näin mm-kisojen lopussa ja kesän alkaessa, rupesin miettimään kuinka hieno peli tämä jääkiekko on. kisojen alla on ollut hienoa, että suomalaiset jääkiekon ystävät eivät ole toistensa "kurkuissa kiinni" ihan kokoaikaa, vaan suunnilleen kaikki ovat olleet ns. samalla puolella. mikä siinä on kun muuten niin mukavat ihmiset menee hallille kattomaan lätkää he muuttuvat täysiksi pöntöiksi?
olisi mukavaa jos ensikaudella kaikki pelaajat ja fanit kunnioittaisivat toisiaan hiukan enemmän. ei kukaan ole huonompi ihminen jos kannataa kärppiä,hifkiä,tapparaa,ässiä tai vaikka jokereita. en jaksa kirjoittaa kaikkia fanituksien kohteita tähän. meitsi kelas hankkia ensikaudeksi sellasen tuomarin raitapaidan ja etsiä siihen sopivan lipun. jos vaikka fanittais jatkossa tuomareita vois mennä mihin halliin vaan kattomaan lätkää ja huonosti menneen kauden jälkeen ei harmittas yhtään.
illan miete
jääkiekon kannattaja
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254