Kumpaan ratkaisuun uskotte enemmän?

Tyhjyys_Mahdollisuus

Pimeyden voimien ratkaisuun, jossa vahvemmat hyödyntävät heikompia, joille ei anneta kaikkea tietoa maailmankaikkeuden olemuksesta? Heikommat jätetään tietämättömiksi vähän kun metsän eläimet, jotka hyppivät onnellisina metsässä toteuttaen lajikäyttäytymistään tietämättä mistään sen suuremmista tarkoituksista kuin miten metsässä hyvässä ja pahassa, kivussa ja nautinnossa elämä kulloinkin etenee. Pimeyden voimat sallivat tuhoamisen, tietämättömyyden, sekä todellisen tiedon jakamisen vain muutaman harvan kesken, jotka ovat kuin jumalia kaikille muille.

Vai Valon voimien ratkaisuun, jossa kaikki halukkaat ja siihen valmiit kohotetaan viidenteen ulottuvuuteen fyysistä maailmaa korkeammalle olemisen tasolle? Ketään ei kuitenkaan pakoteta jättämään fyysistä ruumistaan taakseen vaan halutessaan kuka tahansa saa jäädä alkuperäiseen olomuotoonsa hänen olemisensa fyysisessa muodossa voidaan kuitenkin helpottaa. Valon voimat eivät pysty tuhoamaan puolustautuessaankaan ja korkeampien ulottuvuuksien tieto jaetaan useiden kesken, jolloin kukaan ei ole jumala vaan tasavertaisia olemuksessaan ja mahdollisuuksissaan, korkeammalla olemisen tasolla.

Haluaisitko, että olemisen korkeampi viidessulottovuus täyttyisi monista vai yhdestä, joka on lahjakkain ja kaunein kaikista korkeammista?

13

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kuulostaa fantasioinnilta ja New Agelta. Valo ja pimeys ovat molemmat hyviä asioita.

      • Tyhjyys_Mahdollisuus

        Et usko mihinkään, joten sinut voi saada uskomaan mihin tahansa. Uskot pimeyden voimien ratkaisuun. Pimeyden illuusiot ja valheet täyttävät tämän elämäsi sen alusta loppuun saakka. Pimeydessä ei ole turvapaikkaa minne paeta pimeys seuraa kaikkialle.


      • ...
        Tyhjyys_Mahdollisuus kirjoitti:

        Et usko mihinkään, joten sinut voi saada uskomaan mihin tahansa. Uskot pimeyden voimien ratkaisuun. Pimeyden illuusiot ja valheet täyttävät tämän elämäsi sen alusta loppuun saakka. Pimeydessä ei ole turvapaikkaa minne paeta pimeys seuraa kaikkialle.

        Kiroat kyllä väärää henkilöä.


      • Tyhjyys_Mahdollisuus
        ... kirjoitti:

        Kiroat kyllä väärää henkilöä.

        Pimeyden hahmottomilta voimilta ei voi paeta minnekään, koska pimeydessä ei ole suojapaikkaa ne saavat aina kiinni. Ne voivat ottaa minkä hahmon tahansa tai toimia ilman hahmoa. Pimeyden voimia ei voi vastustaa, koska mitä enemmän vastustat sitä enemmän ne kiduttavat tunteitasi, kehoasi, mieltäsi ja täyttävät sinut valheillaan.

        Pimeyden voimat antavat sinulle hyvää vain saadakseen sinut hetken päästä kaatumaan entistäkin kovempaa. Pimeyden voimat antavat sinulle rakkauden voidakseen kiduttaa sinua ottamalla sen pois. Pimeyden voimat antavat sinun voittaa kerran voidakseen sen jälkeen kiduttaa sinua sillä, että et voita enää missään. Pimeyden voimat antavat sinulle suunnan voidakseen sen jälkeen kiduttaa sinua sillä miten huonoksi suunnaksi se paljastuikaan.

