaatuu ku astuu ulos koneesta)
Kimmo Sasi

1

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkosvaihtoehto;

Hannes Vihannes-Perttu Asperger-Simo Haba
      Pekka Nailon-Wilhelm Ottavainen-Jari Ontuva
      Esa Gretzky-Markus Ankka-Hannu Hanhi
      Ismo Niakara-Teemu Pumppanen-Timo Haiseva

Markku Nykyri-Kykyri
      Juha Rintava-Pekka Dujur-Jonssen
      Heikki Hietanaama-Ville Vinttura

Kasper Matkamies
      Hannes Kuntamooses
      Pentti Piilevä

Jukka Vaaravyöhyke

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1509
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1295
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      229
      1262
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      204
      1256
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1070
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      969
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      873
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      818
    Aihe