onko muut tavannut tällaisia naisia

rgreg

Kuinkahan paljon on sellaisia naisia jotka naimisissakin ovat ja hankkivat lapsen toisen miehen kanssa? Minulla kävi sellainen juttu kun iskin kapakasta naisen joka sattui olemaan naimisissa. Hän aika nopeasti kun oli vähän kännissä jopa sanoi että jos hän tulee raskaaksi hän ei terolle kerro mitään että se ei ole hänen lapsi. Hän ei kuulemma epäilisi mitään kun olemme niin samannäköisiä hieman hoikempi lapsi voisi olla.

Meillä oli useamman kuukauden ajan että tapailimme seksin merkeissä. Eikä tämä nainen suostunut käyttämään kumia oikein. repi sen aina pois sun muuta. Jouduin siis harrastamaan keskeytettyä kun minua kuitenkin niin paljon halutti että en halunnut olla ilman kun en muualtakaan saanut ja nainen oli todella seksikäs ja taitava sängyssä. Vedin siis kalun aina pois niin hyvissä ajoin että en saanut siemensyöksyä edes lakanoille, eikä tämä nainenkaan minua hyväillyt loppuun käsin.

Hän aina yritti että päästäisin sisään sanoi kaikkea että älä lopeta pidätä. Sitten kerran se tapahtui kun olin hänen kanssaan kiihotuin niin paljon kun olin hänen päällään että olin pitkään aivan saamaisillani niin hän tarttui penikseni juureen ja muutaman kerran liikautteli sitä niin en voinut vastustaa enää ja annoin kaiken tulla sisään.

Sen jälkeen hän ei enää halunnut olla kansani ei vastannut puheluihini ja vaihtoi numeron. Oletan että hän tuli raskaaksi siitä kerrasta ja jossakin on lapseni jota toinen mies luulee omakseen.

3

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahha___

ootko ihan idiootti? tää on tietenkin joku forevere-alone nainen, joka haluaa lapsen, mutta ei miestä. se on siis iskeny sut ja suunnitelmana on alunperinkin ollu vaan tulla raskaaks. ei se mitään naimisissa ole, seuraavaks sua lähestytään elatusapuvaatimuksilla, mutta tuskinpa sä siihen pentuun saat kauheesti olla yhteydessä. naiset on kieroja, teidän sen koska olenhan itsekin nainen.

• Konefoknfrok

Mikäs seksisuhde tommonen o ku ei ite laueta ollenkaan?? Kauan oot jaksanu kuivilla vedellä :/ ei siinä, että uskoisin tarinasta kirjaintakaan...

• utelias veli

Ei siemensyöksyä edes lakanoille? No menitkö sitten viimeistä kertaa lukuun ottamatta vessaan runkkaamaan loppuun vai tyydyitkö vaan siihen, että harrastat seksiä laukeamatta ollenkaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      32
      3122
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2643
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1714
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      116
      1463
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1454
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1417
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1217
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1116
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1093
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1005
    Aihe