        Pimeydessä vaeltava ei löydä turvaa mistään, ei löydä lepopaikkaa mistään, ei voi paeta kipua, eikä ääretöntä pelkoa mihinkään. Niin olen profetoinut. Niin olen pimeyden vaiktuksen nähnyt ja todistanut.


      • Tyhjyys_Mahdollisuus
        Tyhjyys_Mahdollisuus kirjoitti:

        Pimeyden hahmottomilta voimilta ei voi paeta minnekään, koska pimeydessä ei ole suojapaikkaa ne saavat aina kiinni. Ne voivat ottaa minkä hahmon tahansa tai toimia ilman hahmoa. Pimeyden voimia ei voi vastustaa, koska mitä enemmän vastustat sitä enemmän ne kiduttavat tunteitasi, kehoasi, mieltäsi ja täyttävät sinut valheillaan.

        Pimeyden voimat antavat sinulle hyvää vain saadakseen sinut hetken päästä kaatumaan entistäkin kovempaa. Pimeyden voimat antavat sinulle rakkauden voidakseen kiduttaa sinua ottamalla sen pois. Pimeyden voimat antavat sinun voittaa kerran voidakseen sen jälkeen kiduttaa sinua sillä, että et voita enää missään. Pimeyden voimat antavat sinulle suunnan voidakseen sen jälkeen kiduttaa sinua sillä miten huonoksi suunnaksi se paljastuikaan.

        Pimeydessä vaeltava ei löydä turvaa mistään, ei löydä lepopaikkaa mistään, ei voi paeta kipua, eikä ääretöntä pelkoa mihinkään. Niin olen profetoinut. Niin olen pimeyden vaiktuksen nähnyt ja todistanut.

        Tunnetko pimeyden hahmottoman olion tuijotuksen lähelläsi ja sen miten se vaikuttaa elämääsi. Pimeyden hahmoton sisältää suurimmat pelkosi ja et pysty katsomaan sitä voit kuitenkin tuntea sen kauhun ja pelon äärettömyyden. Voi sitä pelkoa ja kauhua, vääristynyttä kipua.

        Suurin pelkosi lähtee siitä, että se pimeyden olio joka sinua piinaa ja elämäsi täyttää valheilla oletkin sinä itse kehittyneemmässä olomuodossa. Olio, joka kurkottaa sinuun ulottavuuksista missä aika ja paikka eivät enää merkitse samalla tavalla kuin täällä. Olio piinaa sinua voimistaakseen kohtaloa, jossa olio, joka koostuu sinusta voi täyttää ikuista nälkäänsä.

        Olio ja sinä olette yksi, ette olekaan kaksi. Sen takia et voi paeta sitä mihinkään sen takia, et löydä pimeydessäsi lepopaikkaa mistään. Sen takia, et löydä muuta kuin pimeyden olion valheet. Kohtalonne on niin sidottu yhteen loppumattomana ketjuna, joka jatkuu alusta loppuun saakka yhtä varmasti kuin maailmankaikkeus on olemassa. Kysymys siitä miksi hän on täysin merkityksetön.

        Näin olen nähnyt, näin olen profetoinut. Kertonut sinulle kohtalosi, joka ruokkii ikuista nälkää. Tavoilla, jotka ymmärrät aikanaan.


      • peili olisi hyödyksi
        Tyhjyys_Mahdollisuus kirjoitti:

        Tunnetko pimeyden hahmottoman olion tuijotuksen lähelläsi ja sen miten se vaikuttaa elämääsi. Pimeyden hahmoton sisältää suurimmat pelkosi ja et pysty katsomaan sitä voit kuitenkin tuntea sen kauhun ja pelon äärettömyyden. Voi sitä pelkoa ja kauhua, vääristynyttä kipua.

