Sekavat tunteet

eieieieiei

Tunnen itseni niin kamalan typeräksi. Ehkä pitäisi vain olla hiljaa ja unohtaa koko ihminen, se ilta kun tapasimme, se tunne minkä hän aiheutti minussa. Nyt toivon, että voisin peruuttaa kaiken, koska en siedä ajatella sitä ja häntä.

Ei taida tulla sopivaa tilaisuutta puhua siitä illasta. Enkä voi enää uskoa, että hänellä olisi samanlaisia tunteita minua kohtaan. Ei hänellä voi olla tunteita minua kohtaan, koska yritin esittää, että hän on minulle vain kaveri.

Olisiko kuitenkin hän voinut nähdä lävitseni? Ja mitä siitä voisi muutenkaan tulla, jos molemmat olisivatkin ihastuneita? Ei mitään. Haluaisin silti tutusta häneen enemmän ja enemmän. Miksi annoin hänen tulla niin lähelle?

14

1421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minttulinen

      Ihan kuin minä olisin kirjoittanut tämän. Hämmentävää.

      En tiedä kummasta sukupuolesta puhut, mutta voin sen verran sanoa, että mies harvemmin tajuaa/ymmärtää pieniä vivahteita ja vivahteiden vivahteita...

      Otan osaa ja toivotan onnea, toivottavasti teidän juttunne ei pääty tuohon.

      • Mies täällä huutelee

        Totta.
        Toisinaan ei meinaa rautalangasta vääntäminenkään riittää, parempi vaan ku pussaa ni tulee selväksi :)

        Olen ollut "friendzonella" monesti ja ja jopa "brotherzonella". Silloin kun nainen ilmaisee jompaa kumpaa niin uskon mitä sanoo ja annan olla.
        Ehkä oon vaan liian kiltti, vois rentuksi alkaa...


      • eieieieiei
        Mies täällä huutelee kirjoitti:

        Totta.
        Toisinaan ei meinaa rautalangasta vääntäminenkään riittää, parempi vaan ku pussaa ni tulee selväksi :)

        Olen ollut "friendzonella" monesti ja ja jopa "brotherzonella". Silloin kun nainen ilmaisee jompaa kumpaa niin uskon mitä sanoo ja annan olla.
        Ehkä oon vaan liian kiltti, vois rentuksi alkaa...

        Pussaaminen ei ole mahdollista... paitsi ehkä kahden kesken, mutten tiedä, millaisen kuvan hän silloin minusta saisi. Kaveruuttammekin on vaikea enää lopettaa, koska olemme melko paljon yhteydessä. Kuitenkin se sattuu, kun itsellä on näitä tunteita ja hänellä luultavasti ei.


      • Mies täällä huutelee
        eieieieiei kirjoitti:

        Pussaaminen ei ole mahdollista... paitsi ehkä kahden kesken, mutten tiedä, millaisen kuvan hän silloin minusta saisi. Kaveruuttammekin on vaikea enää lopettaa, koska olemme melko paljon yhteydessä. Kuitenkin se sattuu, kun itsellä on näitä tunteita ja hänellä luultavasti ei.

        "Love is friendship set on fire!
        Älä nyt ainakaan laakereillesi jää jos tykkäät ja miehesi luulee että et!

        Ajattele asiaa tältäkantilta: Hän viihtyy seurassasi ja pitää hyvänä kaverina.
        Jos hänellä olisikin tunteita, ei hän niitä näyttäisi kaveruuden menettämisen pelossa kun olet jo tehnyt selväksi että hän on sinulle vain kaveri.

        Ei ne tunteet sillä katoa että esitit. Tiedän kokemuksesta. Rakastuin palavasti erääseen naiseen tiiviin yhdessäolomme aikana (ihan vain kavereina hengailtiin).
        Hän teki selväksi että olen hänelle kuin veli... Vieläkin minulla on tunteita vaikka tiedän että yhteistä tulevaisuutta ei ole.

        Tsemppiä


      • eieieieiei
        Mies täällä huutelee kirjoitti:

        "Love is friendship set on fire!
        Älä nyt ainakaan laakereillesi jää jos tykkäät ja miehesi luulee että et!

        Ajattele asiaa tältäkantilta: Hän viihtyy seurassasi ja pitää hyvänä kaverina.
        Jos hänellä olisikin tunteita, ei hän niitä näyttäisi kaveruuden menettämisen pelossa kun olet jo tehnyt selväksi että hän on sinulle vain kaveri.

        Ei ne tunteet sillä katoa että esitit. Tiedän kokemuksesta. Rakastuin palavasti erääseen naiseen tiiviin yhdessäolomme aikana (ihan vain kavereina hengailtiin).
        Hän teki selväksi että olen hänelle kuin veli... Vieläkin minulla on tunteita vaikka tiedän että yhteistä tulevaisuutta ei ole.

        Tsemppiä

        Kiitos rohkaisevista sanoista. Tiedä häntä. Saatamme nähdä pian ja saan tilaisuuden puhua ensitapaamisestamme ja kuulla hänen ajatuksiaan siitä. :)


      • Nounounou
        eieieieiei kirjoitti:

        Pussaaminen ei ole mahdollista... paitsi ehkä kahden kesken, mutten tiedä, millaisen kuvan hän silloin minusta saisi. Kaveruuttammekin on vaikea enää lopettaa, koska olemme melko paljon yhteydessä. Kuitenkin se sattuu, kun itsellä on näitä tunteita ja hänellä luultavasti ei.

        Pliis,älä tee sitä ellet ole varma hänen tunteistaan.. Ei pusuttelua ilman ihastumista.


    • S<3

      Voisi melkein olla minun tekstini, mutta olen puhunut kaverini kanssa meidän illastamme, jolloin tapasimme. :)

      • mrontheriverside

        Minä esitin jotain, mitä en ollut. Puhuin asioita, jotka tekivät itsestäni idiootin. Toisetkin puhuivat jotain sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Mutta silti hetket kanssasi olivat mielettömän kauniita ja pakahdun tähän tunteeseen joka ikinen sekunti.

        M


    • miipämii

      Et tiedä koskaan oikeaa vastausta ennen kuin olet
      yrittänyt ensin kunnolla. :p
      Kuinka lähelle hän pääsi sinua, hän saattaa
      kyllä jotain sinusta vaistotakin jos olit
      tavatessanne avoin ja muutenkin todella rentoutunut
      hänen seurassaan? :)

      • eieieieiei

        Olimme todella lähekkäin, vaikkei ehkä olisi pitänyt. Vasta jälkikäteen aloin ihastua enemmän, kun ajattelin yhdessäoloamme, joten en tiedä, mitä hän ajatteli minun ajatelleen sillä hetkellä. Uskon kuitenkin, että hän näki, että viihdyn hänen seurassaan. Se oli hienoin ilta pitkään aikaan, mutta tilanne on monimutkainen.


    • tsemppiä.

      Yleensä ihmiset uskovat sanoja enemmän kuin tekoja. Sellainen kokemus minulla ainakin on.
      Kukaan ei voi tietää tunteistasi ellet kerro. Mitä tarkoitat, ettei tule tilaisuutta? On kai puhelin, kirje, maili? Älä anna periksi.

    • tyttö233

      minnepäin tämä menee ja oiskos tämä mieheltä naiselle? :)

      • eieieieiei

        N --> m.


    • eieieieiei

      Onneksi se kaikki loppui tähän. Ei enää ahdistusta tai sekavaa olo tilaa. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe