Ylläpito uskossa, sekä murtsi-67!

tomis...

Näin on selvästi havaittu, koskapa pilkkaajien viestit suorastaan raivataan nopeasti pois.

Oikein hyvä juttu!

13

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+12

Kyllä se on kuitenkin niin, että meidän täytyy ensin lähettää ylläpidolle ilmoitus asiattomasta viestistä. Näin se menee.

• . UP

Aivan oikein mutta nyt tomis on ottanut itselleen liian ison roolin. Et ole palstan tärkein henkilö. Olet samalla viivalla kuin sinun kanssa eri mieltä oleva. Sinä et voi päättää kuka saa siunauksia ja kuka ei. Siunata kyllä voit. Voit myös jatkaa ahkeraa linjaa poistopyynnöissä ja nikkien keksimisessä.

• ¨0tiv mërv

Jos ylläpidon murtsi olisi uskossa, niin hän ei varmastikaan avioeronneena miehenä ja uudesti avioituneena uskaltaisi mennä vapaaseurakunnassaan hengelliseen työhön. Siihen hän nimittäin olisi Raamatun perusteella kelpaamaton. Eli jumalanpelko puuttuu kokonaan; tuskin on uskovainen.

• nhgfr

Jos tarkoitat Tomis Mikkoa en ole koskaan hyväksynyt papin vihkimänä avioliittoa enkä maisraatinkaan.

VIHDOIN TOMIS TUNNUSTAA HUH!

• tomis...
        nhgfr kirjoitti:

Jos tarkoitat Tomis Mikkoa en ole koskaan hyväksynyt papin vihkimänä avioliittoa enkä maisraatinkaan.

VIHDOIN TOMIS TUNNUSTAA HUH!

Ei hyväksymätön todista etteikö olisi minuaa vihitty. Minä en vaan hyväksy maailman miehiä ja naisia että alkavat minun yhdessä olamme vahvistelemaan ja vielä Jumalalta ottaneet vallan muka tehda sitte synnittömäksi jo Jumala yhdistämiä.

• . Y-
        tomis... kirjoitti:

Ei hyväksymätön todista etteikö olisi minuaa vihitty. Minä en vaan hyväksy maailman miehiä ja naisia että alkavat minun yhdessä olamme vahvistelemaan ja vielä Jumalalta ottaneet vallan muka tehda sitte synnittömäksi jo Jumala yhdistämiä.

Maailman ihmisten raha sinulle kelpaa ja kaikki muu ei-syntinen asia.

• Helluntailais-karismaattisissa seurakunnissa on toiminut / toimii edelleenkin eronneita henkilöitä pastoreina.

• njhug

Tiedätkö miten suhtautuisivat tomumajaan?

• tomis...
        njhug kirjoitti:

Tiedätkö miten suhtautuisivat tomumajaan?

>Tiedätkö miten suhtautuisivat tomumajaan?<

Minua on kovastI pyydetty liittymään Heklluntaiseurakuntaan, kuulema olisi ainesta ja karismaa. En tätä nykyä liity kuitenkaan.

• élévété
        tomis... kirjoitti:

>Tiedätkö miten suhtautuisivat tomumajaan?<

Minua on kovastI pyydetty liittymään Heklluntaiseurakuntaan, kuulema olisi ainesta ja karismaa. En tätä nykyä liity kuitenkaan.

"Minua on kovastI pyydetty liittymään Heklluntaiseurakuntaan, kuulema olisi ainesta ja karismaa. En tätä nykyä liity kuitenkaan." tomis.

Helluntaiseurakuntaan ei liitytä karisman kautta. Sinne liitytään uskosta Jeesukseen, kasteen taikka siirtotodistuksen kautta.

• élévété kirjoitti:

"Minua on kovastI pyydetty liittymään Heklluntaiseurakuntaan, kuulema olisi ainesta ja karismaa. En tätä nykyä liity kuitenkaan." tomis.

Helluntaiseurakuntaan ei liitytä karisman kautta. Sinne liitytään uskosta Jeesukseen, kasteen taikka siirtotodistuksen kautta.

Niinpä, oikein sinä sanoit.

Kenessäkään meissä uskovissa ei ole hengellisesti "ainesta" yhtään mihinkään. Jokainen jo jonkin aikaa uskossa vaeltanut on saanut käsittää, mihin meistä on ainesta. Meidän lihamme ei suostu taipumaan hyvään, vaan pahaan.

Uskovissa voi ja saa vaikuttaa ainoastaan Herran edeltä valmistamat teot. Meissä ei myöskään ole mitään omaa "karismaa" , vaan kaikki on Jumalalta Jeesuksessa Krisuksessa lahjaksi saatua armoa ja armolahjaa. Uskova on vain ja ainoastaan astia, saviastia.

• vonbulke kirjoitti:

Niinpä, oikein sinä sanoit.

Kenessäkään meissä uskovissa ei ole hengellisesti "ainesta" yhtään mihinkään. Jokainen jo jonkin aikaa uskossa vaeltanut on saanut käsittää, mihin meistä on ainesta. Meidän lihamme ei suostu taipumaan hyvään, vaan pahaan.

Uskovissa voi ja saa vaikuttaa ainoastaan Herran edeltä valmistamat teot. Meissä ei myöskään ole mitään omaa "karismaa" , vaan kaikki on Jumalalta Jeesuksessa Krisuksessa lahjaksi saatua armoa ja armolahjaa. Uskova on vain ja ainoastaan astia, saviastia.

"Herran edeltä valmistamat teot" oikein loistavat "vonbulken" kirjoituksista, mutta "liha suostuu taipumaan vaan pahaan".

• riittää jo
        élévété kirjoitti:

oma kehu haisee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      52
      4528
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      149
      4187
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3832
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      125
      3790
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      43
      3615
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      77
      3453
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      98
      3021
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2875
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2696
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2394
    Aihe