        Suurin pelkosi lähtee siitä, että se pimeyden olio joka sinua piinaa ja elämäsi täyttää valheilla oletkin sinä itse kehittyneemmässä olomuodossa. Olio, joka kurkottaa sinuun ulottavuuksista missä aika ja paikka eivät enää merkitse samalla tavalla kuin täällä. Olio piinaa sinua voimistaakseen kohtaloa, jossa olio, joka koostuu sinusta voi täyttää ikuista nälkäänsä.

        Olio ja sinä olette yksi, ette olekaan kaksi. Sen takia et voi paeta sitä mihinkään sen takia, et löydä pimeydessäsi lepopaikkaa mistään. Sen takia, et löydä muuta kuin pimeyden olion valheet. Kohtalonne on niin sidottu yhteen loppumattomana ketjuna, joka jatkuu alusta loppuun saakka yhtä varmasti kuin maailmankaikkeus on olemassa. Kysymys siitä miksi hän on täysin merkityksetön.

        Näin olen nähnyt, näin olen profetoinut. Kertonut sinulle kohtalosi, joka ruokkii ikuista nälkää. Tavoilla, jotka ymmärrät aikanaan.

        Kristallipallosi on kyllä hyvin pahasti huurussa jos kuvittelet että olen jotenkin paha ihminen tai että en usko mihinkään. Ethän edes tiedä minusta mitään. "Profetiointisi" on "mustinta magiaa" mitä on olemassa eli käytät tekniikkaa jolla kiroat toisille pahoja tai tuomitset heitä väärillä perusteilla.

        Se sinulle annettakoon anteeksi.


      • opastan
        Tyhjyys_Mahdollisuus kirjoitti:

        Tunnetko pimeyden hahmottoman olion tuijotuksen lähelläsi ja sen miten se vaikuttaa elämääsi. Pimeyden hahmoton sisältää suurimmat pelkosi ja et pysty katsomaan sitä voit kuitenkin tuntea sen kauhun ja pelon äärettömyyden. Voi sitä pelkoa ja kauhua, vääristynyttä kipua.

        Suurin pelkosi lähtee siitä, että se pimeyden olio joka sinua piinaa ja elämäsi täyttää valheilla oletkin sinä itse kehittyneemmässä olomuodossa. Olio, joka kurkottaa sinuun ulottavuuksista missä aika ja paikka eivät enää merkitse samalla tavalla kuin täällä. Olio piinaa sinua voimistaakseen kohtaloa, jossa olio, joka koostuu sinusta voi täyttää ikuista nälkäänsä.

        Olio ja sinä olette yksi, ette olekaan kaksi. Sen takia et voi paeta sitä mihinkään sen takia, et löydä pimeydessäsi lepopaikkaa mistään. Sen takia, et löydä muuta kuin pimeyden olion valheet. Kohtalonne on niin sidottu yhteen loppumattomana ketjuna, joka jatkuu alusta loppuun saakka yhtä varmasti kuin maailmankaikkeus on olemassa. Kysymys siitä miksi hän on täysin merkityksetön.

        Näin olen nähnyt, näin olen profetoinut. Kertonut sinulle kohtalosi, joka ruokkii ikuista nälkää. Tavoilla, jotka ymmärrät aikanaan.

        Näin olet nähnyt, mutta paatoksesi on johdattanut sinut katsomaan peiliin ja kutsuessasi tuota skeidaa olet yrittänyt tehdä siitä todellisuutta meille molemmille. Ihmettelinkin kuka minua kiroaa likaisilla ajatuksilla mutta se olitkin sitten ilmeisesti sinä.


      • vielä...
        Tyhjyys_Mahdollisuus kirjoitti:

        Tunnetko pimeyden hahmottoman olion tuijotuksen lähelläsi ja sen miten se vaikuttaa elämääsi. Pimeyden hahmoton sisältää suurimmat pelkosi ja et pysty katsomaan sitä voit kuitenkin tuntea sen kauhun ja pelon äärettömyyden. Voi sitä pelkoa ja kauhua, vääristynyttä kipua.

