apua hirveisiin suoli kramppeihin

jasmin-88

Moikka! minulla on lääkärissä todettu ärtyvä paksusuoli. ongelmat menee aika vahvasti ummetus painotuksella. välillä suoli kramppaa pahasti ja tulee pelkkää limaa ja sitten onkin pakko juosta vessaan. silloin myöskään en kertakaikkaan pysty syömään kun on paha olla ja vasen puoli tosi kipeä. Onko kellään mitään samanlaisia vaivoja? mikä auttaa?

3

1559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capt. cöpenick

Eikö paikkakuntasi julkisen terveydenhoidon tai yksityispuolelta löydy lääkäriä, joka osaisi auttaa. Esitän maallikkona, että syitä vaivoihisi voisi löytyä perinnöllisistä tekijöistä tai elämäntilanteeseen johtuvista syistä.
      Edelleen väitän, että hyvä reikihoitoa antava henkilö paikantaisi helposti vaivaasi syyt. Muutama hoitokerta helpottaisi tilannettasi. Kuitenkin jatkohoitoa varten sinun pitäisi muuttaa elämäntottumuksiasi puolikierrosta, 180 astetta.

• Krampit historiaa

Älä nyt vaan tosiaankaan tuhlaa rahojas mihinkään reikihoitoon, aivan huuhaajuttu. Mulla on myös tuo ärtyvä paksusuoliongelma ja mua lääkäri kehotti käyttämään Visibliniä. Ihan luonnotuote, erään kasvin siemenen kuorista tehtyä kuitua joka sekoitetaan veteen ja sit juodaan. Muodostaa semmoisen hyytelön, joka joko ripulissa imee itseensä ylimääräistä nestettä ja ummetuksessa estää ulostetta kuivumasta liikaa. Apteekista saa, riittoisa paketti.

Eikö sulle lääkäri kertonut sellaisista ruoka-aineista, jotka voi pahentaa suolisto-oireita? Nää kaalit, pavut ja tuore ruisleiä tai limppu? Mulle määrättiin pahoihin kramppeihin Litalginia, se helpottaa kun suoli kramppaa tuskallisesti. Mitä itsehoito-ohjeita ja lääkkeitä olet saanut?

• Oletin ilman epäilystä, että VI-siblin tuote olisi jo kokeiltu aloittajan toimesta. Vatsani on reistaillut epäsäännöllisesti monia vuosia. Keväällä sisaruksiltani kuulin, suosituksen kokeilla Vi-tuotetta.
        Ongelmani on niin paha, että joudun ottamaan 3x päivässä tasamitallisen Visipliniä. Reikihoito toisilla, minulla reikiomahoito pitää sekä fyysisen, että psyykisen terveyden paremmin, ennaltaehkäisevästi hallinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      212
      6048
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1691
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1507
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1058
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      980
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      907
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      867
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      838
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      796
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      779
    Aihe