Hyvä kiinteistönvälittäjä??

korela1

Osaako kukaan suositella hyvää kiinteistönvälittäjää??Myy nopeasti,pitää yhteyttä jne..

26

5915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luuumanni

      Kaisa.

    • hyväjaparas

      Terho Kiri!

    • Hallan sahuri

      Kymin asemalta löytyy. Kysy myös edullisia moottorisahoja ja muuta työkalua. Hinta on halpa mutta kuittia ei kirjoitella.

    • kysymysmerkkejä

      Onk pakko ottaa välittäjä Kotkasta jos ei taho?????????????
      Esim pk.seudulta löytyy varmasti halvempiakin.ym ym

    • Tunnettu tyyppi

      Älkää vaan ottako sitä Karhulalaista, joka ei hoida velvoitteitaan. Aina ja joka toiminnastaan verot ja velvoitteet maksamatta!

    • onhanäd

      Millanen firma on Kymen asuntokeskus, se juuri missä Merisalot työskentelee?

      • Anonyymi

        Kts protestilistoja niin tiedät


    • kokemuksii

      Älä ainakaan helilän torin kolmeJoku eksy, lupaa kuun taivaalta. Lupaa miljoonan ja sit kuulemma nenäkkäästi ilmoitetaan, et ei sun kodasta saa oikeastaan mitään.. Huh, sopimus sisään ja mitään tehdä.

      oneksi 3kk ja saa ja ehtii hommata välittäjän (LKV- tutkinto ja lisätutkinnot jopa) joka osaa ja tajuaa hommat.

      • kokemuksii

        Niin, siis VIIMEINKIN pitää trokareiden käydä joku paperikurssi läpi, että saa Laillistetun Kiinteistövälittäjän Tutkinto :n..

        Vuokra-asuntojen välittäjä yms yms tutkintoja löydy tästä kotikuusi? firmalta keneltäkään. On Heliläs joo, mut jos kauppaa haluut (ja oikeaa hinta-arviota) haluat, mene vaikka 1:en pussilla kotkansaarelle.


    • Anonyymi

      Kymenasuntokeskus, pakko olla hyvä kun katsoo protestilistoja

    • Anonyymi

      Nopee op välitys siellä paras Horto

      • Anonyymi

        Tietääkö kuuluko mika horto vaoaa seurakuntaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö kuuluko mika horto vaoaa seurakuntaan

        Tarkoitatko mariankadulla olevaa kirkko,
        Kysy mikko almgreenilta tai marko kaarelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö kuuluko mika horto vaoaa seurakuntaan

        Tiedän ettei kuulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ettei kuulu

        Tarkoitin jorma kaari


    • Anonyymi

      Välittäjä on turha perimässä monen tonnin tuntipalkkaa.
      Minä sain kauppakirjaluonnoksen myyntisivustoilmoituksen kapanpäällisenä.

    • Anonyymi

      Kysy op välitys kotkasta, Horto myy nopeasti jos vielä on siellä töissä voi olla että on pyydetty toisaalle kun on niin hyvä
      Mm myi 8000m2 rantatontin mussalosta 65 000

      • Anonyymi

        Kyllä ihmettelen sinua Osmo Kuivainen että mollaat täällä välittäjää. Itse tarjosit kyseisestä tontista puolet tuosta summasta ja kun et sitä itsellesi saanut niin huutelet joka paikkaan samasta asiasta. Ihmettelen…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmettelen sinua Osmo Kuivainen että mollaat täällä välittäjää. Itse tarjosit kyseisestä tontista puolet tuosta summasta ja kun et sitä itsellesi saanut niin huutelet joka paikkaan samasta asiasta. Ihmettelen…

        no kun ei ollut enempää rahaa,milläs huudan


      • Anonyymi

        Halvalla meni.


    • Anonyymi

      Oliks se huuto kaupassa, harmi ettei tiedetty
      Markolla kävi tuuri, hyvä. Harvoin saa 8500 m2 rantatontin niin halvalla

    • Anonyymi

      Kysy km kotka, sandberg myi nopeesti talon rauhalassa
      Toinen nopee myyjä horto opstä
      Myi 8500ranta tontin 9 päivässä, mussalosta
      Näitä hyviä suositellaan

    • Anonyymi

      Hyvä
      Ja hyvä
      Eeri lehden tontit alle 1000neliöö jeihäs salnessa 60-120000€
      Horto myi 8500m2 tontin 65000 € kotkassa.
      On vähän eroa hinnoissa

      • Anonyymi

        Vieläkö sinä Osmo Kuivainen jaksat jauhaa tätä. Etkö sinä Osmo tiedä että myyjä myy ei välittäjä


    • Anonyymi

      Ei kannata isojen ketjujen välittäjiä ainakaa ottaa. Paikalliset yksityiset tekee töitä moninverroin aktiivisemmin. Eron näkee jo siitä miten asuntoa markkinoidaan. Yrittäjät tekee töitä ihan eri asenteella.

    • Anonyymi

      LKV Sannan Puro kauppaa naapurin taloa "hyvillä" naapureilla, Torilta tuttu kulkukauppias myy vaikka paidan päältään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe