apua hirveisiin suoli kramppeihin

jasmin-88

Moikka! minulla on lääkärissä todettu ärtyvä paksusuoli. ongelmat menee aika vahvasti ummetus painotuksella. välillä suoli kramppaa pahasti ja tulee pelkkää limaa ja sitten onkin pakko juosta vessaan. silloin myöskään en kertakaikkaan pysty syömään kun on paha olla ja vasen puoli tosi kipeä. Onko kellään mitään samanlaisia vaivoja? mikä auttaa?

3

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capt. cöpenick

Eikö paikkakuntasi julkisen terveydenhoidon tai yksityispuolelta löydy lääkäriä, joka osaisi auttaa. Esitän maallikkona, että syitä vaivoihisi voisi löytyä perinnöllisistä tekijöistä tai elämäntilanteeseen johtuvista syistä.
      Edelleen väitän, että hyvä reikihoitoa antava henkilö paikantaisi helposti vaivaasi syyt. Muutama hoitokerta helpottaisi tilannettasi. Kuitenkin jatkohoitoa varten sinun pitäisi muuttaa elämäntottumuksiasi puolikierrosta, 180 astetta.

• Krampit historiaa

Älä nyt vaan tosiaankaan tuhlaa rahojas mihinkään reikihoitoon, aivan huuhaajuttu. Mulla on myös tuo ärtyvä paksusuoliongelma ja mua lääkäri kehotti käyttämään Visibliniä. Ihan luonnotuote, erään kasvin siemenen kuorista tehtyä kuitua joka sekoitetaan veteen ja sit juodaan. Muodostaa semmoisen hyytelön, joka joko ripulissa imee itseensä ylimääräistä nestettä ja ummetuksessa estää ulostetta kuivumasta liikaa. Apteekista saa, riittoisa paketti.

Eikö sulle lääkäri kertonut sellaisista ruoka-aineista, jotka voi pahentaa suolisto-oireita? Nää kaalit, pavut ja tuore ruisleiä tai limppu? Mulle määrättiin pahoihin kramppeihin Litalginia, se helpottaa kun suoli kramppaa tuskallisesti. Mitä itsehoito-ohjeita ja lääkkeitä olet saanut?

• Oletin ilman epäilystä, että VI-siblin tuote olisi jo kokeiltu aloittajan toimesta. Vatsani on reistaillut epäsäännöllisesti monia vuosia. Keväällä sisaruksiltani kuulin, suosituksen kokeilla Vi-tuotetta.
        Ongelmani on niin paha, että joudun ottamaan 3x päivässä tasamitallisen Visipliniä. Reikihoito toisilla, minulla reikiomahoito pitää sekä fyysisen, että psyykisen terveyden paremmin, ennaltaehkäisevästi hallinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2533
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      187
      899
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      723
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      642
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      542
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      467
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      54
      432
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      430
    Aihe