        Suurin pelkosi lähtee siitä, että se pimeyden olio joka sinua piinaa ja elämäsi täyttää valheilla oletkin sinä itse kehittyneemmässä olomuodossa. Olio, joka kurkottaa sinuun ulottavuuksista missä aika ja paikka eivät enää merkitse samalla tavalla kuin täällä. Olio piinaa sinua voimistaakseen kohtaloa, jossa olio, joka koostuu sinusta voi täyttää ikuista nälkäänsä.

        Olio ja sinä olette yksi, ette olekaan kaksi. Sen takia et voi paeta sitä mihinkään sen takia, et löydä pimeydessäsi lepopaikkaa mistään. Sen takia, et löydä muuta kuin pimeyden olion valheet. Kohtalonne on niin sidottu yhteen loppumattomana ketjuna, joka jatkuu alusta loppuun saakka yhtä varmasti kuin maailmankaikkeus on olemassa. Kysymys siitä miksi hän on täysin merkityksetön.

        Näin olen nähnyt, näin olen profetoinut. Kertonut sinulle kohtalosi, joka ruokkii ikuista nälkää. Tavoilla, jotka ymmärrät aikanaan.

        Ilmeisesti sinulta sitä voimaa löytyy joten älä käytä sitä väärin.


      • Tyhjyys_Mahdollisuus
        peili olisi hyödyksi kirjoitti:

        Kristallipallosi on kyllä hyvin pahasti huurussa jos kuvittelet että olen jotenkin paha ihminen tai että en usko mihinkään. Ethän edes tiedä minusta mitään. "Profetiointisi" on "mustinta magiaa" mitä on olemassa eli käytät tekniikkaa jolla kiroat toisille pahoja tai tuomitset heitä väärillä perusteilla.

        Se sinulle annettakoon anteeksi.

        Kun olin neljätoistavuotias pimeyden olento tuli luokseni ensimmäisen kerran ja näin sen hahmottoman vaikutuksen. Ikuisuuden ajan olin sen vaikutuspiirissä näin ja ymmärsin. Voi kun näkisitkin mitä on ikuinen kidutus, joka vain kovenee mitä enemmän vastustat. Näkisit pimeyden kädet, ehkä näetkin ne vielä. Pimeyden sähkö, ehkä näet senkin vielä. Tuhansia kertoja pakenin pimeydessä ja tuhansia kertoja minut otettiin kiinni. Pimeyden kädet ja pimeyden sähkö olivat pahimmat kaikista. Voi voi, kun rukoilet jokainen sekunti, pimeyden paino ylläsi kunpa tämä loppuisi jo. Tuhansia kertoja annetaan ymmärtää, nyt se loppuu, jotta se vain voisi alkaa uudestaan, jotta kidutuksesta tulisi pahempaa.

        Ikuisuuden myöhemmin olin sielujen yhteydessä valon olennon kanssa itse rakkauden ja empatian kanssa. Näin myös sen toisen puolen, näin ja ymmärsin. Valon palatsi, ymmärrys, empatia, sanoja ei tarvita. Tarkoitus täyttää sinut. Osan unohdin osan muistan.

        Miksi en profetoisi. Onhan minua niin kovasti kidutettu ja vaivattu ikuisuuksia, että näkisin ja kokisin. Eksytetty pimeyteen, johdatettu rakkauden temppeliin. Eksytetty uudestaan, johdatettu uudestaan. Kunnes minulle ei ole enää mitään muuta jäljellä kuin profetiani.

        Minua vaivattiin ja eksytettiin niin kauan, että tyhjenin kokonaan minusta itsestäni ei ollut enää mitään jäljellä vain tyhjyys, joka täytettiin, jotta se voitaisiin tyhjentää uudestaan. Minusta tuli tyhjyys mahdollisuus.


      • Tyhjyys_Mahdollisuus
        vielä... kirjoitti:

        Ilmeisesti sinulta sitä voimaa löytyy joten älä käytä sitä väärin.

