Onko bipoille omaa foorumia?

minskut

Jossa ei eksät ja nyksät itke omaa kohtaloaan? Vaan sellaista missä voisi ajatuksia vaihtaa ilman muiden ruikuttamista?

7

362

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bi-polar
    • minri1

facebookissa on kaksisuuntaisen mielihäiriöisten ryhmä

• Onnea vaan

Fb:ssä joutuu omalla nimellään sitten kirjottelemaan. On kyllä hyvä, jää moni turha asiattomuus poies
        .
        Voithan Hyvä ketjun aloittaja perustaa nettiin ihan oman ryhmän mitä voit hallinnoida ja siten poistaa kaikki kirjoittelut mitkä eivät Sinua miellytä.

Aina kun on täällä netissä ihan mikä vain ryhmä, avoin tai suljettu, mihin voi ihmiset kirjoitella on suuri todennäköisyys että kaikki kirjoitukset eivät Sinua miellytä . Vielä jos persoonasi on sellainen että otat ne hlökohtaisena loukkauksena itseesi niin ei ole helppoa silloinkaan.. täällä tai muualla.

Ja miten kontrolloida kuka on oikeasti bipo? Ja kuka feikki.. Sekin johtaisi loputtomaan spekulaan kun ei mielekkäitä mielipiteitä tulisi.

• jasmiina3
      • papumies

http://bipo.freeforums.org/
        Tämä foorumi jatkaa edesmenneen bipolaari-foorumin perinteitä toimien suojattuna keskusteluympäristönä ja vertaistukena. Tervetuloa.

• n23
        papumies kirjoitti:

http://bipo.freeforums.org/
        Tämä foorumi jatkaa edesmenneen bipolaari-foorumin perinteitä toimien suojattuna keskusteluympäristönä ja vertaistukena. Tervetuloa.

Viekö tämä on aktiivinen foorumi?

• 3+6

Kehoitan olla menemättä niihin FB:n ryhmiin. Siellä ei ole juuri mitään kontrollia. Ylläpitäjät tekee varmaan parhaansa mutta kun heillä itselläänkin on bipo niin minkäs teet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      820
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe