Moi
Olen 12v eläinten hoitoa harrastanut jo muutaman vuoden ja hevosia harrastanut kohta vuoden. Kotona meillä on hevosia ja muita kotieläimiä, mm. Possuja,vuohia ja ym. Äidillä on muutamia hevosia(11) joita minäkin olen hoitanut. Äidillä on siis kokemusta ja niin on minullakin. Omaa hevosta äiti vihjaili ja rupesin selailemaan nettisivuja. Ehdottakaa jotain hevosrotua minulle joka sopisi parhaiten minulle. Luonteen pitäisi olla kiltti,rauhallinen ja yhteistyöhaluinen. Itse painan 40kg ja olen 150cm pitkä. Hevosen sekä voisi olla siinä 125cm-150cm.
Terve
Morjescaanteilllekki
1
<50
Vastaukset
- katherine
Hevosta ei kannata ostaa rodun perusteella. Minkä rotuinen hevonen (tai siis poni) tahansa voi täyttää nuo sinun vaatimukset. On täysin yksilöstä kiinni onko hevonen rauhallinen ja yhteistyöhaluinen vaiko ei.
Rotuponien lisäksi on laaja kirjo erilaisia risteytyksiä, jotka nekin soveltuvat hyvin.
Selaa myynti-ilmoituksia ja käy katsomassa erilaisia poneja, jotka näyttävät vaatimukset toteuttavan ja ovat sopivaa hintatasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82738Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642652- 1842501
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122024Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari201983Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541828Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http181145Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta741004