        Ei sillä ole väliä vaikka kituisi kuinka paljon tahansa, koska ikuisuus voi aina luoda teidät uudestaan ihan niin monta kertaa kuin tarvitsee. Ikuisuudessa voi aloittaa alusta ihan, niin monta kertaa kuin tarvitsee. Kunnes teistä tulee juuri sitä mitä pitääkin.

        Tyhjentyä voi niin monta kertaa kuin täytyy, jotta voisi täyttää uudestaan ihan niin monta kertaa kuin tarvitsee. Ette voi karata lopulta kohtaloa, jonka teille on asetettu minnekään.

        Ymmärrätkö jo?

        Ehkä se olen minä joka en hallitse itseäni vai hallitsenko? Olen usein unohtanut itseni kokonaan ja samalla en ole.

        Rakennan taideteosta kun lähden etsikää se käsiinne jätän sinne lahjan. Astukaa sisään ja ulos kiertokulusta. Juokaa sen jälkeen tyhjyyden ja mahdollisuuden maljasta. Ymmärtäkää lopuksi ikuisuuden kesto ja hetken kauneus. Ymmärtäkään seuraus ja syy. Etsikää kahta puolta ja tehkää niistä yksi.


      • ....................
        Tyhjyys_Mahdollisuus kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä vaikka kituisi kuinka paljon tahansa, koska ikuisuus voi aina luoda teidät uudestaan ihan niin monta kertaa kuin tarvitsee. Ikuisuudessa voi aloittaa alusta ihan, niin monta kertaa kuin tarvitsee. Kunnes teistä tulee juuri sitä mitä pitääkin.

        Tyhjentyä voi niin monta kertaa kuin täytyy, jotta voisi täyttää uudestaan ihan niin monta kertaa kuin tarvitsee. Ette voi karata lopulta kohtaloa, jonka teille on asetettu minnekään.

        Ymmärrätkö jo?

        Ehkä se olen minä joka en hallitse itseäni vai hallitsenko? Olen usein unohtanut itseni kokonaan ja samalla en ole.

        Rakennan taideteosta kun lähden etsikää se käsiinne jätän sinne lahjan. Astukaa sisään ja ulos kiertokulusta. Juokaa sen jälkeen tyhjyyden ja mahdollisuuden maljasta. Ymmärtäkää lopuksi ikuisuuden kesto ja hetken kauneus. Ymmärtäkään seuraus ja syy. Etsikää kahta puolta ja tehkää niistä yksi.

        Sitähän heti sanoin että valo/pimeys ovat kummatkin hyviä. Sellainen keinotekoinen new age dualismi jota aloituksessa ilmaiset on syvältä hanurista.


    • magikko

      Valo ja pimeys pitää saada tasapainoon. Ilman sitä ei tule koskaan aamunkoittoa, muttei myöhään hämärää.

    • Abrakadabra-alakazam

      Tuo ensimmäinen, eli pimeyden voimat(kutsukaamme sitä vaikka tällä nimellä)
      on ainakin totta. Se on aivan selvä juttu, että tietyt tahot pitävät massoja tarkoituksellisesti pimennosta sellaisten tietojen suhteen, jotka varmasti muuttaisivat maailmaa, jos enemmistö(99%) saisi tietää niistä.

      Tuo valon voimien ratkaisu taas on enemmänkin uskonnollinen teoria siitä että ihminen kykenisi jotenkin nousemaan viidenteen dimensioon, mielestäni ei ole kuitenkaan mitään syytä olettaa että ihminen voisi jättää halutessaan fyysisen olemuksensa pysyvästi, ja nousta ulottuvuuteen jossa ei ole olemassa samanlaista negatiivista energiaa.

      Joten voisin kai ajatella, että uskon tuohon "pimeyden ratkaisuun" koska se käsittelee maailman menoa enemmän realistisesta, totuudenmukaisesta näkökulmasta.

      Tietenkään en haluaisi asian olevan miten se on, mutta vittu... minkäs teet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe